Taaperotx4 Ai sullakin pulputtelee...hih, mitähän se oikein on?
Sulla onkin aika monta lasta jo =) Onko millaisilla ikäeroilla. Kerroppa vähän teidän arjesta. Miten sitä pyöritetään kun on noin paljon lapsia. Onko teillä iso tupa? Mä niin haaveilen isosta perheestä mutta en tiedä miten se onnistuu noin taloudellisesti. Mies on tavis duunari ja itsellä on vakipaikka odottamassa mutta ei tosiaankaan mitään unelmahommaa ja tosi pieni palkka on.
Mä oon aivan sakia ressierkki kun stressaan jo etukäteen aivan tosi kaukaisia asioita. Esim. nyt kun olen ollut esikoisen syntymästä asti kotona hoitamassa ( 3.v) että miten ihmeessä sitä sitten yhdistää 3 lasta, kodinhoidon ja työrumban. + lasten harrastukset jne. Ärsyttää kun murehdin jo valmiiksi vaikka aijon olla kotona tämänkin synnyttyä n.3v. Eli tuohon olisi sitten aikas pitkä aika vielä...vajaa 4 vuotta :ashamed: Mutta minkäs teet.kaippa sitä joka raskaudessa pitää aina jotakin murehtia. Eiks vaan? :/
Tervetuloa kaikille uusille :hug:
Tupuna21 Mä en tiedä mistä päin että kuinka ruuhkaa teillä nvloissa on mutta neuvoisin soittamaan aikaa heti niin saat sitten ensimmäisen ajan ajoissa.
Periaatteessahan alkuraskauden ultraan voi mennä vaikka heti mutta jos haluaa nähdä sykkeen ( silloinkan km:n riski on vielä mahdollinen mutta minimaalinen, kun syke on löydetty) voisi ultraan varata aja 6 vkon loppupuolelle tai 7 viikon alkupuolelle niin varmasti näkyy. Korjatkoon joku jos on erimieltä. Niin joo, ja vaikka ei ole oireita se on täysin normaalia ja jos olet vasta plussannut ehdit kyllä niitä raskausoireita vielä saada.
Kieku Kyllähän täällä saa puhua kaikista mieltä askarruttavista asioista. On varmasti mieli parempi kun sait ohitettu sen viimeisen km:n pyykkirajan. Sain itse km:n -06 kesällä ja se oli mennyt kesken vklla 6-7 ja nyt kokoajan odotan tuota rajapyykkiä kanssa vaikka km on jo aikaa se oli todella kamala kokemus. Pikkuinen oli kellinyt sisälläni 1kk:n kuolleena ennen kuin se huomattiin ultrassa. :'( Hyih, en halua ikinä enään kokea sitä. Toivottavasti ei tarvitse kenenkään muunkaan meistä! Kaikki menee varmasti nyt kohdallasi hyvin :heart: :hug:
Jennyli Mitäs jos sulla on tulossa taas tuplat kun se vatsa niin ilmoittelee itsestään? Huomastitko muuten silloin kun odotit kaksosia että alkuraskaudessa ne oireet olisivat olleet voimakkaampia tai oviksen aikaan että olisi irronnut kaksi munasolua ( vai onko teillä identtiset?)
Täällä edelleen viluttaa hela dagen ja pikkuhiljaa alkaa väsymystä olla ilmassa. Kovasti nukun 1,5h päikkärit ja nukun vielä n.9 tunnin yöunet..Ihanaa kun noi mun molemmat lapset nukkuu vielä päiväunet niin saa itsekkin levättyä. Vaikka esikko täyttää nyt pian 3.v silti se porskuttaa 2 tuntia päikkäreitä ja yöt nukkuu myös molemmat läpeensä. Ihanaa. =)