Kertomisesta: Olen ajatellut, että kerron niin myöhään kuin mahdollista ja sitä mukaan kun ihmisiä näen. Suoraan kerron, jos joku sitä kysyy. Aika moni ystävä tietää tilanteesta (hoidoista), mutta eipä niitä ole pahemmin kiinnostanut kysellä. Mitään sellaista tekstiviesti-infoa sukulaisille (jollaisia itse olemme saaneet) en aio tehdä. Sellaiset sukulaiset/tuttavat saa asian tietoonsa ajan myötä, kun asia tuntuu kypsältä kertoa tai sitä ei voi salata. Sellaiset, jotka eivät pidä yhteyttä, kuulevat sitten kun kuulevat. Ihan lähimmät kuitenkin jo tietävät.
Töissä/pomolle kertomisestaen tiedä. Missään nimessä en halua kertoa ennen rv 12. Enkä välttämättä silloinkaan. Meillä on kuitenkin kehityskeskustelut pidettävä huhtikuun loppuun ja olisi kai reilua kertoa siinä kohtaa, että ottaa huomioon kun ensi vuoden projekteja resurssoi. Ja huhtikuun lopussahan kääntyy myös rv 12.
Neuvola mä oon varsinainen älykääpiö. :headwall: Olen kyllä lukenut täälläkin neuvolasta ja sen varaamisesta, mutta itse tartuin puhelimeen vasta viime perjantaina. Olin laskenut sen varaan, että kun on varhaisultra julkisella ei ole niin kiire. No, yksi ainoa aika oli jäljellä ja se olikin viimeinen päivä, kun voi käydä, että ehtii seulontaan (siis mitkä seulat???!). Tietenkin se ainoa aika on sitten päällekkäin sellaisen palaverin kanssa, jonka olen itse kokoon kutsunut.