kiitos kaikille tytön synttärionnitteluista
.
Tulin koulusta kotiin klo 12 jälkeen ja siskoni tuli kyydissäni myös meille.. Ukko oli onneksi ruvennut tyhjentämään vesisänkyä. Vaihdettiin sitten noita huoneiden "paikkoja".
Ihmeen nopeasti saimme hommat tehtyä. Käytii ukon kanssa kaupassakin.
Nyt on sitten meidän huoneessa enemmän tilaa ja vauvan sänky valmiina odottamassa pientä tuhisijaa :heart: . Nytten, kun tosiaan on sänky valmiina, niin tuli itselle ns. paniikki. Voi ei.. Osaako sitä edes hoitaa.. Eihän meillä ole ollut vauvaa pitkään aikaan.. Osaako pitää sylissä jne.
Jotenkin tuli heti erilainen fiilis, kun on huoneessa liikkumatilaa. Ei niin ahistunut olo, mitä oli.. Ja nyt ehkä siivoaa enemmän omaakin huonetta. Eiku tosissaan, liikkumatilaa oli just sen verran, että pääs pakastimelle ja sänkyyn..
Vielä pitää noiden vaatekaappien sisältö vaihtaa toisinpäin. Heh, eli saan sit makkareiden kaapit käytyä läpi :attn: . Hurraa! Milloinkohan mie sen jaksan tehdä
JennyA: Juu otin mie ä-pakkauksen. Mutta tuo ehotus olikin eniten muille palstalaisille. Multa kyllä löytyy koneelta äiti88:n taittelukuvat. Mutta mukavahan se on muistakin vaipoista nähdä kuvia jne
Ja sitten, kun monilla on ollut puhetta tuosta heikotuksesta yms. Minulla oli neuvolassa toissa kerralla siitä puhetta, että jos on pahoinvointia yms, ni saattaa ihan johtua siitä, että vauveliini painaa isoimpia hermoja/suonia.
Hari Mao: Voi siun miestä. Miten se nyt tuolla lailla
. Sinneekö ne sängyt sitten kasasit? Kieltämättä kuulostaa tutulta.. Mutta nyt täytyy todeta, että ukkoni on vähän petrannut ja on kultaisempi ollut.. Vaikka kohta täällä haukun hänet maan ääriin
merval: Onnea poitsun synttäreiden johdosta sinne, vaikkakin näin myöhään
noonie: Mulle tuli paketti kaksi viikkoa päätöksen teosta. Ja päätös tuli kolmen päivän päästä hakemuksen viennistä. Missähän sinun paketti oikein viipyy?
Luminka: Mukavat nla-kuulumiset.
nannamaaria: Kyllähän se tosiaan piristää
, mutta miten oon sanonut olen ujo.. Ja kun ei noita haluja pahemmin oo muutenkaan.. Ukkeliini ois jo tänään ollut taas ajelemassa minut
. En mie nyt tänään jaksa.. Käyn vain pikaisesti suihkussa ja nukkuu, että jaksan huomenna lähteä töihin. Ehkä tässä joku päivä taas
korppinen:Onnittelut sinne! :flower: On tosiaan samanikäiset lapsukaiset
Mie tykkäisin kanssa tehdä isot synttärit jne.. Mutta eipä noita vieraita pahemmin oo kyl tulossakaan.. Mutta valitettavasti nyt ei ole aikaa leipoa.. Ja ei kyllä elintarvikkeitakaan pahemmin.. Ja kakkukin pitäisi keksiä, minkälaisen tekisi.. Jonkinlaisen helppotekoisen.
hansu: Kannattaa pyytää miestä sheivaamaan.
Täytyy sanoo, että tuntuu hyvälle
Sinun nickin, kun näkee kirjoittamassa, ni tulee itelle: Oho, onkos mun sisko täällä kirjoittelemassa ja ei ihan ikä täsmää kuitenkaan. Mutta kun siskon lempinimi on Hansu
Mutta nyt sinne suihkuun ja nukkumaan! :wave:
Red Dragon & Nuppu 32+2 :heart: