+ + + MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat + + +

tervetuloa zanca! :wave:

voimia sandemar! :hug:

Vielä haluan onnitella sua kristen! tällä kerralla pieni on takertunut hyvin kiinni, jee! :)

Ja Pumpuliini, selvä haamu mun silmään! Onnea! :)

).( mäkin tein aamulla herkän testin.. nega! ja ovistesti oli myös nega! ja lämmötkin on lähteny laskuun, joten tätiä odotellessa.. vaikkei suuria odotuksia ollutkaan niin tietysti harmittaa.
 
Pumpuliini > Kyllä siinä hento punertava viiva näkyy eli haamuilija olet. Varovaiset onnittelut ja roppakaupalla vauvaliimaa! :flower: Lisäänkö sinut haamuilijoihin?

Shiny > Toivottavasti täti pysyy poissa raskauden vuoksi. Vauvaliimaa ja plussapuhureita! =)

kissendaal > En loukkaantunut kirjoituksestasi. :) Ihan muut asiat tässä mieltä painavat. Toki tämä oma oloni hämmentää ja aiheuttaa ihmetystä, mutta eiköhän syy siihenkin selviä aikanaan. Yritän tänään tavoittaa hoitajan.
Alavatsalla juilii, mutta ei munisten kohdalla. :confused: Ovisoireita pitäisi alkaa tulla, jos ovis tässä kierrossa on ylipäätään tulossa. Hieman epäilyttää. Taidan tutustua noihin kalentereihin, jos niistä löytyisi itselle mieleinen. Ajattelin tänään tikutella ja katsoa millaista haamuviivaa siihen piirtyy. Sen mukaan sitten voisi edetä. Testikauppaan taitaa olla kiire, jos meinaan saada niitä lisää viimeistään maanantaina. Viikonlopun yli taidan pärjätä kaapissa olevilla, ainakin jos haamua vain piirtyy, mutta jatkaakseni tarvitsen lisää.
 
Hei pitkästä aikaa!:) Kävin koepalan otossa,silminnähden ei mitään isompaa ja kontrolli 5/11 jos ei koepalassa mitään. Oli kyllä niiin kamala tutkimus se koepalan otto,oksennus meinas tulla:(

Onnea plussanneille!!!:heart:

Sain myös verikokeiden tulokset jotka on alkukierron tuloksia:FSH 4.3 ,LH 5.3, PRL 222. Kaikki kai normaaleja?? ainakin näin terveyskeskus lääkäri sanoi.

Myös pikkuinen koiranpentu on saapunut meille viikko sitten :) aivan ihana otus:heart: siinä riittää nyt sitten homma ja toivottavsti vie myös minun ajatukset pois tässä vauva asiasta edes vähäsen. Niin vois ehkä raskautuakin joskus.
 
Minnarun Pikaista paranemista :)

Pikku-Saara ja Shiny Peukkuja huomiseen testaamiseen ja tulkaa sitten kertomaan tulos :) Meitä on sitten kolme ainakin aamulla testien kimpussa ;)

Sandemar Varmasti on tosi ristiriitaiset tunteet, helppo ymmärtää toisaalta tuo, että jos voi itsekin todeta, että kaikki ei ollut kunnossa, niin parempi sitten keskenmeno aikaisemmin kuin myöhemmin. Mutta kun lapsi on toivottu, on se aina kuitenkin surullinen asia, kun näkee, että pieni ei sillä kertaa olekaan tulossa. Surut on surtava, ja täällä saa kyllä noita tuntemuksia ainakin minun puolestani purkaa. Tuttuja asioita valitettavan monelle meistä. Jaksamista ja onnea uuteen yritykseen :)

zanca Saako tuonne yourdaysiin syötettyä itse mitään muita tietoja kuin oman kierron ja luteaalin pituudet? Kokeilin sitä esikoisen kanssa, mutta tuskastuin, kun kierrot tuppaisvat heittelemään enkä saanut yourdaysia pysymään kärryillä. Tai sitten vika oli (todennäköisesti) näppiksen toisella puolella :cool:

Pumpuliini Just tuollaista me kaikki toivotaankin! ;) Varovaiset onnittelut :)

Bluebaby Onneksi on koepala takanapäin. Varmasti epämiellyttävä kokemus, mutta toisaalta parempi tietää, jos jotain on vialla.

ON aamua odottaessa, ajattelin kokeilla sen herkän testin, vaikka onkin vasta dpo 9 :) Jos kerran dpo 6:sta alkaen väittää näyttävänsä, niin täytyyhän sitä uteliaan aloittaa... :)
 
Pumpuliini Kyllä se selvä haamu on, punanen viiva!! Varovaiset onnittelut! Mahtaa olla upea fiilis! :heart:

MG Mäkin haluan kiitellä että jaksat silti pinoa päivitellä vaikka elämässä on rankka vaihe menossa. Toivottavasti helpottaa ja saat selville mistä nuo oireet johtuvat. Ja oviskin sais pikkuhiljaa tulla, että terot pääsis alkaan! Mä alotin tässä kierrossa vasta kp 18 kun sain ovisplussan kp 15 ja pelkäsin et luteaalivaihe jää liian lyhyeks jos heti alotan kun viime kierrossa tuhru alko viimesen tabletin kohdalla...
Talokuumeilu kuulostaa ihanalta! Mullakin on pienen pieni talokuume... Tosin tykkään nykyisestä kodistakin (paritalon puolikas) ja täällä on kaks ylimääräistä makkariakin.

Mirage
Kyllähän nyt testailla täytyy! Munkin tekis mieli huomenna kun on työpaikan pikkujoulut mut vasta dpo 10 silloin ja pari päivää kierto vielä vajaa... Mäkin jotenkin vaan päätin kierron alussa et nyt se onnistuu ja toiveet on katossa...
Kuulostaa ihan kiinnittymiseltä muuten toi lämpödippi dpo 7... d:Db

bluebaby Voi onnittelut koiranpennusta!!! Hän on varmaan IHANA!! :kiss: Parasta terapiaa... Minkä rotuinen ihanuus on? Koepala kuulostaa epämiellyttävältä kokemukselta, onneks on ohi ja verikokeetkin kunnossa!

Mariel85
voi kun ei tulis! :hug:

Shiny
Kuinka kauan sulla ennen on kestäny vikan teron jälkeen? Oikein lupaavaa!!! Pidän sulle isosti peukkuja!!! Miten oot malttanu noin kärsivällisesti odotella?? :whistle:

Sandemar
:hug: Rankka koettelemus... Jatkossakin varmasti ihan piinaa nuo viikot sinne ysiin asti... Hienoa että osaat ajatella noin rakentavasti tästä kerrasta, toivon todella että sinulla tärppäisi heti seuraavasta kierrosta!

Pikku-Saara
Raskausoireetkin voi muistuttaa tätioireita... ;) Onneks simpat elää aika kauankin, nostaa toiveita niissä vähemmänkin aktiivisissa kierrossa.

iloksi Toivotaan ettei ovis tulis liian aikasin ettei menis suunnitelmat sekasin ja tietysti että saisitte oviksen hyödynnettyä mahdollisimman hyvin tässä vikassa luomukierrossa! Ainakin meillä muuten Prismoista saa semmosia ovistestejä, joilla neuvotaankin testaan aamun ekasta pissasta.

Muffinssi Alkukierto on NIIN ylitylsää aikaa, mitään ei tapahdu!!! Sais aina mennä pikakelauksella eteenpäin...

Lisey Vaikuttaa kyllä ihan siltä että se olis sieltä tulossa tai meneillään! Ei mullakaan mitään kananmunaa tullu mut testi näytti silti ovista! Ootteko ehtiny pupuileen?

Minnarun Typerä flunssa sekoittaa pakkaa... Pikaista paranemista!

Zanca Tervetuloa (olkoon visiittisi lyhyt!) ja tsemppiä oviksen bongaukseen!

ON: kp 25 ja oireita ei muuta kun vatsan nippailua sivuilta. Toivossa eletään!
 
Pikku-Saara: Pieni peukutus kumminkin huomiselle testille! :)
Sandemar: Kuulostaa todella rankalle kokemukselle. :'( "Kuulostat" kuitenkin jotenkin positiivisella mielialalla olevalle, kaikesta kamalasta huolimatta. Sitkeä ja vahva nainen. :hug:
Shiny: Sinne myös varovainen peukutus testille! :)
Pumpuliini: Kyllä minä näen haamun. :flower:
Mariel85: Höh, tyhmä nega. :(
bluebaby: Voih, kaikki koiranpennut ovat niiiin suloisia. :heart:
Mirage: Oijoi, jännää, peukkuja testaukseen!! :)
macy gray: Toivottavasti ovis tulisi pian paikalle...
Gabrielle: Sanotaanko näin, että kyllä pölytysyrityksiä on ollut sopivasti. :D

