Huomenta.
Ja KORPPINEN, iso-ISO :hug: sinulle!!
Ymmmärrän sinua, ja kyllä vaan meillä muillakin nuo miehet osaa olla sikoja!! Ajattelemattomia ja putkiaivioisia, ihan vähän väliä. Joskus jatkuvasti. Ja vaikka minäkin toki miestäni rakastan, niin juuri sen ihmisen sanat saututtavat eniten. Kun se vaan ei yksinkertaisesti TAJUA. :headwall:
Jos siis yhtään helpottaa, niin et ole ainoa.
Mutta sen verran pitää pitää ittensä puolia, että nyt todella loppuu eväiden teko miehelle, jos ei osaa niistä kiittää/arvostaa. (meillä loppui hyvinkin lyhyen tuttavuuden jälkeen passaus, mikä "alkuhuumaan" vielä kuului) Halusin näet alkaa kouluttaa miestä huolehtimaan omat asiat. Pyykkäystä myöten olen joutunut tekeen radikaaleja tekoja, kun jos toinen ei tajuu auttaa minua, ei saa myöskään minulta apua.
Ja koulutus yhä kesken.
Meillä mies on äitinsä piloille lellimä, joten ei ole koskaan aiemmin joutunut tekeen asioita IHAN ITSE, vaikka onkin asunut useamman vuoden poikamiesboxissaan, on äiti jakanut auliisti apua sinnekin, tai sitten huusholli ollut sen näköinen.
No, menipä tämä jo asian viereen.Mutta koita sinä jaksaa, ja tee miehelle selväksi että "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan"
Mä lähden tästä laittaan itteni valmiiksi ja 10 pitää olla jo lastrentarvikekirpparilla, poikakin tarttis viel herätellä..
Helmi 33+1 :heart: