Tervehdys kaikille "pitkästä" aikaa!
Lukemassa olen käynyt päivittäin, mutta mitään en ole jaksanut kirjoitella..
Kuten on ollut puhetta, niin viikonloppunahan oli kuopuksen 3-vuotis synttärit, jotka kerkesin lauantaina jo kerran perua.. Kiitos miehelle, sekä itselleni, kun olen sen verran tyhmä kuuntelemaan häntä.. Onneksi sunnuntaina vieraita kuitenkin saapui paikalle. Muutama ei tullut, mutta tulevat sitten nyt viikonloppuna. Eihän me olisi kaikkea jaksettu itse syödä. Vaikka tarjolla olikin vain täytekakku, pullia ja kääretorttua.
Olen muutaman päivän tässä pähkäillyt, että liikkuukohan tämä mun masukki tarpeeksi, koska välillä tuntuu siltä, että liikehtii vähemmän kuin ennen. Olen kuitenkin tainnut kuvitella kaiken, koska eilenkin mylläs mahassa ihan kiitettävästi. Ja varsinkin nukkumaan menon aikaan alkaa semmoinen disco
. Tänään, kun heräsin jo klo 7.30 (vaikka nukkumaan meno venähti sinne klo 00.00), niin masukki oli omassa elementissään. Iltaisin näkyy liikehtivän eniten.
Olen ajatellut ottaa ihan levon kannalta tämän kuun loppuun, etten käy edes koulussa (töistä siis jäin jo kesälomalle, jonka jälkeen alkaa mammaloma 27.9. alkaen). Tuntuu siltä, että tarvitsee lepoa ja haluan vain olla. Tekemistä kyllä olisi vaikka muille jakaa, mutta ei jaksa aloitella. Tänään ajattelin, jos alkaisin pesemään niitä vauvan vaatteita, koska eihän sitä tiedä koska tulee lähtö.
Eilen soitti äiti haluammeko heidän vanhan vuodesohvan, ku heille tulee uusi.. Käytiin se hakemassa ja laitettiin tyttöjen huoneeseen. Nyt on vieraillekin sitten nukkumapaikka
. Mies tietenkin sen toi meille isäni kanssa, kun enhän mie pysty kantelee mitään (heh, ainakaan mitään noin painavaa). Sitten sain äidin monta, monta vuotta kasvaneen Jukka-Palmun.
korppinen: Miehet on miehiä.. Ja joskus sellaisia sikoja, jotka eivät todellakaan ymmärrä mistään mitään! Mie kyl tiedän tunteesi. Heh, ei ois kyl minunkaan mies ottanut jäistä makkarapakettia mukaan.. Ja en kyllä toisaalta minäkään.. Ei oo hyviä.. Jos eivät oo sulaneet kunnolla, ennen kuin laitetaa tikun nokkaan.
Mutta sen sanon, että olis ihanaa antaa ukolle samalla mitalla takas, miten ne kohtelee meitä.. Tuntuu, että tosiaanko niillä on aivojen tilalla sahajauhoja!
Ja mullakin on ukko, joka on tottunut siihen, ettei ole kotona tarvinnut tehdä mitään, vaan äiti on tehnyt kaiken valmiiksi. Osannut niin mahtavasti pyörittää äitinsä pikkusormensa ympärille.
Mutta olen huomannut kyllä sen, että onneksi on itsekin ruvennut tekemään jotain.. Mutta päivittäin sitä melkein kiroaa, että eikö mitää vois tehdä omasta halustaan..
löllykkä: Voimia sinullekin miehesi kanssa! Ei oo kivaa tuollainen ?
äiti88: Juu, kyl mie tiedän sen, että jos on paikat auenneet noina viikkoina, uintia ei suositella. Mutta viel ei ainakaan itsellä ole auenneet
. Enkä mie sinne uimaan oo menossa.
Luminka: Kaunis maha
tietämätön: Eikös tuo tyttömahalta näyttäis
. Ei kyllä sinusta huomaa, että 20 kg:a olisi sinulle tullut.
manna: Kaunis maha siullakin
. Kivasti on kyllä jo laskeutunut
Mutta taidan tästä lopetella ja antaa tilaa muillekin kirjoitella. Kun vain tästä heräilis, niin voisi ajatuksen kanssa rueveta käymään pakkauksen vaatteita läpi, ja ruveta niitä pesemään. Pitäisi vielä ikkunat pestä joku päivä, kuten vaatekaapit vaihtaa.. Ku niitä huoneita vaihdettiin.. Mutta voimat ei ole niihin vielä riittäneet.
Maanantaina olisi seuraava nla.. Ja se pelottaa aika lailla. Kuitenkin silloin on rv 34+1.. Että joko laittaa tarkastukselle KYS:iin ja tulenko vauvan kanssa pois vai jäänkö osastolle.. Pitäisiköhän se minunkin pakata se sairaalakassi jo valmiiksi..
Red Dragon & Nuppun 33+2
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: