Huoh. Pitkä tulee olee taival ku oon ihan maassa jo ekasta välikierrosta

Meil oli se eka inssi huhtikuussa, mistä kemiallinen ja nyt piti olla toka inssi tällä viikolla, mutta tänään ma kp 11 ultrassa todettiin oviksen tapahtuneen jo viikonloppuna, eli ihan hiton aikaisin minusta. Vähän tätä epäiltiinkin, ku saatiin tummia, ei vielä postiviisia, ovistestejä lauantaina, mut su ne jo haaleni. La vielä digilläki varmistettiin ettei ole plussa, mut sepä saatto koko plussa mennä ohi jo aiemmin…. Lääkäri epäili että kp1 on oikeestaan ollut jo oman kierron mukainen kp3, kun menkat oli viimeksi myöhässä sen pari päivää kemiallisen ja/tai cyclogestin takia. Että kierto ois siellä jo käynnistyny ennen vuotoa, en mä tiedä sitten niinköhän se menee? Joka tapauksessa tää kierto ois sitte menny ohi, koska oli torstaina pyhä ja ke kp6 ei olis tullu mieleenkää vielä varata inssiä edeltävää ultraa. Perjantaisin taas eivät niitä tee (koska ei inssejä vklp). Mä tulin puhisemaan tän harmini tänne, kun ei muut oikeen ymmärrä. Puoliso kyllä ovuloi aikaisin muutenkin, viimeks oli ovisplussa kp11 ja inssi kp 12 ja ajoitus oli osuva, koska se kemiallinen saatiin. Nyt on vaan sekava olo kun flo ennustelee kaikki kierrot nyt semmosiksi että ovisplussat ois tulossa just perjantaisin tai lauantaisin, saa nähdä mitä tälle tehdään vai ihmetelläänkö vaan. Hiukan tulee semmonen hitot tästä ja suoraan ivf sittenki

Huono päivä siis täällä tänään, ärrinpurrin!