....Marraskuun masunkasvattajat SYYSKUUSSA.... (la:t 1-15.11)

Luminka: Mä lähen viellä ravinteliin kun on sattumalta vanha opiskelukaveri Suomesta käymässä tyttöystävineen. Ihanaa ku pääsee puhuun suomea! (Vaiks kyl töissäkin aina puhun suomea paljon...) Mies heittää autolla ovelta ovelle ja hakee poies. En uskalla enää myöhään yksin liikuu, tai uskaltaisin mut mies ei anna j tottakai "taksikyyti" kelpaa.

33. viikko alkoi just että 9. kuukaudella ollaan =)
 
Mun lauantai on sujunu lorvien... tilasin laiskana ja saamattomana pizzaa :ashamed: Töllänny telkkarii, pessy pyykkiä ja hypänny koneella, eli en oo mitään kovinkaan järjellistä tehny. Ja tietty hermoillu noit papun liikkeit, mut nyt se on jo villinä taas, joten ei huolta. :heart: Niin ja otin uusii kuvii ja estin yhtä kukkaa kuolemasta ja annoin sille ryypyn vettä :D Nyt hetkeks nököttää telkun ääreen ja sit koisii. |O jos vaan ei tätä yötä näkis painajaisia niinku koko hemmetin viime yön, ihan hirveitä... menetin niissä tamaamisoikeuden lapseeni vaikka ei ollu ees syntyny... ja sit vaan itkin ja huusin ja silittelin masua :'( se oli ihan hirveen järkyttävää ja vaikka heräsin monesti yöllä vessaan ja kylkeä kääntämään nii uni senku jatku :'( Kyljen kääntäminen onkin aikamoinen projekti :/

Rinzessa ja papuRinssi rv.32+3
 
Huomenta!

varoitus, valitusta tiedossa!!

helevetin helevetti noita miehiä..... meillä tuo ukko kuvittelee olevansa jossakin täyden palvelun hotellissa!! mun pitää tietää kaikki hukassa olevat tavarat, oletetaan että kotona on aina ruoka yms valmiina ja kuitenkaan sitä ei arvosteta!!! kyllä v...taaa!!!! lähti kaverinsa kanssa melomaan aamulla ja keittelin kaurapuurot valmiiksi aamupalalle, katoin pöydän yms. tarjouduin tekemään eväätkin jos haluaa kun oli niin väsynyt. niin lähtiessään ihmetteli että kuvittelenko mä että ottaa jäisen makkarapaketin mukaan!!! voi vittu!!!! otin siis pakkasesta jäisen makkarapaketin ja tämähän ei hänelle kelvannut! tästä lähtien saa tehdä eväänsä itse!! kaverinsa kysyi vielä että tarvinko minä autoa etteikö se tosiaan haittaa että menevät meidän autolla niin tää idiootti vaan vastaa ettei se mua haittaa kysymättä multa yhtään mitään!! että tuo mies on sika ja idiootti!!! kyllä sitä on idiotti kun on tuollaisen ottanut ja vielä odottaa sille toista lasta! mutta ei kai sitä voi kuin itseään syyttää... esikoinenkin tuossa kysyi että mikä mulla on kun itku pääsi kun ukot lähti. voi helevetin helevetti! kenelläkään muulla ei varmaan noin idioottia ukkoa olekaan! eikä tajua ollenkaan sitä että tarvisin enemmän huomiota varsinkin näin raskausaikana, mutta ei voi mitään... :'( :'(
 
Huomenta.
Ja KORPPINEN, iso-ISO :hug: sinulle!!
Ymmmärrän sinua, ja kyllä vaan meillä muillakin nuo miehet osaa olla sikoja!! Ajattelemattomia ja putkiaivioisia, ihan vähän väliä. Joskus jatkuvasti. Ja vaikka minäkin toki miestäni rakastan, niin juuri sen ihmisen sanat saututtavat eniten. Kun se vaan ei yksinkertaisesti TAJUA. :headwall:
Jos siis yhtään helpottaa, niin et ole ainoa.
Mutta sen verran pitää pitää ittensä puolia, että nyt todella loppuu eväiden teko miehelle, jos ei osaa niistä kiittää/arvostaa. (meillä loppui hyvinkin lyhyen tuttavuuden jälkeen passaus, mikä "alkuhuumaan" vielä kuului) Halusin näet alkaa kouluttaa miestä huolehtimaan omat asiat. Pyykkäystä myöten olen joutunut tekeen radikaaleja tekoja, kun jos toinen ei tajuu auttaa minua, ei saa myöskään minulta apua.
Ja koulutus yhä kesken. :D
Meillä mies on äitinsä piloille lellimä, joten ei ole koskaan aiemmin joutunut tekeen asioita IHAN ITSE, vaikka onkin asunut useamman vuoden poikamiesboxissaan, on äiti jakanut auliisti apua sinnekin, tai sitten huusholli ollut sen näköinen. :LOL:
No, menipä tämä jo asian viereen.Mutta koita sinä jaksaa, ja tee miehelle selväksi että "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan"

