Toistaiseksi vielä kaikki hyvin...mutta täytyy sanoo että varpaillaan ollaan ja kovan kolauksen sai kyllä ajatukset joten hössötys loppu kyllä kun seinään :/
Mä kun oon tämmönen höpsö ja testien suurkuluttaja (näköjään ) niin mun oli aamulla pakko tehdä r-testi ( joo lyökää vaan )
Mutta halusin nähdä onko testiviiva lähtenyt kenties haalistumaan niinkuin edellisessä kesken menneessä.
No eipä ollut vaan testiviiva oli kontrollia vahvempi!!
Huojentaahan tuo tietysti mutta eihän se mitään takaa?!
Silti haluan toivoo ja uskoo että Sisu olisi loppuun asti kyydissä mukana :heart:
Mullahan on ollut sitä hiivatunnetta joten mietin olisko se vuoto voinut johtua siitä?! Eilen laitoin sitten emätinpuikon kun apteekista sanoivat että voi käyttää (canesten ). Nyt mulla on sitten morkkis siitäkin :/
Makoilin eilen koko illan ja menin aikaisin nukkumaankin mutta pakkohan se on alkaa elämään taas normaalisti...jos tämä pikkuinen on meille tarkoitettu niin kyllähän se sitten menossa mukana pysyy
:heart:
Nuo menkkakivut vaan aina pysäyttää ja toivoisinkin että ne loppuisi jo!!
Kun tässä nyt päästäis viikkokin eteenpäin niin vois alkaa varaileen sitä ultra-aikaa. Ei pää kestä muuten tätä epätietoisuutta
Sekavaa tekstiä :$ Mutta taidan olla tunteineni toodella sekaisin
Onneksi te ootte täällä :hug: :heart: