Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

Täälläkin murehditaan edelleen täydellistä oireettomutta! En vaan pysty asennoitumaan siihen niin että oon onnekas kun oon päässy näin vähällä vaan mielessä jatkuva huoli kun ei mitään muita oireita kun menkkojen puuttuminen. Nyt on lähteny kokonaan jopa se lievä rintojen arkuus. Voiko tää olla normaalia? Siis voiko rinnat ns normalisoitua tässä vaihees vaikka vielä vajaa viikko sitten oli paaaljon aristavammat?

 
tervetuloa kaikille uusille :hug:

Toivotaan että mennään tällä porukalla kaikki loppuunasti niin että ketään meistä ei joutuis tippumaan matkasta pois kesken kaiken.

Mulle on tullu pojan synnytyksen jälkeen kaksi keskenmenoa ja kovasti toivon että tää menis loppuunasti..jos noista ois jompi kumpi menny loppuun ni meille ois tullu joko helmikuun tai toukokuun vauva.

Tänää aattelin josko kävis kattelee äitiyshousuja,kun kaapissa kyllä on lappuhaalarit mutta haluan saada toisetkin ja joitakin paitojakin vois kattella ku toi maha ei pysy enää piilossa.Paidat nousee jo tohon navan korkeudelle :D

 
Puuh,täällä on nyt sitten imuroitu kauniilla kädellä :LOL: Ja tiuskittu ja äyskitty sivussa minkä ehditty :whistle: Kylläpä olen kiukkuinen :eek:
Päätäkin särki oikeen kunnolla ja oli pakko ottaa särkylääke vaikka yritän niitä välttää viimeiseen asti!! :/ Eikös tuon Panadolin pitäis kuitenkin olla ihan sallittua?!
Vuotoa ei ole nyt ollut (kopkop )...ainoostaan se hiivalääke valuu ulos :whistle: Eikä tänään ole hirveemmin menkkakipujakaan ollut (kopkop ).
Josko se pikkuinen Sisu sielä vaan kasvaa ja siksi masua jomottelee :heart: Hope so ;)



Teddybear en oo mikään pilkun viilaaja mutta millä laskurilla oot laskenut nuo sun rv:t? :D Mulla kun on LA 12.11 ja rv 5+2 nyt. Sulla näkyi olevan LA 11.11 ja rv 5+5...eikös sun LA:n pitäis olla sitten 9.11?! ;)
 
Kiitos juupelis86 ja thor :) Aina se helpottaa kun joku rauhottelee.. en ole ku parille kaverille ja äiskälle kertonut onnestani (ja tietysti miehelleni) ja äitille koko ajan hermoilen oireettomuuttani, ja se sanoo ihan samaa että positiivisesti pitää ajatella eikä turhaan murehtia. muistan tuon asian aina 10min kunnes hermoilu taas alkaa. höperö mikä höperö. Ja kirpparilla kävin tänään niin vauva kirjan löysin ja muutaman vauvan vaatteen, niitä jo ihaillut täällä :D :heart:
 
Rv 6 poksistaa poo :)Toivottavasti Jennyli kaikki on hyvin, vaikka testi näytti vie paremmalta ku mun tekemä positiivinen :D :hug: Huomasin tuossa eilen illalla et kovasti on rinnat kasvanu ja alavatsa kai vähän jo kasvanu :eek: Tahtoo sinne hemmetin neuvolaan jo :D!
 
kiitos juupelis86 ja thor :) aina se helpottaa (ainakin hetkeksi) kun joku osaa rauhotella :) ärsyttää itseänikin kun koko ajan tuumin mikä on vialla: jos oireita, ne ei oo mun mielestä normaaleja, jos ei ole oireita, sekään ei ole hyvä juttu, voi tätä mun mieltä :LOL: piti sit kirpparilta ostaa vauva kirja ja muutama vaate.. ne oli vaan niiiiin söpöt :heart: pitäs nyt keksiä jotakin et sais mielensä muualle vähäksi aikaa B)
 
tupuna Täällä sama juttu, menin tässä yks päivä lukee yhtä palstaa, jossa oli aiheena clomit+keskenmeno :/ Varmaan parempi jättää nuo synkät jutut lukematta, ettei sitten tuu paha mieli ja turhaa stressiä. Määki meinasin tänään ostaa pentikiltä sellasen söpön nallen, mut maltoin vielä mieleni ;)

Taapero Wau, jos sulla jo maha alkaa näkymään, et sitten kauaa sitä piilottele :D