Mä lähden tästä laittaan itteni valmiiksi ja 10 pitää olla jo lastrentarvikekirpparilla, poikakin tarttis viel herätellä..

Helmi 33+1 :heart:
 
Huomenta :wave:

Nyt se sitten koitti, päivä yksin kotona =) Aamulla likka antoi herätyksen jo seiskan jälkeen, reippaana sit nousin ylös ja mies sai jäädä tunniks nukkuu.. Tein sämpylätaikinan kohoamaan ja tein neidin aamujutut. Sit isukki herättämään ja mä laitoin sämpyt kohoamaan.
Tuossa äsken lähtivät ajelee, katotaan vaan niin neiti on ihan kiltisti kun äiti et oo mukana! On se vaan kumma juttu miks äitille pitää kiukutella (tai tiedän, olen aina tytön kanssa niin tottakai sille pitää mielenilmaukset tehdä! ).

Tuli siis niin huippuja sämpylöitä ettei tosikaan! Jostain lehdestä katoin et ohjeeseen tulis maustamatonta jogurttia joten sitä kokeilin. Ihan huippupehmeitä :p

korppinen: Jaksamisia miehes suhteen :hug: Oon kyllä jostain lukenut että miehille iskis jokin menovietti ennen kun lapsi syntyy. Kai ne reppanat luulee et elämä vaikeutuu lapsen tulon jälkeen niin etteivät pystyis ikinä mihinkään menemään :whistle: Ai niin mut teil onkin jo yksi ennestään.. Jospa se siitä rauhottuis ja alkais ymmärtämään sua paremmin!

Mut sen olen huomannut että miehet eivät ole ajatustenlukijoita! Ainakaan tää minun kaksilahkeinen... Välillä kun koitan vihjatakin jotain, ei mee tuonne aivosoluihin asti :kieh: Pitää sit ihan suoraan sanoa vaikka toivois toisen jo vinkistä jotain tajuavan :/

Luminka ja neitonen 33+1
 
Huomenta!

Olo pikkasen helpompi, ei sentäs ollut kurkku muurautunut kiinni yön aikana. Vähän kuitenkin pöllö olo... :xmas:

Miehistä olitte jupisseet, kyllä tääläkin löytyy sellainen ajoittain putkiaivoinen yksilö. Lähinnä silloin kun istuu koneella eikä siis silloin kuule eikä näe mitään, eikä osallistu mihinkään. Esimerkki: pojilla on nukkumaanmenoaika, kysyn mieheltä että laittaisiko pojille iltapalat ja hoitaisi iltapesut koska mua supistelee. Kuulokkeiden lomasta mutisee joojoota ja jatkaa peliä. Kello juoksee eteenpäin eikä mitään tapahdu, kunnes mulla palaa hihat ja menen tekemään iltapalat, suihkuttelut, hammaspesut, iltahalittelut ja peittelyt ym. Sitten kun puuskuttaen tulen poikien huoneesta takaisin olkkariin niin mies vaan toteaa että älä nyt riuhdo. Siis :headwall: |O . Mutta toisinaan putkiaivo osaa myös olla ihana, tänä aamuna otti koiran ja pojat ja lähtivät metsäretkelle katseleen oravia. Ovat vieläkin reissussa. Että tälläset sitten pelastavat :heart:

Jaha, ovikello soi, taitavat metsäläiset tulla takaisin. Olivat löytäneet ilmoituksen kadonneesta kissasta, voih. Edes koira ei ollut kissaa löytänyt.

Taidan siis väistyä. Pojilla on pelivuoro, saavat tunnin pelata autopeliä. Me ollaan aika tiukkoja noista tietokonejutuista, onko teillä muilla minkälaisia tietokonepelisääntöjä lapsille? Tuntuu välillä että me ollaan kauheen tiukkapiposia... :ashamed:

No enivei, nyt siis :wave:

HM sekä W&O 31+3
 
Luminka: Nautihan nyt vapaapäivästäsi!!! Ihanaa tommonen :D

Me tultiin juuri kirpparilta; poika löysi kengurupallon ja hulavanteen 50senttiä/kipale =) kuulemma näitä hän on etsinytkin...ja mä ostin muutamat 50cm housut tulokkaalle. Eipä nyt ollut oikeen kummosia löytöjä. Siellä oli kauheen paljon tyttöjen vaatteita, tai siltä musta tuntuu aina, että tytöille ois kaikkea kivaa!
 
Korppinen: tekstisi oli suoraan kuin mun elämästä. MEillä mies just tuollainen. Lisänä se ettei ikinä ole huolehtinut mistään itse. Samoin kuin helmi79.llä niin ukon äiti tehny kaiken poikansa eteen ja huolehtinut aivan kaikesta. Kuin myös 3 muun poikansa tekemiset ja asiat.

Eilen taas ukko lähti illalla liitämään ja taas minä yksin lasten kans. Eipä meillä ole ollu yhteistä viikonloppua sitten heinäkuun lopun. Joka vko.nloppu menossa. Ei jaksa enään. Sitten kun eilen väsyneenä ukolle siitä mainitsin niin tuumasi vain että mitä sä mulla teet? Lapset nukkuu niin saat olla kaikessa rauhassa. En jaksa nyhjätä sun kans kotona. Ja kaverit odottaa.... :headwall: :headwall: Niinpä kaverit odottaa joo. Sitten puoli neljän aikaan konkoili kotiin. Jotenki mä nyt vaan olen saanu tarpeeksi kaikesta tästä. Kokoajan valittaa kun kotona ei tapahdu mitään. Ruoka ei ole valmiina ikinä silloin kun ukko niin haluaa ja kämppä on kaaoksen jäljiltä. Mutta en mäkään jaksa aina imurin kans kulkee paikasta toiseen. Ottais joskus ite ja tekis jotain. Mutta ei.

Nyt sitten sanoinki että ens viikonloppu on mun ja ihan sama sille olisko sillä menoa eli ei. ( ite tiedän että on ) Niin katotaan miten asian järjestää. Sama vaikka olisin yksin kokonaan lasten kans. Ukko tosin sanoikin tuossa haistattelujen lomassa että jos ei olis lapsia ja uutta tulossa niin me oltais oltu yhdessä piiiiiitkiin aikoihin. Mun mielestä vaan lapset ei saa olla esteenä jos asiat ei suju parisuhteessa. Ja lapsethan siitä eniten kärsii. Kyllä ne huomaa jos ei vanhemmilla ole kaikki hyvin. Esim meillä poika ei tule toimeen " isänsä " kans ja tyttö kiukuttelee isälleen enemmän kun mulle vaikka onkin mun kans aina. ja luulis että asia olisi toisin päin.

Nyt pitää lopettaa kun vieraita tulossa. Ja anteeksi tämä omanapaisuus.
 
moi
rd tosta uimisesta vielä mulle ainakin sanottiin jo esikoista oottaes et jos paikat auki tai viikkoja 36 tai enemmän ni ei saa mennä uimaan kun on niin paljon bakteereja.... mä kun kävin sillon viikottain ni lopetin sit tollon 36 viikon alusta uimisen!

miehistä.... mä kaipaisin kauheesti läheisyyttä ja hellyyttä,mutta meillä ei tarjota muutakuin seksiä ja sitä pitäiskin harrastaa joka välissä..... :| ja mua kun ei haluta jos ei saa minkään näköistä rakkautta tai hellyyttä ensin :/ ja sit ku mies antaa yhden halin ni on sitä mieltä et mun pitäs olla heti ketarat ojossa antamassa :kieh: ja mun mielest se vaan ei toimi noin :/ en enää tie mitä sille sanois et osottais välittämistänsä jollain tavalla :ashamed: tuntuu et ollaan kavereita jotka väkipakolla muutaman kerran kuussa harrastaa seksiä..... vaikka kyse on vain että tarvisin vähän huomiota..... tää tilanne oli kyl jo mielestäni ennen raskautta :ashamed: ja meillä kun tuo tyttö nukkuu omas huonees ni se ei ole este mut sit miehen on saatava katsoa tvtä 19-23 ku tulee hyviä ohjelmia ja sit se vaan niinku ilmottaa et hei harrastetaan seksiä sit ku ohjelmat loppuu.... ni eipä tuosta iskulauseesta kauheesti haluja nouse ja sitä paitsi yhdeltätoista oon jo iiihan väsynyt!!! ja tuleepa tuosta kierteestä tosi pahamielikin :(
siinä mun valitukseni :)
mut kait mä meen syömään ... heippa!

