Bitterikin yhä joukossa, vaikka epäuskoa pukkaakin joka toinen päivä. Nyt olen jo antanut itselleni luvan puhua asiasta ja uskoa että kaikki menee hyvin...ja hetken päästä soimaan itseäni liian korkeista toiveista :ashamed: etenkin, kun muut kyyniset jo lapsen saaneet ahdistavat nurkkaan ja muistuttavat kuinka alussa vasta ollaan ja kuinka vielä voi sattua mitä vaan. Koetan suodatta puheet, mutta aina se kolahtaa, koska kyllähän minä tiedän että alussa ollaan..
Pahoinvointia on vielä vaihtelevasti ja masun pömpötyskin vaihtelee päivittäin. Mammavaatteisiin olen jo siirtynyt, jottei housun saumat paina kohtua (tulee muuten loppupäivän kipeäksi), vaikka en näytä vielä yhtään "raskaana" olevalta vaan ainoastaan "lihoneelta" ja siksi saan hassuja katseita niiltä joille en asiaa halua vielä paljastaa.
Odotan tän viikon neuvolaa kuin kuuta nousevaa..
Bitteri ja pikkuinen 15+3
Pahoinvointia on vielä vaihtelevasti ja masun pömpötyskin vaihtelee päivittäin. Mammavaatteisiin olen jo siirtynyt, jottei housun saumat paina kohtua (tulee muuten loppupäivän kipeäksi), vaikka en näytä vielä yhtään "raskaana" olevalta vaan ainoastaan "lihoneelta" ja siksi saan hassuja katseita niiltä joille en asiaa halua vielä paljastaa.
Odotan tän viikon neuvolaa kuin kuuta nousevaa..
Bitteri ja pikkuinen 15+3