Jennyli Huh, kyllä sulla kaikki menee hyvin loppuun asti =)

Millonka kannattaa varata eka aika neuvolaan? Ite oon miettiny, et varaan varmaan vasta parin viikon päästä, just ennen mun reissua. Pelkään, että mun yks kaveri saa tietää tästä raskaudesta, ku se tekee eri neuvoloissa keikkaa. Enkä haluis vielä paljastaa tätä kellekkään :/

Täällä kans suht oireeton olo, vielä. Pelkään, että millon se etova olo hyökkää mun kimppuun :x Välillä väsyttää ja aamusin herään ihan hirmu aikasin (kuuden aikaan), janottaa edelleen, jonka seurauksena joudun sit hyppään vessassa.
 
Liityn joukkoon :D

Torstaina tein testin, sain niin haalean viivan että en uskonut. Tänään sitten päivällä tein uudelleen, mies oli eilen hakenut testejä kolme kpl :) Ja tuli todella selkeä plussa! Netin mukaan menossa 4+6, laskettu aika 15.11.

Epätodellinen tunnelma, hetki piti vessassa täristä kun oli testiä katsonut ja molemmilla tuli kyyneleetkin. Minä siis odotan nyt esikoista, mies neljättä lastaan.

Aloin epäillä raskautta kun viime viikonloppuna "alkoi" menkat niinkuin pitikin, mutta tulikin vain todella vähän ja loppui lyhyeen. Sitten rinnat turposivat ja kipeytyivät ja aloin uumoilla että oliskos tämä nyt sitä. Muita oireita ei vielä, epäilen että mulle tulee jossain vaiheessa megaluokan pahoinvointia, toivottavasti ei kun joudun kuitenkin aamuvuorojakin vääntämään.

:heart:
 
Alisa84 joo niin se varmaan on että tätä masua ei kauan voi peitellä mutta ei se haittaa kyllä vauvamasua kehtaa esitellä,mutta semmosta en siedä kun tuntemattomatkin tulee sitä taputtelemaan ilman sun lupaasi.

Täällä tuo vessassa ravaaminen vaa lisääntyy,kokoajan saa juosta vessassa.

Lämmöt ei ole tässä raskaudessa olleet lainkaa koholla,en ole ainaskaa huomannut.

 
Moikka taas kaikille!
Tervetuloa uudet :flower:

Mäkin sain varattua neuvola ja ultra-ajan =) Eka neuvola vasta 16.4 eli rv 12sta ja ultra sitä seuraavalla vkolla. On tässä oottamista!
Täti myöskin siirsi omien laskureidensa mukaan mun LA päivän aikaisemmaksi eli mulle vois vaihtaa LA 3.11.

Mulla on ihme öllö olo 24h/vrk ja kokoajan nälkä mutta silti mikään ei maistu. Hirvee turvotus päällä ja kohta pitääkin lähtä ostaan isompia housuja. Viimeksi jouduin siirtymään äippähousuihin rv10 toivottavasti tällä kertaa "salaisuus" ei pomppaa näkyviin niin aikaisin...Vaikka taitaa se olla niin että mitä enempi ollut raskaana sen aikasemmin se maha pulpahtaa esiin. Mullakin siis 5 vauva jo tulossa.

Toivottavasti Jennylin vuoto ei jatku! Se säikäyttää varmasti, itekki ihan hermona joka vessakäynnillä ettei vaan ilmestys punasta...

Hyvää vkonloppua kaikille!

Onni rv 6+4
 
Ikävä kyllä täällä on tullut taas v.punaista vuotoa :ashamed: Ja samalla menkkakipu joka polttaa selkään asti :ashamed: Tämä tuli vasta nyt illalla!!
Oon yrittäny itselleni lohdutella että tää v.punainen johtuu tästä hiivalääkkeestä!! onko kellään koskaan tullut v.punaista jos on käyttäny Canestenia noin ihan ettei oo ollu raskaana?!
En tiedä mitä tässä ajattelis... :ashamed:
 
Huomenta!

Tsemppiä Jennyli, eiköhän se siitä vielä hyväksi muutu =)

Mulle on tullut alapäähän hirveästi vertavuotavia haavoja, ihan kuin jollain veitsellä olisi naarmutettu :/ Mistä tämä johtuu ja onko muilla ollut samanlaisia? Pisimmät haavat taitavat olla pari senttiä pitkiä ja voi taivas miten ovat kipeitä. Voiko hiiva aiheuttaa noita? Vai olisiko syytä soitella huomenna neuvolaan, jos saisi aikaistettua aikaa...?
 