-äiti88 ja toukka poju 31+3-
 
Nyt sauna, kylppäri sekä vessa pesty. Siihen lisäks koneellinen pyykkiä + astiat. Kiva kun saa omassa rauhassa tehdä =) Oon mä kyllä löhönnytkin, kattonu töllöä sekä ollut koneella.
Ja kuunnellu musaa melkein täysillä B) Vois vielä yhden keittiön kaapin siivota ja sen jälkeen jos kävis pikku lenkillä roskanviennin lisäksi!

helmi: Musta taas tuntuu et täällä meidän kirppareilla on aina vaan pojille vaatteita! Tai on tytöillekin mut kaikki ois vielä niin isoja. Et täällä vissiin paljon ollut poikavauvoja viime aikoina ;)

löllykkä: Ikävää sullakin kotona :hug: Niinpä, oikeessa oot ettei lasten takia tarvii olla yhdessä ainoastaan. Mun vanhemmat on aika kauan olleet ehkä sen takia. Isällä alkoholiongelmaa ja äiti vaan on sulkenut silmänsä kaikki vuodet. Nyt ollaan ruettu puuttumaan isän juomiseen kun kuitenkin kotona asuu vielä nuorin sisko. Mut eipä tästä enempää...

Siis voiko olla vähän epäreilua! Mies soitti että tyttö oli jäänyt ensimmäisellä yrittämällä sänkyynsä nukkumaan mummolassa :eek: Ja minä sain viime sunnuntaina tunnin tehdä samaa hommaa :kieh: Eipä siinä, hyvä että helposti jäi nukkuu, ehkäpä mies antaa joskus toistekin mulle vapaapäivän :D
 
äiti88: Meillä vähän sama juttu, mies ei tarvii läheisyyttä niin kuin minä. Ja just seki alkaa heti seksiä ajattelee jos meen viekkuun kiehnäämään. Mutta onneksi tuolla ei oo hurjat halut. Paitsi sit kun ittee huvittais useammin hommata...
Mä joskus sanon ukolle et tarviin enemmän hellyyttä, suukottelua, halailua ym. Sen pari päivää se vielä muistaa kunnes pääsee taas unohtumaan :headwall:
 
moips..

Täälä on on kans olo paska.. ei pysty enään kauaa istuun kun rupee selkään sattuun niin v***** sti.. oon oikeestaan vaan maannu ja välilä käyny täälä lukeen juttuja.. 22.9 on lääkäri ja sit pitäs ietää että koska kuvataan lantio että pystynkö synnyttään vai en.. mutta kasvu on nyt tsaantunu että enää ei emnnä kun han vähä käyrän yläpuolella.. :ashamed: :ashamed: mutta palaan illemmalla uudestaan pakko mennä vaaka tasoon..
 
Saapa itse olla tyytyväinen että omistaa miehekkeen joka ymmärtää antaa hellyyttä ja läheisyyttä muutenkin kuin seksin muodossa ja osaa jopa vaistota milloin olen itse sillä tuulella että kaipaan hellittelyjä ja milloin taas sopii seksiä ehdotella. Tosin ollaan molemmat seksuaalisesti erittäin aktiivisia joten seksiä harrastetaan päivittäin vähintään kerran . :heart:
Osaa tuo mies myös hemmotella nyt kun olen raskaana eikä edes anna minun tehdä mitään fyysisesti raskasta tämän mahan kanssa. Nykyään yhä useammin huomaan aamulla että mies on käynyt hakemassa meidän vuosikkaan pojan ja vaihtanut vaipat ja leikittää herraa siihen asti että äiti saa järjestettyä aamupuuron pöytään. :heart:

On tuossa huonojakin puolia toki kuten se että pitää itsestäänselvyytenä sitä että nainen on se joka siivaa ja joskus ei saa mitään kontaktia koko ihmiseen kun on niin uppoutunut taiteensa maailmoihin mutta kaikenkaikkiaan on äärimmäisen hyvä mies joka ottaa nkeensa viimeistään siinä vaiheessa kun huomautan jostain asiasta ja joka suorastaan hukuttaa sekä minut että lapsen suukkoihin ja hellyyden osoituksiin - tuntuu mukavalta kun toinen pussailee esikoisesta jääneitä raskausarpiakin ja sanoo rakastavansa niitäkin koska ne ovat merkki tuosta pojasta. :heart:
 
Minä ajattelin et täällä ois ollut hiiiirveesti luettavaa mut oo tainnut tänään käydä normaalia useammin lukemassa :whistle:

Mun päivä mennä hurahti mukavasti täällä yksin ollessa =) Leivoin tuossa iltapäivällä vielä pakkaseen pullaa. Ja otin ihan päiväunetkin ennen kuin kylässä kävijät kotiutuivat =)
Kävin sitten neidin kanssa lenkillä ja ois voinut reilusti puolittaa sen keston. Otti niin ilkeästi mahaan, en edes muista kuinka usein supisteli, mutta pakko oli vaan kävellä et takas pääsis. Nyt olo ihan ok kun on saanut sohvalla olla... =)

Nyt mies jo töissä ja pikkulikka nukkumassa.
Huomenna mennään leikkimään kylään ja jos tiistaina käytäis kaupungilla aamupäivästä. Kiva kun meillä on nyt aamupäivisin auto käytössä kun miehellä yöviikko.

Illanjatkoja :wave:
 
Kerranki miulla on vaan hyvää sanottavaa miehestä! Yleensä mie saan aina yhtyä kaikkiin purppasuihin, mutta tällä kertaa en narise mitään! Ukkokulta on ollu pari viikkoa tosi huomaavainen. Joka päivä on tiskannu syönnin jälkeen ja monesti komentanu miut pötköttelemään. Ja on kyselly tarviinko apua aina kun jotain kotihommia teen ja tullu ihan ilman mitään huokailuja auttamaan kun oon pyytäny. Ja nyt viikonloppu oli varsinki tosi ihana. Perjantaina vietettiin yhteistä iltaa (yleensä mie meen aikaseen nukkumaan ja ukko istuu koneella ja lipittää olutta...). Nyt kävi hakemassa meille pizzaa ja leffan ja nautiskeltiin niistä kun saatiin pikkumies nukkumaan. Ja ukko ite ehotti 22.09 että mentäskö nukkumaan! Miusta on ihana mennä yhessä nukkumaan, se on meillä nykyisin harvinaista!

Lauantaina käytiin aamusta koko perheellä kaupungilla ja isäntä sai vihdoin ostettua itelleen housut (niitäki se yleensä vaan narisee että pitäs saada uudet, mutta ei voi lähtee sovittelemaan...). Päiväunet nukuttiin yhessä ja iltapäivästä mentiin sit miehen siskon pojan 1-vee bileisiin, oltiin siellä koko ilta. Ja kotona sit taas isi ite ehotti ihan hyvissä ajoin että mentäskö nukkumaan! Eikä lipitelly olutta liikoja!!

Tänään mummo kävi meidän ukkelin jo ennen kasia hakemassa eväsretkelle (meillä siis herätään kuuden maissa!). Kolmisen tuntia olivat paistamassa makkaraa ja syöttämässä sorsia. Meillä mies pesi ikkunat - ja väleistä myös vaikka sanoin että ei tarvii välejä ottaa kun keväällä otettiin! Parisuhdejumppailujaki harrastettiin. Ei oikeen nappaa jumppailut kun joka asennossa johonki kivistää. Mies ihan sit kysy että haluutko jumppailla vai onko se liian pahan tuntusta jo (mitä huomaavaisuutta!!). Sovittiin että pikajumpat on ihan ok tästä eteenpäin! :D Mie sain sit ommeltua vielä sohvanpäälliset ja lattiatyynyt loppuun. Lakanat viikkailtiin ja kasvatusjutuista keskusteltiin kun oli ne pienet korvat poissa kuulemasta juonittelujamme! ;)

Ukko ei oo kauheen kiinnostuneelta vaikuttanu tästä raskaudesta ja oon jo aatellukki välillä että eikö se nyt haluiska sit vauvaa kuitenka. Perjantaina pitkät tovit potkuja tunnusteli ja sanoki että syntyispä tuo jo äkkiä! Tänään sit kokosivat pikkumiehen kans pinnasängyn ja mies laitteli miun kans pinnansuojukset ja lakanat paikoilleen.

