Se on moro!
Tietämätön, Rinzessa ja muutkin, joilla jo alkaa voimat loppua tähän raskaana oloon: täällä lisää yksi henkilö, joka ei jaksaisi enää päivääkään kantaa tätä vatsaa!!! Mä myös koen, ettei mua ole luotu tähän tehtävään, mutta toki vauvaa toivotaan kovasti ja juuripa siksi tää on nyt kestettävä. Tuntuu, että on vielä ikuisuus siihen, että pieni syntyy...
Vauvan hoito ei huoleta tai hirvitä tippaakaan, vaikka edellisestä on aikaa jo valovuosi. Uskon että pärjätään ja toivon etä kaikki menee hyvin. Päivät pitkät unelmoin pienen hoitamisesta :heart:
Minttu-Maaria, tuli meidän neiti mieleen, kun kirjoitit ettei vanhemmat lapset odota vauvaa kovin innolla. N. 4 vuotta sitten tein hullun pilan ja juksasin silloista 8-9 vuotiasta, että olen raskaana ja he saavat pikkusisaren, neiti reagoi siihen saamalla hirveen huutoitkuraivarin - olin aivan kauhuissani ja olipa mukava siinä sitten korjata, että kysymys olikin pilasta
Myöhemmin kun neiti oli rauhoittunut, keskustelimme asiasta miksi hän reagoi ko. tavalla. Vastaus oli se, että meillä on kaikki niin hyvin, vauva sotkee kaiken...
Niin ne ajat vaan muuttuu, nyt neiti täyttää 13 ja odottaa sisartaan ihan innolla! Uskon, että teidänkin tyttöjen sydämet sulaa, kunhan pääsevät omaa sisartaan hoitamaan - aika auttaa.. Tuo on varmaan sellainen ikä, että neitejä pelottaa mistä he mahdollisesti joutuvat luopumaan uuden tulokkaan myötä?!
Taidanpa tässä alkaa päiväkahvin keittoon, kyljet ei kestä tätä istumista
Sit pitäis kai imuroida ja alkaa suunnittelemaan syysistutuksia pihalle!
hansu 33+1