Lista päivitetty!
Korjailkaa virheet,jos on jotain korjatavaa =)
Ja muistakaa, että päivitän listan joka toinen päivä, niin ehdin välillä turista teidänkin kanssa
Kyllä mä voin ainakin toistaiseksi listaa päivitellä, tässähän tää menee joutessa.
Nikkejä en nyt muista, mutta jos on masennusta tai muuta murhetta, jutelkaa vaan rohkeasti neuvolassa :hug:
Onnittelut ultrassa käyneille :hug: :heart:
Piprane eman kuva oli ihan mahtava :heart: Mä en ite viitsinyt kuvia laittaa tänne,kun ne oli niin harmillisen tummia
Millois muilla on rakenneultra? Mulla olisi 7 vk päästä, 22.6.
Arvatkaapa vaan kuinka paljon odottelen jo sitä
:kieh:
:heart:
Pääasia, että vauvalla olisi kaikki hyvin, mutta kyllä mua se sukupuolikin vähän kiinnostaa :xmas:
Kuinka "sokeasti" muut aikoo luottaa ultran veikkaukseen, jos vauva esittelee haaruksensa?
Mä olen niin varma, että tyttö sieltä tulee jo nyt, en kuitenkaan ole yhtään "tytön" vaatetta vielä ostanut =)
Kiusallanikin laitoin tuon poikaolon tuonne listaan
Saana07 kai se värikuula melko kovaa napsahtaa, ite en menisi, mutta lähinnä sen takia etten siitä sotkusta tykkää :$
Ja kyllä se vissiin kipeetä tekee tai en mä tiedä?
Jee, mullakin näkyy jo vauvamasua, ei ole mitään läskiä tai turvotusta enää
Hyvä kun muistutitte, mun pitää tänään soittaa ensi viikolle aika sokerirasitukseen :x
Laittakaas vielä linkkejä äitiysvaateputiikkeihin, olisi kiva jossain vaiheessa tilailla jotain kivan raikasta vaatetta kesäksi, tunikat on ainakin mun suosiossa =)
BV ja Chilli 14+2