Tissikipu tuntuu pahenevan tässä päivän aikana...hmm...vitsi kun saisi huomenaamulla mitattua sen lämmön kunnolla niin voisi sanoa varmuudella kävikö ovis vai ei... :rolleyes:
 
Pumpuliini, toivotaan että viiva vahvistuu, mutta kyllähän tuokin jo haamu on!:)

Macy gray, Mirage ja Lisey kiitokset, kävin ostamassa pari testiä äsken ja taidan tehdä kohta jo ensimmäisen, oon malttamaton :D Mutta luulis jo näkyvän jos on näkyäkseen. Jos ei, niin ei.

Gabrielle ekan terokuurin otin kp100 ja jotain, jotta saatiin kierto käyntiin ja silloin alkoi jo 4-5 pillerin jälkeen. Sitten seuraavalla kerralla sain odotella kyllä melkein 2vkoa uutta kiertoa vikan teron jälkeen o_O Nyt mennyt se 7pv, joten vielä tässä voi sattua ja tapahtua mitä vain.. Jos ei nyt tosissaan tärppää niin käyn uusimassa terot ja mahdollisesti pyydän clomit, saas nähdä. Oon todennut, että tämä on asia mitä ei kannata turhan tarkkaan suunnitella ja miettiä etukäteen, asiat menee omalla painollaan.
 
Kiitos kaikille onnittelijoille! Itsellä vielä HYVIN epävarma olo, uskon ehkä sitten kun testiin pärähtää tulipunainen viiva.

MG Laita vaan mut haamuilijaksi :)

Mariel85 Älä vielä luovuta!

Mirage Mikä testi on niin herkkä, että lupailee tuloksen jo dpo6? Mäkin oon niin utelias, että on vaikee hillitä itseeni tuon testailun kanssa :D. Eipä siitä aikaisesta testailusta toisaalta haittaakaan ole!

Monella olikin huomenna aamulla testailuaikeita. Teen varmaan itsekin uuden testin, ja tuun sitten tänne kurkkimaan muitten tuloksia. Hirveästi toivon, että päästäisiin oikein isolla joukolla tuonne odotuspuolelle!
 
Pumpuli: Kyllä minäkin sen haamun näen
Mirage: Ei sinne saa muuta pistettyä kuin viimesimmän kierron alkamis päivän, kierron pituuden ja sen luteaalivaiheen pituuden. Mulla tosin kierto suht tarkka, joten mulla ollut ihan ok. Saa osviittaa millon ois ovis. Tosin sen saa muillakin ovislaskureilla :)
 
Täälä ehtii tapahtua kamalasti kaikkea muutamassa päivässä, jos ei kerkee käydä!!

MG:n tilanne vaikuttaa kyllä kovin kinkkiseltä, hankalaa. Toivottavasti noille tuntemuksille löytisi jo ku syy, sekin helpottaisin varmasti mieltä :) Niin ja haleja hankaliin hetkiin ajatuksiin <3

Haamuista vahvempia!!!!:p

Tervetuloa sekoamaan zanca!!!

Täälä oivis bongattu!! vitsit toi donna testi on kätevä, si siinä voi jäädä epäselväksi onko vai eikö!! Suosittelen!! Nyt kun sais vielä ton väsyneen miehen kellistettya ;)
 
ÄLLÖVAROITUS:

Mikähän mua mahtaa vaivata?

Kaksi viimeistä kiertoa ollut sellaista, että vuoto vaan jatkuu ja jatkuu. Viime kierrossa tuli vielä kp 10 sellaisia kuivia kalvonkappaleita ja hyytymiä. Nyt taitaa olla sama kp 10 ja muutaman päivän valunut runsasta valkkarintyyppistä, venyvää mikä on aivan täynnä ruskeeta veriviirua. Jalkoja (nivusia) repii ja vihloo. Alavatsaa vihloo aika ajoin. Huonoa oloa aalloittain. Ovistestit negaa ja raskaustestit myös, että ne saa unohtaa. Pitkään kestää vuoto normaalistikin, mutta 2 viikkoa putkeen alkaa olla jo mullekkin liikaa.
 
