*** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - TOUKOKUUSSA vol2***

rv 13+0 =)

:flower: HYVÄÄ ÄITIENPÄIVÄÄ MEILLE KAIKILLE :flower:

en ole ehtinyt kovin selaamaan täällä nyt vknloppuna joten en ole ihan kärryillä kaikesta. suuri :hug: ainakin hannamammalle kurjaa kun ei pääse iloitsemaan jo turvallisesti raskaudesta kun on jotain kummaa koko ajan :'(

vauvan liikkeistä: ihan kun muutaman kerran ois tuntunut jotain ihme "pyrähdyksiä" mitä en ole kyllä aiemmin kokenut.. tiedä sitten onko muka jo liikkeitä vai mitä..

onko muilla kipuja mahassa?? kun mulla sattuu alavatsaan jos huudan/säikähdän/yskäsen :eek: joka kerta vihlasee oikein tosi kunnolla...?!

:heart: -ääniä taas kuunnellut täällä, syke oli eilen illalla 164/min. Minkähänlaisia sykkeitä muut on saanut?! kun mies kertoi, että hänen aiempien lasten sykkeet aina ollut n 120-130 (poikia) ja mullahan on kova tyttöfiilis vaikka muka kulkuset näky ultrassa.. enää 5 viikkoa niin selviää sekin :)

ihanaa päivänjatkoa kaikille!!! B)
 


Täällä miesväki nukkuu edelleen ja juon tässä aamukaffetta kaikessa rauhassa =)
:heart: -äänet alkaa olla mulle vissiin pakkomielle koska ne oli äitienpvän kunniaksi myös tänään kuunneltava ;) Ihana tunnehan siitä aina tulee :heart:

Lahjuksiakin olin saanut...öh, hierovan tuolin (tei sellaisen mikä laitetaan tuolin päälle ), muistikortin kameraan ja kotiteollisuuden cd:n :eek: Tämähän on nyt kun joulu konsanaan!! Onkohan tuo isäntä voittanut lotossa?!?! :whistle:
Poikien tekeleet on näemmä vielä jossakin piilossa, ehkäpä isäntä haluaa että pojat saa antaa ne itse...ja kovasti kyllä odotankin niiden saamista :heart:
Olen niin onnellinen noista 2 pojastani ja tästä pienestä ja jo niin rakkaasta masuasukista :heart: :heart:

Ilmakin näyttää mitä parhaalta joten tänään täytyy lähteä kyllä puistoon noiden ipanoiden kanssa. Iltapäivällä sitten lähdetäänkin anoppilaan kylään.

:heart: Iso halaus kaikille jo oleville ja tuleville äideille :hug: :heart:



Ps. Tupuna meillä poikien sykkeet oli odotusaikana n. 140-160, riippuen kuinka kovasti sielä myllättiin ;)
Ja nuita vihlontoja/repäisykipuja mulla tulee päivittäin, lähinnä kyllä ylösnoustessa mutta kyllä myös niistäessä ja yskiessäkin!
 
tupuna21 kyllä niitä vihlasuja tulee jos tekee jotain äkkinäisiä liikkeitä, ainakin mulla.

ON: onko kellään ollu menkkamaisia kipuja jotka on kestäny tosi pitkään? Mulla alko illalla jomottaan ja nyt särkee alavatsaa..pelottaa ihan hirmusti :/

Saya 11+2
 
Tupuna21, mulla on joskus noita kipuja, kun aivastaa. Nykyään, jos tuntuu, et on aivastus tulossa, niin meen vähän kippuraan, niin sitten ei vihlase.

Tuntuuko muilla vatsa kovalta, kun koskettaa sitä?? Kuulin eilen, että se voisi tarkottaa supistuksia ja kehitin tietenkin ison paniikin, mutta kun tuntuu, että se on aika pinkeä aina seistessä, niin eihän se nyt voi jatkuvasti supistaa. Eihän? Kipua ei ole, mitä nyt joskus noita ilmeisesti kasvukipuja. Istuessa ja maatessa on sitten pehmeämpi. Onko mahdollista, että vatsa on vaan kovahkon tuntuinen, koska olin ennen raskautta ihan timmissä kunnossa?? Onneksi on keskiviikkona neuvola, niin voi siellä kysellä. Jostain luin, että supistelut voivat alkaa jo näinkin aikaisin, eikä niistä ole vaaraa, ellei sitten kohdunsuu lähde pehmenemään tai jotain. Vähän vielä uusia nää kaikki jutut.

Mere79 ja rv 14+3 (tai 14+6 ultran mukaan)
 
POKS POKS rv 15 lähti käyntiin

Täällä edelleen odotellaan istukkatutkimuksen tuloksia ja hermot meinaa mennä :headwall: :headwall: |O |O .

ON olo ollut tosi hyvä ,närästystä oli välillä ja päänsärkyä mulla on rakenne ultra 15.6

Mulla ekat liikkeet tuntui 12+ jotain ja sen jälkeen tuntunut potkuja aina välillä ja kakkosesta tunsin samoihin aikoihin kanssa joten kyllä ne voi tuntua jo.

heidiS23+ pikku pirpana rv 15+1
 
Heippis kaikille jahyvää äitienpäivää!!! :flower:

Tulin vaan ilmottelemaan itestäni,et henkis ollaan,oon koitanu lueskella mut väsymys tääl on ihan törkee ja mitään en oo jaksanu kirjotella.. Nytki pakko lähtee nukkumaa... |O Yövuoroja ois 5 kahlattavana :( Tiistaina ultra,tuun sit päivittelemään ja koitan jaksaa vähän ahkerammin raapustaa... :ashamed:
 
iltaiset äitienpäivät kaikille mammoille, kuin myös tuleville!
Huomenna ois se virallinen ultra siillaisilla, ja taas jänskättää että entä jos siellä ei enää mtn ole, vaikka viikko sitten olikin :eek:

Loppuukohan tämä jännitys koskaan?
 
Tinelle :hug: Eikö noi huonot uutiset sais jo loppua :(

Siinä oli sitten se äitienpäivä vietetty! Käytiin mummolla kylässä ja äidin haudalla viemässä kukkia. Eli en ole vielä tänä äitienpäivänä äiti eikä mulla oo muutamaan äitienpäivään ollu äitiä :'( Toivottavasti voisin ekaa kertaa viettää äitienpäivää ;) En sitten viitsinytkään kertoa raskaudesta koko suvulle, jotenkin ei vaan tullut sopivaa tilaisuutta, odottelen sittenkin siihen np-ultraan...

Mies oli puhelimessa kertonu anopille ja apille ja ne oli molemmat oikeen ruvennu itkemään onnesta :heart: Eli näköjään ovat ihan ilosia ensimmäisestä lapsenlapsesta :D

(.) Paha olo ei näköjään lopu. Tänään söin muroja aamulla ja melkee heti tuli kaikki ulos, arvaa pystynkö enää syömään muroja :x Vähän harmi ku on nii helppo aamupala... Muuten en siis muroja edes syö, mut oon ostellu kaikkee outoo raskauden aikana helpottamaan oloa. Tänää on myös vihlonu aika paljo alavatsas.
 
Mere79
Mulla itse asiassa eilen töissä illalla vihlo alavattasta. Kotona hämmästyin kun vaihdoin vaatteita ja vatsa oli ihan kova;mies tuli koittaan ja sano vaan tyynesti että "sähän supistelet" (hänellä lapsia ennestään). Mä olin ihan että WTF, sitäkö se vihlontakin oli...!? :eek:
Tänäänkin ollut samanlaista. Aionkin huomen aamulla nyt varmuuden vuoksi soitella neuvolaan päin ja kysellä, kun loppukuusta vasta seuraavat ajat sinne. Jos vaikka on jotain sellasta et töissä ei sais paljo huhkia tms.
 
Misukka85
Olen myös kolmivuorotyöläinen. Tällä hetkellä yövuorot on täyttä tuskaa, en oikein saa hyvin päivisin nukutuksi (enkä kyllä öisinkään silloin kun saisi nukkua). Aionkin kesän alkupuolella lopettaa öitten tekemisen kokonaan. Muuten on vielä suht hyvin jaksanut, mutta epäilenpä suuresti että saikulle tulen jäämään ennen äitiysloman alkua, voihan se olla että vatsakin on jo niin muhkea että haittaa työntekoa...mutta sen näkee sitten. Vielä ei ole tarvinnut olla pois raskauden vuoksi. Kesän aikan yht. 5 viikkoa lomaa, mutta sitten pitäis syksyllä vielä se n. puoltoista kk jaksaa painaa...

13+0
 
Huomenta!

Voi Tine, isot pahoitteluni :hug: :'(

Äitienpäivä vietetty ja mukavaa oli =) Nyt paluu arkeen ja pitkä viikko taas edessä, lauantai olis myös töitä.
Keskviikkona sitten lääkärineuvola...huoh,ehkä hieman ressiä ilmassa lääkärin suhteen :/

Muuten ei ihmeitä...eilen jomotteli aika lailla alamasua sitten iltasella. Onko sitten rasituksesta vai ihan normaalia mutta mielellään oli kyllä vaakatasossa koko loppu ehtoon!
Muuten ei kummosta...iho alkaa parantua (olin melkoinen finninaama ) ja olo on virkistynyt huomattavasti =)



 
Huomenta! Täällä pahoinvointi tuli näköjään takaisin, taitaa johtua siitä, että alan tässä jännittämään aamupäivän ultraa... mutta tänne asti on päästy, joten toiveikkain mielin olen menossa np-ultraan, ainakin selviää totuus ja pääsen tästä odotuksen piinasta, onko kaikki hyvin, ja onko masussa ylipäätään elämää.

Lohtuhali sitä tarvitseville :hug:

Kuiskaten 12+2
 

Yhteistyössä