....Marraskuun masunkasvattajat SYYSKUUSSA.... (la:t 1-15.11)

Huomenta!

viides: Juu, kyl mie noista lävistyksistä viel kysäsen nla:stakin, mutta kun on katsonut tuota sairaala-sarjaa, ni niissä näkyy lävistykset olevan paikoillaan.. Ja en kyl itsekään niitä pois haluais ottaa :whistle: Varsinkaan kielestä.

Luminka: Itse en nimittäin halua perua nla:a, kun siellä ä-polilla mitää virtsanäytteitä oteta ja haluan tietää, että mikä on oma tilanne.. Nla-täti sanoi viimeksi, että jos on lähekkäisinä päivinä, ni pitäisi perua.. Mutta taidan olla niin "röyhkeä" ja olla perumatta :D

keiju: Niin, tää ä-poli aika on ihan täällä aluesairaalan puolella :D. Sitä ei viel oo KYS:iin siirretty.. Toisaalta hirvittää kuulla painoarvio.. :whistle:

sanse: Ihana masu sinulla! :heart:

Synnytykseen tuskin on tulossa isukki mukaan.. Oli esikoisen kohdalla ja sen jälkeen ei ole tulemassa kuulema. Oli tarpeeksi inhottava kokemus.. Ja kuulema olis väärin kuopusta kohtaan.. Mie pärjäsin kuopuksen synnytyksen paremmin yksin kuin mies seurana :whistle: . Mies kammoksuu verta yms, heti toiselle tulee huono olo jne.
Toisaalta jälkikäteen ajateltuna, tuskin olisin pyörtynyt suihkuun, jos mies olisi ollut paikalla.. Mutta hyvähän sitä on jälkikäteen ajatella :LOL:

Kaveri on ehdottanut itseään, että voisi tulla tukihenkilöksi.. Mutta toisaalta mie oon aatellut, että kerran mie olin yksin kuopuksenkin kohdalla, ni olen nyttenkin.

Mie oon ollut kohta jo viikon ä-lomalla :D, mutta kolme viikkoa yhteensä lomalla :D.

Tänään olisi kuopuksen kolmevuotis nla ja itsellä ladyline:n avajaisiin meno.. Hauskaa, kun siellä järjestävät esittelytunnit spinning:istä ja fitness pilateksesta.. Joten tuskin pystyn edes tuohon pilatekseen osallistuu. Saanpahan ainakin jäsenkortin mukaani :D.

Pitäisi tästä lähteä imuroimaan ja sitten tyttöjen kanssa taas kerran aamusaunaan :D. Olen ottanut ihan rennosti :D.

Red Dragon & Nuppu 35+3 :heart:
 
Huomenta! Synnytykseen on tulossa mun mies mukaan tai näin on ainakin vielä, mutta saa sitten nähä että miten käy kun on niin verikammoinen.. ja sairaalakammoinen :whistle: Ja äippäloma alkaa minulla 4.10 eli tulevana lauantaina..
Rinzessa :hug:

rv 34+3
 
Huomenta!
täällä aamu käynnistynyt ehkä vähän paremmissa oloissa kuin eilen,sain jopa nukuttua melkein kunnolla,ehkä neljä kertaa heräsin yöllä kääntymään ja vessareissuille, mutta nukuin puol 10 asti kummiskin,jee,voittovoitto! :LOL:
tänään ois agendassa torilta omenoiden osteskelua ja sokokselta aattelin etsiä jotkut imetysliivit, ja ehkä sortua johonkin 3+1 päivän tarjouksista...
Mies on tulossa mukaan synnytykseen, on ollut lähes kaikilla neuvolakäynneilläkin mukana. Tosin pelkää pyörtyvänsä ja pelkää neuloja, heh, saan sit katella kalkkilaivan kapteenia siellä ;) aikas hauskaa jotenkin että inhoaa neuloja tms. kun itsellään on läväreitä ja tatuointeja ja nuoruutensa auttoi isäänsä hautaustoimistossa eli kuskaili ruumiita tapahtumapaikoilta ruumishuoneille/krematorioon jne. mutta sanoo että se on niin eri asia nähdä pistettävän/leikeltävän elävää ihmistä. Kuulemma nyt jo pelkää sitä napanuoran leikkuuta kun kättärillä sanoivat että isä hoitaa sitten sen...
nyt kauppaan!
 

Yhteistyössä