Huldasharks: Toinen ÄLLÖVAROITUS! :LOL: Voisiko olla kysymys kohtutulehduksesta tai keskenmenon jälkeisistä? Tuli nimittäin tuosta kuvauksestasi mieleen vuoto mitä itsellä tuli pitkään keskeytyksen jälkeen. Ei ollut kuumetta tms. selkeää oiretta tulehduksesta, mutta tuli juuri sellaista epämääräistä limaa. Vähän kuin ovislimaa, mutta väriä joukossa. Välillä tuli myös kipuja, mutta ne tuli ja meni, joten en tajunnut niiden yhteyttä heti. Lopulta sain soitettua sairaalaan ja pääsin tutkimuksiin. Kaavinnassa löytyi vielä iso pala istukkaa vaikka väittivät sen olleen kokonainen synnytyksessä. Olotila parani heti operaation jälkeen eikä limoja enää tullut. Kannattaisi ehkä käydä gynellä ja varmistaa, ettei ole tulehdusta tms.
 
Hienosti on ropissut plussia tähänkin kuuhun, vaikka puoleen väliin kuukautta pitikin odotella! HURJAN PALJON ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE!!! :heart: :heart: :heart:

Sandemar :hug: Vaikka tod.näk. olikin "vaan" tm, niin onhan tuo ihan hirveetä, että noin pitkälle jo ehti raskaus edetä, ennen kuin joutui kuulemaan suru-uutisia... Voimia! :hug:

Monella näyttäisi olevan jännät paikat meneillään. Kaikille tasapuolisesti suuren suuri plussapuhuri, puuuuuhhh! ++++++++++ :whistle:

Hitto, kun mä en kerkee tänne koskaan mitään kirjottelemaan. :| Päivittäin käyn lukemassa kännykällä jutut, mutta kirjottaminen on huomattavasti mukavampaa koneella. Tietsikalle pääsen vaan myöhään iltaisin, ja yleensä olen silloin jo aika poikki enkä jaksa keskittyä enää kirjotteluun. :ashamed:

).( Mulla oli soittoaika gynelle viikko sitten. Halusin tietää vähän, että mitä mun kannattais tehdä Terolut-kuurin jatkon kanssa. Vielä olis kolmen kuuukauden resepti jäljellä. Olen syönyt nyt kolme kuukautta ja aloittanut heti oviksen jälkeen. Menkat on alkanu kahdessa viimeisessä kierrossa ihan liian aikaisin. Jo ennen kuin kuuri on kerennyt lopumaan. Ekat tuhrut jo dpo8 ja menkat kunnolla dpo10. Aamulämmöt on laskenu viimeisissä kolmessa kierrossa miltein normaalille tasolle jo dpo5! Kerroin nämä faktat gynelle ja se sanoi, että otetaan tässä kierrossa keltarauhasarvot. Eli siis en saa tässä kierrossa aloittaa Teroja. Sitten kun ovulaatio on tapahtunut, niin siitä viikon päästä pitää mennä verikokeisiin. Siinä sitten näkee mun oman keltarauhashormoni-tason. Jos se on tosi heikko(niin kun varmaan on...), niin tod.näk. saan sitten vahvemmat lääkkeet avittamaan luteaalivaihetta. Olikohan Lugesteron, tai jotain sinnepäin... Väläytti kyllä myös Clomeista, mutta katotaan nyt ensin, miltä verikokeen tulokset näyttää. Nyt vaan pikaisesti ovulaatiota tännepäin, kiiiitooos! :)
 
Huomenia kaikille ja uusille tervetuloa! Olen ihan hämilläni nyt... ÄLLÖVAROITUS!!! Eilen illalla pupuiltiin ihan normaalisti avokin kanssa eikä tullut mitään vuotoja eikä mitään, mut nyt sit yön aikana oli tullut valkovuodon sekaista veren näköistä mutta vähän rusehtavaa vuotoa, eli WTF??? Mitä tää on? Mulla ei ole ollut minkäänlaista tiputteluvuotoa pillereiden lopetuksen jälkeen päin vastoin ne on loppuneet.
 
Pahoittelen radiohiljaisuutta... Olen kyllä käynyt lukemassa kirjoituksianne päivittäin (n kerran tunnissa melkein :) ) mutta jotenkin olen niin huono kommentoimaan (ihan hävettää :( )

Onnea kaikille jotka ovat plussanneet ja iso voimahali niille joille täti on taas kutsumatta kurvannut paikalle!

