....Marraskuun masunkasvattajat SYYSKUUSSA.... (la:t 1-15.11)

Rinzessa: Ei kenenkää oo pakko pyytää kummiks sellasta ketä ei halua.. Ite pyysimme myös siskon miehen vaikka he eivät edes naimisissa ole, mutta mies on myös meidän ystävämme.

Tyynyistä vauvoilla: Kuulemani mukaan vauvalla ei sais ees tyynyy käyttää? vai onko sekin vain mielipiteitä.. No meillä ei oo käytetty vauva-aikana muutaku tyynyliinaa, isompana sitten laitettii tyyny.

Ystävistä.. no on niitä ollu enemmänkin, nyt huomaa kun sairaslomalla ollu niin eipä kyllä tule ketään käymään, ite mentävä jos haluaa jotai nähä... yksikin kaveri niin kehus että tulee käymää usein nyt ku olen kotona, niin tän reilun 2kk aikana vissii 2kertaa käyny.. no..jos eivät viiti sen vertaa vaivaa nähä että kävisivät niin miks mä näkisin sitten..

Siskon kanssa enempi olen tekemisissä ja käydään puolin ja toisin toistemme luona monta kertaa viikossa. Eikös se niin ole että yks hyvä ystävä korvaa kymmenen huonoa.

huomenta!

Oli sit varattava aika sinne lekuriin ku tuo silmä on aika pahana, no heti ysiksi sain ajan ja silmätulehdushan se ja aika pahanakinilmeisesti ku yöksi voide ja päivällä 5 kertaa tippoja leitettava. Sit anto uuden antibiootti kuurin ku ei tuo edellinen ole olleskaan tehonnu vaikka jo viis päivää syöny.
Eli nyt ois mentävä apteekkiin ja pojat haluis puffaan syömään joten sielläkin kai käytävä.

keiju ja wiljo 32+2

löllykkä: kiitti kummivinkistä, pitää kysellä tarkemmin tuosta kirkkoon kuulumisesta! Ja kivat epäilyt miehelläs....

noonie: mie oon huomannu kans että pojan nimet on paljon hankalampia keksiä. Esikoisellekki oli tosi vaikee keksiä semmonen nimi joka molempia miellyttäs. Nyt onneks löyty kiva nimi helposti kuitenki.

merval: meille on tulossa kans käytetyt briot, ovat varmaan jo kuutisen vuotta vanhat yhdistelmät, mutta oikein siistit! Sadesuoja on mukana, hyttysverkko ei oo alkuperänen, eikä oikeen hyvin istu vaunuihin ja verkkokassista on alakiinnikkeet irronnu. Mutta ite vaunut on kunnossa ja kankaat ehjät ja puhtaat. 40e!! :) Ovat kyllä vihreen sävyiset, en tykkää väristä, mutta jospa välttäis kun noin halvat ovat. Aattelin että kun on kuitenki talvivauva, niin voisin ostaa mustan siistin sadesuojuksen ja pitää sitä niin on vielä talven tuulien suojana seki. Sit ei se vihreä kuosika näy. :) Esikoinen siirrettiin rattaisiin 7-kuisena, niin voi olla että kakkonenki pääsee sit meidän entisten rattaiden kyytiin heti kun kevät lämpenee. Laitetaan sit heti nuo vaunut taas kiertoon!

Luminka: me käydään kans seurakunna perhekerhossa. Alotettiin kun esikoinen oli 5 kk. Meillä täällä on kerhotilassa vauvoille oma köllöttelynurkkaus, jossa on paksu viltti ja leluja vauvoja varten erikseen. Sieltä sit pikkuhiljaa on ukkeli siirtyny isompien leluilla leikkimään ja muuta touhuilemaan. Myö on tykätty tosi paljon käydä ja paljon tuttuja ja kavereita ollaan sitä kautta saatu! Miusta oli tosi kiva sillon aluks kun siellä ei ollu pakko tutustua keneenkä jos ei halunnu. Mie oon kans tosi ujo ja sillon vauva-aikana olin vielä tosi väsyny kun ukkeli oli huono nukkumaan. Kiva oli että pääs lähtemään ihmisten ilmoille, mutta ei ollu pakko olla kauheen sosiaalinen kuitenka. Sit vähitellen kun naamat alko ihmisillä tulla tutuiks niin aloin tutustua muihin äiteihin paremmin. Ja lapset on aina niin helppo puheenaihe. Jokainen uus tuttavuus alkoi varmaan samalla kommentilla: "minkä ikänen lapsi sulla on?" :D

Ystävistä: Miulla on oikeestaan miehen sisko tällä hetkellä ainoo sellanen kelle voin puhua ihan kaikesta. Sit pari hyvää kaveria on lapsuus- ja nuoruusvuosilta jääny, joita harvemmin kyllä näen (toinen asuu toisella puolella suomea), mutta välit on pysyny kuitenki hyvinä. Miehelle pystyn kyllä kans puhumaan oikeestaan kaikesta ja puhunki paljon - paitsi tietysti sillon kun pitää purpattaa hänestä... :D.

Tärkeimpänä oikeestaan tällä hetkellä pidän tätä meidän puistoporukkaa. Meitä on neljän mamman ydinporukka ja sit 3-4 äitiä jotka satunnaisesti on mukana menossa. Ulkoillaan joka aamu muksujen kans täällä meidän asuinalueen puistoissa. Tää miehen sisko kuuluu tähän poppooseen kans ja nää ihmiset on se henkireikä. Kun joka päivä nähdään ja joka päivä voi jakaa tuoreeltaan kaikki ahistukset ja ilot. Huonoki aamu muuttuu paremmaks viimestään 9 jälkeen puiston penkillä purpattaessa. Ja muksut tulee keskenään tosi hyvin toimeen ja leikkivät monenmoista yleensä ilman mitään kiistoja tai muuta. Muksujen ikähaarukka taitaa olla 9kk-3v8kk noin suunnilleen. Kerhossaki käydään melkein kaikki ja sieltä aina sit tulee välillä uusia mammoja mukaan myös puistoihin meidän kans. Ollaan tän "ydinporukan" kans myös käyty toistemme luona leikkimässä sadepäivinä ja vietetty muksujen synttäreitä. Ja äitien kesken kirppareita kierretty ja mammavaatteita vaihdeltu. Ihania ihmisiä! :heart:

Anzkuli 32+1

Anzkuli: Just tuollainen on ihana juttu! Voi kun itekin löytäis mukavan mamma-piirin =)

Taidan ensi viikolla mennä kattomaan sitä perhekerhohommaa.... Toivottavasti sinne ei oo hirmuiset kuppikunnat järjestyneet joihin on sit vaikea päästä sisään :/

Sanse: Mulla myös yksi kaveri (asuu parin km:n päässä ) puhui että tulee kyllä varmasti käymään vapaapäivillään... Juu, kylläpä on tosi usein näkynyt täälläpäin! Puhui että tulisi kesällä vaikka päiväksi lapsensa kanssa meille mut ompa tainnut kesä jos syksyyn vaihtua. Ärsyttää kyllä tuommonen!
Onneks sentään mun sisko on alkanut käymään useammin kummityttöään viihdyttämässä. Ja aikoo silloinkin käydä usein kun vauva syntyy, puhui että voi tulla ulkona käyttämään jopa =) Et hyvä kun on noin kultainen sisko :heart:

Piti jotain muutakin vielä kommentoida, mut taidan vetäytyä tästä huutonetin maailmaan =)

Luminka ja neitonen 32+6

moikka

terveisiä neuvolasta
taas terkka myöhässä:/

painoa tullut 580g per viikko
rr 117/70
hb 128
pissassa sokerit vähän koholla ( ensi viikolla sokerirasitustestiin)
sf 29
syke +
liikkeet ++
tarjonta: pt ja sen kyllä tuntee kun pää on tossa kylkiluitten alla ja potkut osuu mukavasti tonne alapäähän :D
ja sit sain ton esitietolapun jonka täytän ensi kerraksi ja sitten lähetetään sairaalaan!

kummit..... osa on päätetty ja kaks viel epä varmoja..... ja mä en ole pyytänyt puolisoja vaan juuri sen henkilön jonka haluankin kummiksi....

etunimi meillä on päätettynä

kaikki vaatteet pesin kun ei ollut muutakaan tekemistä:)

perhekerhoa ja perheliikuntaryhmää oon ajatellut mäkin ens viikol mennä kokeileen!

jep mut nyt lukemaan ja päikkäreille:D

äiti88 ja toukkapoju 31+1

Siis vielä tosta kiinnittymisestä, et ihan terkkari/neukkatäti sen siis kopeloi ja vatsan päältäkö? Mun neukassa se täti ei ees löytäny päätä ku se oli nii syväl jo tms.

Kaverille oli sanottu, et laskeutumisesta menis n.2-4viikkoa synnytykseen... mietin vaa ku papu ollu laskeutunu jo viikost 20 nii eipä pitäny mulla tollanen veikkaus paikkaansa :LOL:

Mä en ole yhtään tyytyväinen mun neukkatätiin :kieh: se hoitelee mut ihan liukuhihnalla, ottaa mitat ja seuraava äippä kehiin, se ei ees kysy mitä mulle kuuluu tai et olix mul mieles mitää... sit kotimatkalla muistan et ainiin tota ja tota piti kysyy... :kieh: tosi raivostuttavaa. :(

Viime neuvolan kuulumiset:
5.9.08
rv.31+2
rr 124/82
pissa puhdas
hb 115
sf 25
lapsivedenmäärä N
tarjonta rt (edessä roomalainen 1) kuka tietää mitä se tarkoittaa?
syke +160
liikkeet ++

Rinzessa ja papuRinssi rv.32+2 :heart:

Mä taas oon kuullu että laskeutumisesta ei voi ennustaa syntymää.. mä oon käsittäny että kiinnittymisen voi nähä vaa ultralla, en sitten tiiä.

Nii ja eikös kiinnittyminen ja laskeutuminen ole iha eri asia?

Rinzessa: juu mulla ainakin näin että ihan neuvolantäti kokeillut...itse asiassa häneen luotan enemmän kuin neuvolalääkäriin, en oikeen taas tykkää hänen tyylistään. :whistle: On kans tota liukuhihnameininkiä...

mulla myös toi tarjonta: rt1, mutta ei mullään roomalaisella, oisko sama tarkottava? mietin ihan samaa, että mitä meinaa,,,,esikosta ei ollut missään vaiheessa mitään ykköstä missään..

juu, mulla se 1 on ton rt:n edessä roomalaisena ?! Josko hari mao vai mikä se nyt oli :LOL: tietäis, ku on tekimisis varmaa äippäkorttien kans tms. ?
Mun käsityksen mukaan kiinnittyminen ja laskeutuminen on eriasia.

mun pelkopolin aiheita joita käsitellään
-pelkään oksentamista!
-pelkään etten saa epiduraalia
-pelkään ettei epiduraali auta
-en halua odotella kotona kovia suppareita
-haluan heti lääkettä
-pelkään huonoa kohtelua
-paniikkihäiriö ja synnytys?
-jälkisupistukset pelottaa
-miksi imukuppia pelätään?
-mikä on spinaali-epiduraaliyhdistelmä?
-pelkään että lapsi jää jumiin
-pelkään että istukka jää jumiin
-miksi imukupin laittaminen sattuu?
-mikä on avosuutarjonta?

et siinä mun pelon aiheita....
:ashamed:

Rinzessa ja papuRinssi rv.32+2

Iltapäiviä! Eilen käyty neivolassa ja kaikki ok. Neuvolalääkäri katto tilanteet ja edelleen mennään samoissa missä aina ennenki eli supparit ei oo tehny tuhoja. Kirjotti kuitenki sen viimesenkin viikon sairaslomaa, tuumas vaan ettei toi tilanne enää helpota ja et on ihan turhaa enää mennä viikoksi. Ens viikolla pitäis sit vielä piipahtaa työpaikalla luovuttamassa kamat ja siivoomassa oma pöytä.

Vaatteiden pesusta: Kaikki vaatteet ja petivaatteet on pesty, mut noita ulkovaatteita, makuupussia ja täkkiä en oo pessy. Enkä pinnasuojaa. Vähän oon vielä kahden vaiheilla, mut tuntuu et kun ne ei oo ihoa vasten niin ei oo niin pakko pestä ja muutenki oon niin laiska pyykkäämään, et tyyliin "ei oo pakko jos ei halua" mennään :D

Kavereita ei oo kovin hirveesti, ainakaan sellasia joiden kans ollaan enemmän tekemisissä. Ja sen ainoan kans menee yleensä siihen et mä soittelen sinne päin ja käyn niillä. Ei se oo käyny meillä tässä omassa asunnossa vielä kertaakaan, ei edes raksa-aikana vaikka ollaan jo puol vuotta asuttu tässä ja sitä ennen rempattiin neljä kuukautta. Välimatkaa ei oo ku sellaset kolmisen kilsaa ehkä, mut sen jälkeen kun ne muutti tonne "kauemmas" niin yhteydenpito on vähentyny. Ennen oltiin päivittäin tekemisissä. Ja kun tää kaverikin oottaa (toista lastaan), on jonku viikon eellä mua, niin ois mukava ku vois jutella toisen samassa tilanteessa olevan kans ihan naamatusten. Te ootte kyllä ollu tossa asiassa korvaamattomia :saint: :D =) :flower: Välillä ihan kauhistuttaa, ku mies joutuu kuuntelemaan mun juttuja ja valituksia. Pitää joskus ihan miettiä et kehtaanko sitä es vaivata, vaikka se on sanonu joskun mulle et se kyllä kuuntelee ja yrittää parhaansa mukaan auttaa ku ei kerran oo muita joille puhua. Vanhemmille tulee kyl kerrottua jos joku painaa, varsinki isälle. Mä ku oon sellanen Daddy's little girl :D

Meille ei tota painoarvioo oo tehty. Ois ihan mielenkiinnosta mukava saada kuulla kuinka iso beebe ois tulossa, vaikka en kyllä aina oikeen usko tollasiin. Mä kun oon ite ollu 4,3 kg (kolme viikkoo yliaikanen kylläkin) ja mies on ollu muistaakseni 3,8 kg (aikalailla lasketun ajan puitteissa) et toivottavasti sieltä ei oo kovin iso tulossa :LOL:

Kummit on päätetty jo aikaa sitten ja niitä ois tulossa yhteensä viisi. Ainakin näillä näkymin. Toi meni vähän niin ku et mies ilmotti ketä kummeiksi, mut onneksi meni ajatukset yksiin. Yhen kohdalla mies kysy et pitäiskö sekin vielä pyytää, mut sanoin etten halua sitä kummiksi ja mies tyytyi siihen. Ei nurissu yhtään, ku kuitenki oli just tollanen et kun seurustelee tulevan kummin kans niin pitääkö ihan siksi pyytää. EI, sanon minä!! And that's final!!

Nimiä on meilläkin mietitty. Ihan ei oo täysin päätetty mut onneksi ei oo montaa vaihtoehtoa. Ja samaan on törmätty täälläki, et pojalle on vaikeempi keksiä ku tytölle. Pojalle taitaa kuitenki etunimi olla varma.

merval: Meillä on ne vaunulan f7:t. Lime/mustana ja luxus renkailla (mies aina sanoo kaikille et meillä on vaunuissa hienommat vanteet ku autossa :LOL: ) Mietittiin kans niitä musta-valkokukallisia ja lime/harmaita, mut kukalliset jäi jostain syystä ja toi toinen väri meni heti. Mut kuitenkaan ei tarttenu päätyä toiseksi parhaimpaan. Valinta oli oikeesti TOSI vaikee (tiedän, olen vaikea tapaus, myönnetään :LOL: )

Mut nyt katteleen liivejä ja verhoja netistä!!

nannamaaria & upana/Onni-Ilona 32+2

Rinzessa: miun neuvolatäti on kans tuommonen liukuhihnatyyppi, mittailee vaan eikä hymynhäivää irtoa. Onneks on tähän saakka ollu tosi ihana sijainen, mutta ens viikolla pitäs olla oma terkka taas töissä. Ei kiva! Onneks ei oo montaaka käyntiä enää jälellä...

Huh koko päivän ollu kamalassa päänsäryssä, nyt alkaa pikkuhiljaa helpata! :attn: nannamaaria Minäkin olen miettynyt viime aikoina että voi mies raukkaa kun saa kuulla kaikki valitukset.. Sillehän mie kaikki asiat aina kerron ensimmäiseksi, se on sen hommaa kuunnella =)

Haluttais niin jätskiä mut eipä sitä ole :whistle: mutta nyt ootteleen BB:tä!

rv 31+5

moi!
BB:tä odotellessa...

oon ihan poikki! oon tänään siivonnut, leiponut neljä kääretorttua ja yhden arabialaisen maustekakun + käynyt kaupassa, maalannut kalusteita ja kestinnyt yhdet vieraat. huh huh... selkä tulessa! ihana vaan maata sohvalla!

oon tänään miettinyt että pitäiskö soittaa neuvolaan alkuviikosta kun on niin alkanut pelottaan tuo synnytys, tai siis se ponnistuvaihe. en pelkää kipua, en saanut viimeskään kuin kohdunkaulan puudutteen toiselle puolelle ja kestin sillä, mutta pelkään sitä ison lapsen ponnistamista. viimes poika sai syntyessään vaan 4pistettä eli ei itkenyt, oli sininen ja veltto... nyt pelkään sitä että jos ponnistusvaihe taas venyy niin meenkö jotenkin itse panikkiin tuon pelon takia ja tottakai pelkään sitä että kuinka lapsi selviää pitkästä ponnistuvaiheesta. täytyy nyt vielä viikonloppu miettiä mutta jos nää ajatukset ei yhtään "selkene" niin pitää soitella. Th sanoi jo viimes että jos haluan käydä vielä edellisen synnytyksen läpi niin voi laittaa mut sinne viikon 36 lääkäri käynnille, mutta taas jo en menekään samaan paikkaan synnyttää mitä silloin niin en tiedä. jotenki auttais sekin jos th:n kanssa käytäis se edellisen synnytys läpi, sanoi kyllä että voi tilata mun synnytyskertomuksen jos haluan. mutta tällaista... rinzessa oletko siis käynyt jo pelkopolilla vai menossa? oletko kokenus saavasi sieltä apua?

nyt BB:n pariin....

korppinen 32+5

Iltaa arvon leidit =)

Mä olen kans sitä mieltä et kiinnityminen ja laskeutuminen on eri asia. Esikoinen ei todellakaan kiinnittynyt, jalka sieltä olisi ekana tullut kun lääkäri kokeili :whistle: Jospa tää toinen vaikka kiinnittyis tai ois edes oikeinpäin! Tuntuu kyllä et maha roikkuu jo alempana, painaa tosi ilkeästi ja jopa tuonne nivustaipeisiin painaa :/ Välillä istuessa täytyy asentoa korjata kun tuntuu ettei jalkoihin veri pääse kunnolla kiertämään.

