Huomenta!
keiju: eli mitäs sie haluisit sähköpostiin? Laita osoite y-viestinä, ni voin laittaa s-postiin, kun kerkeän.
Eilen mies oli tehnyt pyynnöstäni litran pullataikinan, josta sitten tyttöjen kanssa tein pikku pullia. Saivat itse pyöritellä ja laittaa sokeria päälle. Hiukan kiire oli vain tehdä, ku klo oli jo niin paljon, kun päästiin aloittamaan.. Minun piti ensiksi siivota keittiön tiskipöydät, ku en tykkää ruveta mitää tekee, jos on sotkuista.
Onneksi pullien tekoon ei mennyt kauaa. Nyt on sitten lisää pullia neidin synttäreille tehty, etteivät vaan lopu kesken. Tänään jos tekisi kääretortun
. Taidan tehdä kaksi, ni voi jo toisen tänään syödä
Kyllä noissa hoitolaukuissa on ihanat hinnat. Ei me pystytä ainakaan tuollaista hankkimaan. Onneksi eivät ihan olleet minun makuuni, ettei kiusaus ainakaan kasvanut suureksi
.
Meillä tytöt kyl pukee ihmeen reippaasti. Ovat jo pitkään pukeneet itse. Ja pyytäävät apua, jos tarvitseevat. Mutta yleensä kuulee vastauksen, jos yrittää mennä auttamaan: "mee pois. en tarvitse apua"
Sitten on jonkinlainen ihme tapahtunut tyttöjen kohdalla. Ovat ruvenneet jo pari viikkoa nukkumaan kiltisti ja nukkuuvat koko yön inisemättä
. Kuopus yleensä on kerran - pari ruvennut ulisee jotain, mutta nyt sekin on jäänyt. Siis ihan oikeesti, on outoa. Katsotaan miten käy, kun vauva syntyy..
Nytten, kun menin tuon kirjoittaa, ni varmasti tänä iltana eivät mee yhtä kiltisti nukkumaan
Miehelle tuli sitten eilen illalla oksennusolo. Maha oli ihan sekaisin ja oksensi sitten muutaman kerran.. Yön nukkui hyvin ja kuulema nyt on jo parempi olo. En viitsinyt olla pois töistä. Laitoin kyllä pomolle viestiä, että jos näyttää miehen olo surkealta, ettei pysty kahtoo lapsia ollenkaan, ni jään kotio. Mutta ilmoitti, että kaikki on ok. Ei ole paha olo kuten eilen.
Itsellä on maha löysällä kanssa.. Kunhan ei minuun tuu oksennustauti tai tyttöihin.. :/
korppinen: Ei oo poliiseista kuulunut mitään. Mies pelkää vieläkin, että kohta ne soittaavat.. Mutta olisivat kai ne jo soittaneet? Miehen velikin oli sitä mieltä, että kyllä on toisella hyvä tuuri, ku ei koskaan tuu mitään.
Ihanaa. Enää kaksi päivää töitä tai siis oikeastaan siis tää ja huominen. Ja sitten koittaa "vapaus" töistä!! :attn: Perjantaina opettaja tulee pitää asiakaspalvelun näytön.. Apua!! Mitenkähän sekin menee :/
Mutta nyt surffailee! :wave: