Moro!
Hyvä
HM, että pääsit vielä kotiin lepuuttamaan!
Vauvan vaatteiden pesusta oli puhetta... mä pesen käytetyt vaatteet (en välttis omassa käytössä olleita, mutta vieraat kyllä ), uudet pesen vaan, jos haisevat pahalle/teolliselle ja sama juttu noissa päällysvaatteissa yms. Ja käytän ihan tavallista hajustettua pesuainetta, mitä muukin perhe käyttää. Meillä ei oo allergioita, niin ei tuu käytettyä noita hajustamattomia aineita.
Tyynyä ei meilläkään ole vauvalle tarjolla, esikoinenkin sai tyynyn vasta reilu 1-vuotiaana, kun siirtyi isojen sänkyyn. Ja aamulla se tyyny oli aina missä lie, nykyäänkään ei vielä välttämättä löydy pään alta
Kyllä voi ihmisen olo romahtaa totaalisesti parissa viikossa
. Reilu viikko sitten olo oli mitä mahtavin ja nyt ihan pyllystä |O . Joka paikkaa kolottaa ja särkee, nukkuminen on ihan tuskaa ja töissä... :x . Nyt on sitten vissiin alkaneet ne liitoskivut ja sukkapuikkovihlaisut, joista olin vähän aikaa sitten autuaan tietämätön :snotty: . Reilu pari viikkoa olis vielä töitä ennen ä-lomaa, tympäsee... Ja vauvakin oli vielä viime viikolla neuvolassa perätilassa, toivottavasti ymmärtää kääntyä ajoissa :kieh:
löllykkä: Meillä mies aina puolitosissaan kyselee, että miesten kanssako täällä kirjoittelen
. Ei siis ole mitenkään mustasukkainen luonne, mutta kai mä olen vaan niin ihastuttava näin raskausaikana, että ukkoreppana luulee vieraiden miesten pörräävän kimpussa
Äippärahoista mulle ei vielä ole tullut päätöstä, mutta nautin ekat kolme kuukautta täyttä palkkaa, sitten vasta alkaa kituuttaminen
Tervetuloa mukaan kaikki uudet mahankasvattajat :wave:
:heart:
HC 32+0 :heart: