Aurinkoista päivää kaikille B) !
Rinzessa; täällä myös toinen joka ei ole kiirettä kassin kanssa pitänyt :saint: . Ja onnistuuhan tuo yleensä myös siinä lähtötilanteessa, mutta lista kannattanee kuitenkin tehdä jo valmiiksi etukäteen. Itse olen ainakin aina lähtöhetken koittaessa niin täpinöissäni, ettei ajatus ihan normaalisti kulje
.
hari mao; Hyvä, että tilanne kohdunsuulla on rauhallinen, saavat pikkuiset vielä jonkin aikaa kasvaa ja vahvistua
tietämätön; siis vetoisuuden vuoksiko ajattelit retkipatjat laittaa vai valoisuuden?? Meillä mies on aina talveksi laittanut sellaista tiivistenauhaa (saa esim. robin hoodista) noihin vanhimpiin ikkunoihin, joista puhaltaa. Sitten vielä laittanut sellaisen teipin siihen päälle, niin vetoisuus on kyllä hävinnyt. Ja sitten vielä ne paksut verhot, niillä ollaan menty. Valoisuuden ehkäisemiseksi käytetään pimennysverhoja, jyskistä saa tosi edullisesti ja ihan kivoja kuosejakin löytyy! Ja meillä pelittäneet ainakin tosi hyvin...
Keiju; Myöhästyneet synttärionnittelut!!
Kassi ei siis täälläkään ole vielä pakattu. Listaa ajattelin tällä tai ens viikolla väsäillä, jospa sitä sitten pikkuhiljaa alkais väsätä kasaan. Omat ja vauvan kotiintulovaatteet pakkaan erikseen (meillä mies ei kyllä löytäis mulle edes ohjeistuksella sopivia vaatteita, todennäköisesti mukaan tarttui, mun jotkut maaliset ja kulahtaneet rempparytkyt
) ja sitten mies tullessaan hakemaan meitä vois ottaa ne mukaan. Viimeksi laitoin ne valmiiksi kaukaloon sisään, niin mies tiesti varmasti, että mikä kassi pitää ottaa mukaan.. Omaan kassiin varmasti sujautan pesu- ja hygieniatarvikkeiden lisäksi ajanvietettä, sudokun, pari kynää
, jotain herkkuja (suklaata, hedelmiä pyydän varmaan miestä tuomaan, mehuja, välipalakeksejä tms.), lehtiä (sisustus ja vauva
)... Vaihdan varmaan myös miehen kanssa puhelimia, kun siinä puhelimessa on netti ja kamera
...
Sisarusten ja vanhempien iät; äiti 53v, isä öööö oisko 55 tai 56v, sisko 35v, veli 34v ja sisarpuoli (isällä) 20v. Kauhee, kun tuntuvatkin vanhoilta nyt kun kirjoitti nuo iät
... Itse olen 28 marraskuussa (19 pvä, la on 15. pvä
).
sisaruslahjat; Me mietittiin jo kuopuksen aikaan tuota sisaruslahjasysteemiä, mutta sitten se vain jäi :ashamed: . Ehkä nyt voisi yrittää uudestaan. Vauvalle on pupu jo ostettu, minkä sisarukset tuovat sitten sairaalaan..
viides rv 31+4