Ihan ihme juttu kyllä! Siis oikeesti, kuka tää mies on joka meillä asustaa!!!!????? :LOL: Mutta en valita!!! Nautiskelen nyt jokaisesta hetkestä! :)

Eli hyvillä mielillä ja rentoutuneena täällä ollaan! Ukot tsukuttelevat tuossa vielä junaradalla, pitänee lähteä pikkumiehelle lukemaan vähitellen! Uniaika!!

Anzkuli 32+3
 
Anzkuli kuulostaapa ihanalta! ja niin hyvin kysytty tuo että kuka tää mies on joka meillä asustaa?!?!? :LOL:

kyllä meilläkin on onneksi noita hyviä aikoja, "normaalia arkia" ja sitten näitä kun tuntuu että miks helevetissä oon tuollaisen ottanut-aikoja. nytkin vaikuttaa se että mies teki koko viikon n.12 tunnin työpäivää, tai siis itseasiassa tais olla yks tai kaks sen mittaista ja muut pidempiä, pisin työpäivä oli 17tuntia viime viikolla. mies on väsynyt töistä, minä väsynyt kotona hoitamaan kaiken yksin ja haluaisin huomiota ja sitten onkin soppa valmis.... kyllä se tuossa äskön myötäili että aamulla teki törkeästi mutta ei vieläkään pyytänyt anteeksi. mutta jospa asiat saataisiin selväksi illan aikana. nyt mies on lukemassa pojalle iltasatua, minä alan nautiskelemaan rauhassa BB:tä. ajattelin, että jospa tekisin eilisiltä synttäreiltä jääneen poppari pussin mikrossa ja nautiskelisin siitä nyt. huomenna taas takaisin ruotuun tähän tiukkaan diettiin ettei tulis enempää painoa itselle, eikä varsinkaan vaavi kasvais enempää...

mutta nyt tekemään poppareita... palaillaan! kiitos kaikille tukijoille ja mukana eläjille!:) olette ihania!:) :heart:

korppinen rv 33

ps. lähden huomenna jouluostoksille!!!:) ja vauvan tarvikeostoksille (siis tutit, pullot yms...)
 
huomenta!

Täällä viikonloppu menny ihan mukavasti, on siivoiltu ja leipoiltu. Tänään vielä pitäs kakkupohja väsätä ku huomenna ois kertyny taas yksi vuosi lisää mulle.

Mutta nyt aamutouhut ja kauppaan munien ostoon että saa pohjan tehtyä.

keiju ja wiljo 32+5
 
Huomenta!
Taas se alkais uus viikko ja kun lauantaihin päästään niin oon sikäli erittäin happy, että silloin ollaan lääkärin tavoitteessa: 34rv!!! =) Uskallan ehkä alkaa enemmän puuhasteleen, ulkoileenkin vähän. Eilen olin mummon ja pojan kanssa sienimettässä (lähimetsä) n.½tuntia tempastelemassa ja tulin sitten huilaan, kun nuo lähti kauemmaksi käveleen. Oli aivan ihanaa! :D Olla ulkona ja luonnossa, eikä se tuntunut läheskään niin vaivalloiselta kävellä epätasaista maastoa hiljakseen kuin jos kävelen jossain asfaltilla..ja se ihana tunne, kun sai keuhkonsa täyttää raikkaalla syysilmalla.
Niin, ja tänään taitais olla tilipäiväkin :D :D :D JIHAA!!! tuntuu että rahaakin jää nyt jopa säästöön kun ei oo päässyt mihinkään törsäileen.

Nyt poika viety hoitoon ja istun kahvikupposen kanssa, sekä ootan että noi asukkaat bb-talossa alkais heräileen. Kiva kattoo, kun uusia naamojakin siellä. Ja onneksi mun suosikki sai vielä jäädä. :)

Helmi ja aapeli 33+2 :heart:
 
Hyvää huomenta!

