Jaahas, pitkästä aikaa täällä! Oliki paljon luettavaa! Nyt laitoin ihan lapulle ylös että mitä pitää muistaa kirjottaa...
maitoo: ylös nouseminen on täälläki tosi hankalaa, varsinki pötköltään. Joskus tuntuu että ois parempi että aamulla johonki asettuis ja ois sit siinä koko päivän...
Yölläki jos pitää mennä pikkumiestä peittelemään tai hyssyttelemään niin hän kerkee jo kovaan ääneen huudella että "äitiiiiii, tuuu jo!!"
Vissiin siis kestää nouseminen.
HM: mullaki on iho tuosta yhestä kohasta ihan kosketusarka. Ei kylläkä kutise. Mutta tuosta edestä mihin yleensä kylkiluihin masu painaa ja särkee niin siitä kohasta on iho usein ihan kuumottava ja kosketusarka. Tosi ärsyttävän tuntunen, kun paita siihen hankaa. Kotona ollessa yleensä kuronki paidan ihan ylös ja masu paljaana mennään!
JennyAdelina: sullahan on jo hyvin tilanne kehittyny! Varmaan sit kohta saat palleroisen kainaloon! (haluun kans!)
kutmula: miulla on ihan samalainen neuvolatäti! Tosi pikaiset käynnit, noin 10 minuuttia menee kun mittailee pakolliset ja kommentoi vaan että sulla ei varmaan oo mitään kysyttävää kun eikös tää oo ihan tuttua siulle jo. No, ei oo kyllä kysyttävää ollukka, mutta eipä paljon kannusta tuommonen kyselemäänkä mitään. Ei hirveesti huvita mennä käymään. Mutta eipä tosiaan oo enää montaaka käyntiä jäljellä!
reginarento: miulla on kans välillä tuommosia olokausia, että ei mikään huvita eikä innosta. Vaikka periaatteessa kaikki on ihan hyvin ja kunnossa, niin jotenki ei vaan aina jaksa olla ilonen. Yleensä miulla auttaa oma aika, että jos saa tehdä jotain ihan itekseen, käydä vaikka kaupungilla tai jotain. Onneks on toistaseks ainaki melko helposti olo sit parantunu. Mutta jaksuja siulle sinne! Toivottavasti olo korjaantuu!! :hug:
Tanjuskallaki ollu jännät paikat! Varmasti säikäytti!! Onneks kaikki oli masussa hyvin!
RD: mullaki oli leposyke 100 paikkeilla viime viikonloppuna. Yllätyin ihan! Verenpaineet oli sillon ihan normaalit. Miulla on yleensä leposyke 60 paikkeilla... Neuvolassa keskiviikkona ja äsken mitattuna oli paremmat sykkeet, 70 paikkeilla sykitti!
Mie oon ollu ihan intona torstaista lähtien... siks en oo kerenny kirjottelemaanka, enkä oo käyny lueskelemassaka täällä. Miulla ei oo nimittäin särkeny kylkeä!! Vissiin on masu nyt sen verran laskeutunu että ei paina kylkiluihin nyt. Aivan ihana olo kun voi tehä vaikka mitä. Eikä tarvii olla aina tunnin välein lepäilemässä! Oon nyt sit tietokoneella istunu ihan urakalla ja vihdoin ja viimein saanu noita esikoisen vauva-aikana kuvattuja videoita editoitua mukavempaan muotoon. Reilun kaks vuotta oon ollu sitä rojektia tekemässä, enkä oo juuri mitään saanu aikaseks ja nyt oon vajaaseen neljään päivään saanu melkein koko homman valmiiks.
Mutta kyllä on piristäny mieltä! Mieski tuumas että on ihan erilainen ilmapiiri kotona kun mieki oon taas ilosella tuulella. Mutta kyllä on käynykki hermon päälle kun nyt semmosen kolmisen kuukautta on pystyny tekemään vaan pakolliset kotihommat ja kokoajan johonki on koskenu. Nyt pitää nauttia tästä sit niin kauan kuin tätä kestää. Esikoinenki on ollu paremmalla tuulella kun oon jaksanu hänenki kans enemmän touhuta. Tänäänki käytiin tunnin kävelyllä vesisateessa (pikkumies tykkää sateenvarjon kans kävellä kun ropisee). Toivottavasti näitä päiviä ois vielä paljon!! Tai siis saapi vauva syntyäkki, kunhan ei ennen sitä kauheesti enää tarviis kärsiä!
Verenpainemittarin sain tänään isältä lainaan kun oli nuo paineet pikkusen koholla viimeks neuvolassa. Tänään mittasin ihan hyviä lukemia, pitää nyt vähän seurailla.
Mutta hyvissä tunnelmissa siis täällä!
Anzkuli 35+3