Idada :hug: Mulla ei olisi myöskään luottamusta antaa vauvaa hoitoon. Oma lapsuus oli niin kauheaa menoa ettei koskaan ole siitä luottamus palautunut vanhempiin, äiti tosin on kuollutkin jo mitä kuitenkin kovasti surin kaikesta huolimatta.
Synttärionnittelut lienevät paikallaan, muuten? :flower:
Piiu, sullekin toivottelen oikein kovasti jaksamista! Tuli jotenkin niin muistoja mieleen kun luin tuota tekstiä, vaikka vähän erilainen tilanne meillä olikin tuosta kakkosesta. Vauvan pienen koon vuoksi oli ylimääräistä äitipolikäyntiä jossa lääkäri teki selväksi ettei mulle VOI tulla pieniä vauvoja kun olen niin lihava, venytti mm. ultran mittoja niin että sai 2 viikkoa ennen synnytystä tytölle isommat lukemat kuin oli syntyessään ja sanoi meille ettei mitään ongelmaa, vauva keskikäyrällä - epikriisiin oli kuitenkin kirjoittanut vauvan kasvavan -1-käyrällä ja VALEHDELLUT palpoineensa "mutta päällä runsaasti subkutista" eli ne mun läskit piti mainita jopa epikriisissä valheen turvin. Mullahan nousi paino pitkästi toista kiloa viikossa eli sitä massiivista turvotusta, proteiinit oli plussalla ja verenpaineet koholla, mutta hänelle olin vain läski. Tässä raskaudessa sanoin heti etten suostu äitipolille menemään, tuo kokemus oli nöyryyttävä. Muistan vielä kysyneeni silloin ko. lääkäriltä näkyykö ultrassa kumpi on tulossa ja nainen naureskeli näkevänsä "pilluran, ei palluroita", jolle sitten huoneessa farmvillea pelannut hoitajakin nauraa räkätti. Niin asiatonta kohtelua noilta välillä saa...anteeksi, meni vuodatukseksi, mutta todellakin; TSEMPPIÄ sinne oikein kovasti! :hug:
(.) Nyt ei tosiaankaan ole pientä vauvaa tulossa :| Kylläpä sen tuntee. Tällä on todella voimakkaat liikkeet, pieni jalkapalloilija kenties
Viime yö on taas valvottu osin näiden ihanien vaivojen kanssa; lonkat puutuu, nenä tukossa, maksan kohilla se inhottava kipu...eihän tätä montaa viikkoa enää kestä, mutta nyt alkaa tulla jo ikävä omaa kroppaa. Niin ihanaa kuin raskaana olo onkin, kaipaan selälläni makoilua ilman tukehtumisen tunnetta! Mutta sitähän ehtii sitten vaikka loppuelämän ja onneksi noita yöllisiä valvomisia voi vielä korvata päiväunilla. Tytön kanssa kotona olo onkin ollut aivan mahtavaa :heart:
Oikeastaan nyt kun tuota valitusvirttä kirjoitti, tulikin sellainen olo että tästä saa enää sen muutaman viikon nauttia...ja sitten se on ohi, kokonaan meiltä näillä näkymin. Joten pitää vaan ottaa kaikki ilo irti :heart:
Huomenna sitten siirrytään uuteen kuuhun, jolloin meidänkin poppoon ensimmäiset vauvat näkevät päivänvalon! Tuossa päivitellessä listaa katsoin että porukkaa on valtavasti, mutta harva oikeastaan kirjoittaa.
Blancitan kuulumisia kaipailisin ihan erityisesti?
Ankka & Bebe 34+5