Me ollaan nyt oltu eilisestä pojan kanssa kahdestaan tai olihan tuo mies tuossa aamupäivällä poikaa hoitamassa kun olin töissä ja ei sillä mihinkään ollut kiire kun töistä tulin, mutta nyt on taas mennyt ja tulee ties milloin seuraavan kerran. Eniten tässä häiritsee se, että tarkoitus olisi, että mies auttaisi tuon pojan hoitamisessa, mutta ei siitä koskaan saa irti milloin se on töissä ja miten ja milloin voi tulla poitsua hoitamaan ja mä pelkään, että kohta se ei kunnolla ehdi poikaa näkemään, käy vain pikaisesti silloin tällöin.
Mulla pitäisi olla keskiviikkona neuvola, mutta pitää maanantaina soittaa ja siirtää se aika, kun tulikin työhommia silloin ja en muistanut kun pomo soitti, että mulla on neuvola ja lupauduin töihin. Toisaalta mä tarvin nyt todella tuota rahaa, että helpompi mun on se neuvola-aika siirtää, kuin kieltäytyä töistä, kyseessä kuitenkin 2-3 tunnin lisähomma. Onneksi mulle riittää töitä tällä hetkellä, kun niitä eniten tarvitaan, saa vain nähdä kuinka pitkään mä pystyn ja jaksan tehdä, tän hetkinen tilanne on se, että elokuun puoleen väliin asti on melkein koko ajan jotain ton oman homman lisäksi ja sitten siinä olisi kuukausi pelkästään omaa työtä, mutta jos sitä vielä sittenkin jaksaa, niin mikä ettei sitä tee silloinkin lisähommia.
Nyt on parin päivänä vihlonut taas oikein kunnolla tuolta oikealta puolelta, aina siitä yhdestä ja samasta kohdasta, eiköhän nuo ole niitä kasvukipuja, kun tulevat ja menevät. valkovuotoa mullakin on todella paljon.
shihtzu + mönniäinen 16 jotain kait