PP missäpäin sulla niitä haavoja on?! Hiiva ehkä tulee ensimmäisenä mieleen...mulla oli niinkun ulkosynnyttimissä kirvelyä ja kutinaa...en tiedä olisko sitten haavoja ollu!
Kannattaa ehkä soittaa sinne neuvolaan.

En tiedä voisiko tämä v.punainen vuoto johtua tosiaan tästä hiivalääkkeetä?! Eilen sitä tuli kerran vähän enemmän paperiin ja sen jälkeen lähinnä v.punaista lääkkeen murua :x
No enää ei ole kyllä hiivatunnetta mutta muuten erittäin varuillaan oleva äiti-immeinen täällä kyllä on!!
Voi kun tää alku menis pian ohi ja sais ees vähän hengähtää!! ;)
Päivä kerrallaan kohti marraskuuta parasta toivoen :heart: Nyt päätin etten luovuta...kiitos siitä hyvän ystäväni tuelle ja tsempille!! :heart:
Niin kauan kun ei oo kunnon vuotoa niin ei oo hätää, eks niin?!
Eikä ainakaan nää r-oireet oo kadonnu mihinkään...siitäkin saattais jotain pystyä ennustaan!!


 
Huomenta!

Jennyli Toivottavasti kaikki hyvin ja vuoto lakkaa :hug:

Täällä ihan älytön väsymys. Vaikka viime yönä nukuin 11 h niin edelleen väsyttää ja koko eilis päivänkin olin todella väsynyt. |O Ja maha turvoksissa, mitkään vaatteet eivät istu normaalisti, eteenkään iltaisin :headwall: Täytyy ruveta ananasta syömään jos se auttaisi..
 
Mä vastasin sulle takas ;)
Tämä lääkekökkövuoto tulee emättimen sisältä :x En sitten tiedä mistä sieltä tarkalleen mutta kädet ristissä oon että ei muutu muuksi!! Tää on niin vähäistä ja tosiaan paljolti tota lääkettä!!
Menkkakivut menee vaihtelevasti, välillä on pitkäänkin rauhallista. Lepäsin kyllä taas melkein koko illan!
Vuoto ja menkkakivut ei oo kyllä hyvä yhditselmä ollaankaan...
 
Tohdinko vain kävellä apteekkiin ostamaan hiivalääkettä vai pitäiskö kipasta ensin lääkärin juttusilla? Tuo sun tilanne pisti kyllä hiukan mietityttämään, että kannattaisiko vain kärsiä vielä jonkun aikaa ja kerätä näitä viikkoja enempi varastoon, jotta km-riski pienenee...
 
Mutta eihän sitä kukaan kauheissa hiivaoireissakaan viikkoja voi olla?! Kyllä sekin hoitaa täytyy...
Mut sähän voit ostaa sellaisen pakkauksen missä on voide mukana ja laittaa sitä pelkkää voidetta alkuunsa ulkosynnyttimiin?!
Näin minäkin tein mutta se ei oikein auttanut niin laitoin sen puikonkin....

Jos käyt lääkärissä niin kerrohan mitä siellä sanottiin hiivalääkkeestä?!
 
Maniokki Tervetuloa mukaan!! :D :wave:

taaperotx4 Mää taas toivon, että mun maha pysyy mahollisimman kauan piilossa, kun en halua tästä kertoo mun pomolle, se tulee nimittäin tekee yhtä hel*ettiä mun loppu työajasta. Olis aivan ihanaa saada se masu äkkiä, mut en vaan haluu kertoo pomolle, ennen ku on pakko :ashamed:

Jennyli Hyvä asenne! Et nyt luovuta, koska mitenkään hälyttävän paljoa tuota vuotoa ei sulta oo tullu, ehkä se tosiaan on tuon lääkkeen aiheuttamaa :hug:

Muistaako joku, millon työpaikalle pitää viimestään ilmottaa raskaudesta? :attn: Muistaakseni sitä tietoa sai pihata aika kauan.
 
Maniokki Tervetuloa.. :)

Jennyli :hug: Nyt et kyllä luovuta.. ehkä se on sen lääkkeen aiheuttamaa.. :hug:
PPlle myös :hug: et asiat selviäis..

Omaa napaa sen verran että täällä herättiin jo 5 eikä sen jälkeen nukuttanu.. Mietin gynen sanomisia ettei lääkettä tarvita vaan et BV voi mennä itsestään ohitse.. :/

Paljon tarrasukkia kaikille.. ja :hug: myös.. :)
 

Yhteistyössä