).( Nyt tarvitsen teidän apua.... Tänään kp 23/28-32 (yk3) ja äsken kun kävin wc:ssä niin huomasin veristä vuotoa. Ensin ajattelin että voihan nenä, sieltäkö se täti jo saapuu viikon liian aikaisin (tai jos minulta kysytään ei tarvisi silloinkaan saapua)? Sitten kävi mielessä että olisko tämä nyt sitä kiinnittymisvuotoa mutta eihän sitä pitäisi tulla näin paljon, siis kunnon punaista vuotoa, eihän?? Kipuja ei ole, yleensä ekana vuotopäivänä kramppaa ihan tajuttomasti...eli sinänsä on toivoa että ei mitään negatiivistä mutta silti mietityttää! Argh, mitä tää voi olla? Kertokaa, onko kokemuksia?
 
Mirage, kuulostaa tosi oudolta! Teeppäs kuule uusi testi vaikka huomenna, eihän siihen testiviivan kohdalle mitään piirry ellei HCG:tä ole kehossa tarpeeksi.:) Eli kyllä siellä taitaa joku salamatkustaja olla, ainakin näin toivon ja pidän peukkuja!!

Shiny, mites sinun testailut?

Kanli83, ainakin tuon ajankohdan perusteella voisi hyvinkin olla kiinnittymisvuotoa! Mutta sen ei kai pitäisi jatkua montaa päivää. Itsellä ei siitä ole kokemuksia.

Itse testasin äsken negan. En ole ennen noita liuskatestejä tehnyt, ja järkytyin kun se oli niin pieni se liuska! Noissa teidän palstalle laittamissa kuvissa ne liuskat näyttää aika isoilta, joten siksi varmaan yllätyin. Mutta joo, ihan blancoksi jäi. Täällä siis odotellaan tätiä ja ehkäpä mieluisaa joulun tähteä sitten ensi kuussa. Fiilikset on tosi hyvät, tuntuu että ensi kierto tulee olemaan se oikea! Fiiliksiä nostaa myös nykyinen tilanne, kun miehen kanssa menee tosi hyvin ja olen saanut mukavantuntuisen työtarjouksen, ja uusi perheenjäsen olisi tosi ihana lisäys tähän onneen. Noniin, eiköhän tämä lemmenlässytys ollut tässä.:)
 
Kaneli Kiinnittymisvuotoa voi olla joillain runsaastikin, ja ajankohtaan nähden tuo vaikuttais kyllä vähän siltä :) Toivotaan toivotaan...

Muutenkin kaikille paaljon plussia, meidän pino odotuspuolella kaipaa odottajia :) :heart:

Ja ihan lyhykäisyydessään omaa napaa; hormooni oli noussut maanatisesta n. 300 keskiviikkoon reilu 800 eli nousee ihan himotahtia... Toivottavasti ei taroita mitään ikävää

Kristen + Tirpana 5+1
 
Viimeksi muokattu:
Kristen: toivotaan, toivotaan...iik kun alkoin nyt jänskättämään! Pelkään niin että ensi viikolla viimeistään putoan korkealta ja kovaa! Ei oma kroppa saa näin temppuilla jos ei ei tarkoita mitään positiivistä...en kestä! No odotellan ja katsotaan...
Ihana kuulla Kristen että luvut nousevat...olet kyllä 100% raskaana,ei epäilystäkään!!!

Toivottavasti me muut tullaan kohta perässä!!!
 
Kristen Ihania lukuja :) Nyt vaan nautit odotuksesta! :)

Pikku-Saara Täytyy tosiaan testata huomenna uudelleen. Onko kukaan kuullut tuollaisesta, että testi muuttuu testiajan sisällä pitkään näkyneestä selvästä plussasta negaksi? Kävin tuossa roskisversiota vielä kurkkimassa, ja kyllä siinä hailu haamunen näkyy. Ihmetyttää vaan... Kontrolliviiva on tosiaan ihan normi ja tarkka, että en usko yli- tai alikastelleenikaan testiä. Pöh.

Kaneli Älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon :) Hyvinhän tuossa on vielä aikaa plussata. Sunnuntaina sitten taas ;)

Mulla on tänään selvästi kyselypäivä. Mutta onko muilla ollut tiputtelua pari päivää ennen menkkoja? Vaikuttaakohan raskaaksi tuloon?

Lumista ja aurinkoista viikonloppua, arvon naiset :wave:
 

Yhteistyössä