Kuinka monella mies meinaa muuten pitää isyyslomaa? Meillä mies varmaan "käyttää" sen jotenkin, vaikka opiskelija onkin eli sinänsä ei mitään isyysvapaita oikeasti edes ole.. lisäksi ollaan sovittu että jaetaan vanhempainvapaa, sillä minä joudun palaamaan 3 kk syntymän jälkeen töihin todennäköisesti, onneksi tosin vain puolipäiväisesti. Harmittaa tietysti niin pian palata, mutta todennäköisesti pakko on, kun olen mukana tutkimusprojektissa, joka on käynnissä tietysti vain rajoitetun ajan.. onneksi en tuolloin ole kuin enää puolipäivätöissä, niin voidaan sitten miehen kanssa jakaa se aika jonka olen töissä, ja sitten voin jäädä loppuajaksi vaikka kokonaan..
Huomenna aamulla olisi sitten edessä se np-ultra, kauheasti jännittää jo, että miten käy, onko kaikki hyvin, miten turvotukset yms. yms.. äitienpäivänä olisi tarkoitus kertoa vanhemmille sitten odotuksesta, jos kaikki on ultrassa hyvin. Pelottaa kyllä, että mitäs jos ultrassa homma ok, mutta veriseulasta tuleekin kohonnut riski!
Noh, ei auta kuin odotella huomisaamuun, tulen sitten raportoimaan, että miten kävi, kun on niitä vuotojakin ollut!
Siilinlapsi + öttis 10+6