Yö meni jotenkuten, ei kai sais valittaa mutta mulla on suoraansanottuna ahdistava olo, maha on niin täynnä asukkaita. Mies eilen multa kyseli että jos vauvat nyt syntys niin kauanko olisivat sairaalassa ja mitä olis odotettavissa ym. Eka kerran moisia kyseli. Ja pojat eilen uteliaana kokeilivat kun vauvat masussa myllersivät oikeen urakalla.

Huomenna olisi ä-polille aika, katotaan noita turvotusjuttuja sekä insuliineja. Samalla reissulla pitäs käydä palauttaan avaimet työpaikalle ja käydä labrassa otattaan viimeset vasta-ainenäytteet. Että touhua siis piisaa. Jo kauhulla odottelen kuinka turvoksissa koivet sitten huomenillalla ovat.

Pitäisi jaksaa siivota tässä tänään- tai joku päivä. Raivostuttaan kun viime viikolla sain tuota vauvojen huonetta pikkasen järkkäiltyä ja pinnasängyt koottua ym, mutta kun kaikki kuvittelee että se on joku varastohuone jonne saa heitttää mm. likapyykit ym mihin sattuu. Sitten kuljen suurinpiirtein perässä korjailemassa roinaa pois. Mä haluisin että se huone nyt pysyis suht siistinä, ei olis kauheeta hommaa raivata pikkusille sitten tilaa kun kotiin pääsee. Mutta... eihän putkiaivot sellaista ymmärrä.... :D

Nyt taidan hypätä suihkuun ja sitten taas seivästämään sormenpäitä. mukavaa alkanutta viikkoa!

HM ja Wiltsu ja Osku 31+4
 
moikka:)
lisää miehistä ! joo on tuo munkin mieheni nyt näyttänyt paljon parannusta siihen verrattuna mitä oli vielä keväällä.... hän on siis vasta 21 vuotias ja kun tuli raskaaksi (siis yhdessä suunniteltu) niin hän ei olisi sitten halunnutkaan toista lasta ja oli sitä mieltä että elämä loppuu siihen ja ei enää ikinä pääse ryyppäämään ja miltei jätti minut :ashamed: mutta sitten sovimme kuitenkin että annetaan aisan olla katsotaan kuinka menee ja se oli kyllä paras päätös koska aina kun puhuimme aiheesta saimme kauhean tappelun ja jos taas olimme puhumatta kaikki oli hyvin.... no nyt kun emme ole aiheesta 8kk puhunut niin mies on kyllä osottanut että ei mihinkään ole lähdössä ja ettei tämä nyt niin hirveää olekkaan... ajattelin että koko kesän on ryyppäämässä ja festareilla ja että tästä kyllä kehkeytyy vielä ero mutta ei sittenkään...olemme olleet suurimman osan kesästä ihankotosalla ja sitten ainut missä ollaan käöyty on mökillä:D hän ei ole yhtään protestoinut koti viikonloppuja ja taas mä oon koittanut järkätä sille omaa aikaa ja iltoja jolloin pääsee kavereidensa luo... ja hän on kyllä hoitanut sitten kotia ja esikoista ihanan paljon.... emme ole tapelleet sitten sen ja kaikki tuntuisi olevan ihanasti paitsi tuo seksi/ läheisyys asia....... :ashamed:

no mä toivon että tän raskauden jälkeen mun halut vähän palais ja jospa se mies oppis pikkuhiljaa hellimään mua :) Toivossa on hyvä elää :LOL:

mä meen keskiviikkona sokerirasitustestiin ja huomenna tilipäivä niin sillon sitte asioille jos laskujen jälkeen jotain jää :) niin ja sit pitäis lukea tenttiin joka perjantaina että on täs nyt ainakin jotain ohjelmaa tälle viikolle:D

jeps mut nyt aamupalalle ja sit puistoon.

-äiti88 ja toukkapoju 31+4-
 
hari mao....minäkin uteliaisuuttani kysyn..mitä ongelmia näillä viikoilla syntyneellä olisi?kauanko olisi sairaalassaolo aika?
mulle eräs kätilö sanoi et rv32 jälkeen,, vauva suht valmis paketti, loppuaika vain hienosäätöä ja kypsyttelyä!?

 

Yhteistyössä