Heipä hei näin toukokuussa.
En ole yksinkertaisesti jaksanut kirjoitella, vaikka aktiivisesti käyn lueskelemassa toisten kuulumisia... Ihania ultrakuulumisia joillakin, onnea vaan niistä :flower:
Ja tuota
Vispilän tapaustakin oon käynyt lukemassa, ja se on tosi kurja juttu.
Paras ystäväni koki saman viime syksynä, lapsivettä ei ollut eikä munuaisiakaan.. Potterin syndrooma oli sen pienen diagnoosi.. Synnytti pienen enkelin joka on nyt ikuisessa levossa :heart: Miun kummilapsi :heart: Nää on hyvin surullisia juttuja :'( Kaikkea hyvää vaan vispilälle, ja jaksamisia..
ON: mulla on alkanu nää kohdun kasvukivut nyt, aina vihloilee ja on niitä repäisykipuja noustessa sängystä yms.. Ellotuskin on helpottanut, tosin mulla nyt on taas hyvä ruokailurytmi, ku oon töihin palannut ja siellä tulee syötyä parin tunnin välein jotain.. Yks mikä on ärsyttävää on hiusten rasvoittuminen??!! Nykyään pakko pestä joka päivä hiukset, normaalisti riittää, että joka toinen päivä... Toivottavasti se siitä tasottuisi piakoin.. Väsymystä kyllä riittää, mutta töissä oon yleensä ihan pirteä, siellä on nii paljon tekemistä, ettei kerkee ees ajatella väsymystä.. Mut muuten on hyvä olo, ruoka maistuu ja hyvältä maistuukin, ja on sellainen elinvoimainen olo.
Ja pääsen lauantaina RAXiin syömään niin paljon kuin jaksan, NAM, ja minähän jaksan.
Ens ke 12.5 olis np-ultra.. Sen jälkeen asiaa aletaan jo julkistamaan enemmän, vaikka kyllä nytkin ystävät ja vanhemmat tietää, mutta siis ultran jälkeen jos joku kysyy, olenko raskaana, en lähde kieltämään lastani, vaan vastaan rehellisesti. Toivotaan, että ultrassa kaikki hyvin! :heart:
Oikein Mukavata Viikonloppua ja Tulevaa Äitienpäivää kaikille meille mammoille!!! :wave: :flower: :heart:
jenspa ja toukka 11+3