Seuraavaksi vähän valivalia.... Olkaas hyvät :D
Nyt olen siis alkanut tuntemaan itteni tosi raihnaiseksi :kieh: Ei tosiaan ole pitkä aika kun hehkutin et miten helpolla olen selvinnyt tähän saakka, nyt se sitten kostautuu... No, onneks ei oo hirveesti aikaa jälkellä, huomenna tulee jo 33.viikkoa täyteen :D
Väsyttääkin jo enemmän, mutta iltaisin ongelma etten meinaa saada unta, argh! Menee tunti vähintään pyöriessä paremman asennon perässä. Sit pitääkin käydä vessassa, ja asennon etsintä jälleen käyntiin. Kun hyvä löytyy vihdoin, likka itkee huoneessaan ja pitää käydä tuti tunkemassa suuhun ja laittaa takas peiton alle :snotty: Ja homma alkaa alusta.
Mutta onneksi osasin viimeksikin lopun yön nukkua hyvin, vessaan heräsin vasta kuudelta enkä siis ollut herännyt kun mies oli töihin lähtenyt :eek: Et onneks jotain hyvääkin löytyy unenlahjoistani :saint:
Ja se närästys :kieh: Illalla pitää ottaa vielä hampaanpesun jälkeen Rennie sänkyyn mennessä...

Neuvolantäti
oli mullakin ennen liukuhihnatyyppiä. häntä ei todellakaan kiinnostanut odottajien ongelmat! Kiva siinä oli sit esikoista odotella, ei kysellyt mitään ja jos itse satuin harvoin jotain kysymään en saanut siihen selvää vastausta! Onneks eukko jäi eläkkeelle ja kakkosen aikaan ollut tosi ihana täti :heart: Meidän neitikin tykkää hänestä, kävivät jopa viimeksi yhdessä testaamassa mun pissanäytteen toisessa huoneessa :D Ja typykkä on suht ujo vieraiden seurassa et taitaa kertoa jotain miten mukava täti onkin meillä!

Nimiä ei meillä ole mietittynä... Onneksi on vielä aikaa. Ja kun esikoisellakin hyvä nimi ei ollutkaan enää niin hyvä tytön synnyttyä, ei oteta stressiä tän toisenkaan nimestä. Pitää nähdä eka minkä näköinen prinsessa sieltä tulee :heart:

Täällä kun oli joululahjoista jo puhetta, kävin minäkin jo ostoksilla yksi päivä! Ostin siskoille Luhdan pyyhkeitä, petivaatteita, sit esikoiselle ensimmäisen oman DVD:n, vauvalle housut ja pikkusiskolleni synttärilahjan... Tarjouksissa olivat kaikki joten sillä ajattelen tehneeni hyvät kaupat! Vaikka meni rahaa noihinkin mut kun edessä ois jokatapauksessa...

Tehtiin tuossa pitkästä aikaa salaattia, ihan vaan jäävuorisalaatti-kurkku-tomaatti ja maistui tooosi hyvältä! Okei, ehkä osana hyvään makuun oli tomaatti-valkosipulikastike, mutta kuitenkin :p

Huomiselle ei oo oikein mitään suunnitelmia. Tai no mies "saa" aamusta imuroida ja äiti tulee siskon kanssa käymään... Muuten ollaan kai ihan kotona vaan, miehellä vapaapäivä. Sunnuntaina mennään anoppilaan päiväksi. Saan jo nyt valmiiksi harmaita hiuksia kun ajattelen likan päiväunille laittoa matkasänkyyn :headwall: Muutenkaan ei niin usein olla käyty siellä et vieras paikka + ei niin tuttu sänky = varsin huono yhdistelmä. Mut pitää sielläkii joskus käydä ja turha lähteä ajamaan ihan parin tunnin takia et silläpä sit suunnilleen koko päivä vierähtää...

Joo, enköhän tässä ole jo tarpeeksi tylsistyttänyt teitä muita lukijoita,
joten hyvät yöt kaikille :wave:

Luminka

Nyt kysymys sellainen, että uskaltaisinkohan varata paikat itselleni+esikoiselle serenan reissulle 12.-13.10.08? Sunnuntaina ois uintia ja maanantaina mahdollisuus käydä heurekassa tai helsingissä..
Ilmoittautumaan pääsee keskellä yötä netin kautta.. Mutta mutta.. uskallanko ilmoittautua..

Iltaa! Ei mulla tunnu koskaan olevan sitä parempaa hetkeä kirjoitella. Kalenteri on joka päivä niin täynnä ohjelmaa, että oikein itseänikin ahdistaa. Ens viikolla saan tavaroita kirpparille, sen jälkeen alkaa olemaan vähän väljempää. Tosin koulutehtäviä pitäis tehdä vaikka kuinka paljon pois alta, kun ei niitä vauvan synnyttyä kuitenkaan kerkee tekemään. Eikä jaksakaan.

Tuo rt1 tarkoittaa, että vauva on raivotarjonnassa ja vauvan selkä on vasemmalle. (Mullakin masukki nyt näin, peppu tuntuu vas. kylkikaaressa ja monottaa oikealle) Vastaavasti rt2 tarkoittaa että vauvan selkä on oikealle. Ja voi olla merkattu roomalaisillakin numeroilla.

Mut ei auta ku painua nukkumaan, että jaksaa taas huomenna.

kiitos MaiLou tiedosta... enpä tiennytkään, että senkin merkkaavat mihinsuuntaan toinen nojailee :D Sit se mun neuvola on 3viikon välein, ku sen mielestä turhaa hän saa mittailla mua kokoajan... :/

Rinzessa ja papuRinssi rv.32+2

huomenia kaikille.
vauva jo potkiskelee aamutuimaan siihen malliin että mahan läpi kohta olis tulossa.
eilen sit kävin tk:ssa ja pissatulehdus oli sitten mulla, sain siihen kuurin. ihme lääköri oli sellanen partaäijä sellanen 50v. se ensin katsoi mua kauan aikaa kun istahdin siihen tuolille, ja rupes sitten puhumaan että olet kuvan kaunis nainen. siis ihan totta pakko sanoa, olet kuvan kaunis. no mä siinä sitten vähän naureskelin vaivautuneena ja kiittelin. ja se oli koko ajan sellanen hirveen läheisen olonen yök. ja mä luulin vielä että se meinaa tarkastaa mun alapään, mutta ei onneks niin tehnyt. laitto vaan mut pissa testiin.
tänään sitten pitää apteekista hakea lääkkeet.
no, jospas minä sitten menen keittämään vähän kaffetta..

Huomenta!

Onpas hauskaa, ku joutui menee jossain vaiheessa kuopuksen sänkyyn nukkuu.. Toinen heräs ja halus isän ja äidin sänkyyn nukkumaan.. Enkä ite viittiny sinne jäähä.. Eikä sitten toisen sänkyä pystynyt pidemmälle levittää, ku neitien sängyt on silleen laitettu..
Joten nyt olo on sen mukainen. Niskat ihanan kipeät.. Hyvin hauskaa..

Tänään pitäisi vielä kakkupohja tehdä.. En tiedä miten jaksan. Siis nämä niskat tappaa minut..

Ja tulin eilen siihen tulokseen, etten ole lähdössä reissuun, koska laskeskelin, että viikkoja on tuolloin 37. Ja tuskin olen yhtenä kappaleena enää.

Mutta nyt venyttelee niskoja.. :wave:

Red Dragon & Nuppu 32+6 :heart:

Paha huomen.

Yö meni ketuilleen, asentoa piti vaihtaa koko ajan ja kurkku turposi yön aikana ihan umpeen, hengittäminen oli tosi vaikeeta. Nyt hyvä kun ääntä tulee, pihinää kylläkin. Ihan vetelä olo edelleen...

Mä en ymmärrä noita poikia, ne ei nykyään tee mitään muuta kun tappelee keskenään! |O Aamulla halusivat suihkuun, niin tappeluhan sielläkin tuli. Huoneessaan yrittivät leikkiä niin alle minuutissa alko kähinä... oli asia mikä hyvänsä niin pitää kiukutella ja nahistella. Mulla ei enää hermo kestä, muutenkin olo ihan peffasta niin sitten vielä isot miehet aiheuttaa harmaita hiuksia. Mä en enää tiedä mitä pitäs niitten kanssa tehä... :(

Nyt taidan mennä keittelemään kahvia, jos se auttas tuohon kurkkuun. Toivottavasti teillä on mukava päivä!

HM ja potkunyrkkeilijät 31+2

Yhteistyössä