AaVeelle ja
Evenylle synttärionnittelut! :flower:
Hienoa kuulla
Noora, että vähän helpottaa! Tsemppiä ja varjelusta jatkoon!! :hug:
Tanyako se puhui jotain kela-papereista..? Noin rv 23 (kun raskaus on kestänyt 154 päivää ) saa sen todistuksen, millä voi hakea sitä äitiysavustusta. Aiemminkin toki th voi jo jotain etuuksista etukäteen puhua =)
Pirtsin perheelle voimia sairasteluun! Meillä kanssa tämä puoltoistavuotias on ollut korvatulehduksessa, tänään oli vika satsi antibioottia :/ Niitä on ollut runsaasti ekan vuoden aikana, mutta nyt onneksi edellisestä tulehduksesta on jopa 3,5 kuukautta aikaa
Aiemmin saattoi olla parhaimmillaan 1,5 kuukautta terveenä korvat..
(.) Tänne ei kummempia kuulu. Luulin, että pahaolo olisi jo helpottanut, mutta se on välillä vähän hiipinyt takaisinpäin
Ei onneksi läheskään siinä laajuudessa kuin sitä pahimmillaan on ollut, joten voi sanoa että on se selkeästi helpottamaan päin
Stressaamisesta on jonkin verran kanssa ollut täällä puhetta. Itse en ole mikään vähiten stressaavammasta päästä oleva ihminen, mutta tämän raskauden suhteen mulla on aika tyyni olotila
Esikoista odottaessa stressasin paljon enemmän, ja se nyt on ymmärrettävää kun kaikki on niin uutta. Nyt ajattelen ehkä enempi niin, että stressaan sitten kun jotain stressattavaa oikeasti on (ja aina sitä tulee olemaan
) Tokihan sitä aina vähän jännittää kun neuvolakäynti on tulossa (mulla on perjantaina), että kuuluuko ne äänet jne, kun ei sitä kotidobbleri meillä ole enkä raaski hankkiakaan.
Jätettiin meidän pojalta tutti pois viikko sitten ja hyvin on mennyt sen suhteen
Ja eilen kokeiltiin miten poitsu nukkuisi "isojen poikien" sängyssä ja hyvin sekin tuntuu sujuvan :heart: Toki sinne sänkyyn rauhottelu vie enempi aikaa, kun ei ole enää pinnasängyn laitoja kulkua estämässä, mutta.. kyllä se siitä ajan kanssa
Pakko oli siirtää poitsu lasten sänkyyn, kun on ruvennut viikon sisässä kiipeämään laidan yli
Hyvää alkuviikkoa kaikille!!! =) Ja öitä! Tää mamma menee nukkuu... *kroooh*
vaimo 14 *poks*