Marraskuun masunkasvattajat LOKAKUUSSA =) (LA:t 1-15.11.2008)

:wave: :wave: täältäkin.

Juu meillä kans on toi peli ilta niin aattelin tulla käymään tääläkin.. olo on ollu tässä ihan suht hyvä.. huomenna olis neuvola ja tiistaina taas ä-poli käynti..!! jos sit sais jo jotain uutta tietoo että kun on toi asukki vissiin vähä isohko et mahtuuko se tuleen vai mitä ne meinaa.. lantio on mulla kuulemma ahdas mut saas nähä.. Mikäs on muuten BM-mitta??kun mulla se on 86 ja AC325 mitä nämä ovat? :ashamed: :ashamed: niistä ku koitin kysyä niin olivat hiljaa.. kivat löydöt HELMI on löytäny.. Me oltiin tänään vaunuja kattelemassa ja voi pojat kun niitäkinn on satoja erilaisia ja merkkisiä huh huh.. meillä ukolla on jotkut vaunut päässä ja oon koittanu kysellä että millaset niin ei osaa selittää ja ei tullu tänään ainuitakaan sellasia vastaan.. saas nähä millaset visiot sillä on niistä kun vaan jostain löytys ne oikeat.. :LOL: :LOL:

jee jee huomea taas viikot paukkuu
:heart: :heart:

paula+peikko 34+6 :heart:
 
kiitos kaikille kauniista sanoista =)

Oltiin vielä äsken pojan kanssa ulkona pikkusen tossa lähipuistossa kävelemässä, ihana ulkoilla pimeessä ja tihkusateessa. Riittää kun on 15-20minsaa, kun tollainen ilma niin jo on ihan virkee olo. Ja pojalle toivottavasti maistuu unikin paremmin!
 
Ulkokäännökseen olisivat toissa keväänä laittaneet minut jos oisin suostunut. Ja istukka oli silloin etuseinämässä! Eli ei kai se este ole siihen hommaan...

Hari Mao: Toivottavasti pääset aiemmin jo hommiin, voin vaan kuvitella miten tukalat olot sulla on! Mitenpäin muuten pikkumuksut on, pääsetkö siis koittaa alatiesynnytystä vai meneekö leikkaukseen suoraan? Sori, en muista oletko aiemmin jo kertonut....

Hieno masukuva helmi! Et ole tainnutkaan aiemmin laittaa, en ainakaan muista enää!

Minä kun olen koittanut kirppiksillä käydä, on ollut vaan ylihinnoiteltuja, nyppyisiä sekä LIKAISIA vaatteita! Eipä paljo sellaisia tee mieli ostella. Mä ehkä koitan liiankin halvalla sit saada, että 2,5? käytetystä bodystä on liikaa :whistle: Keväällä meinaan viedä kasan vaatteita, omia äippävaatteita sekä lasten vaatteita. Ehkä joitain ihanimpia jätän kotiin, mut muuten taidan kaikki pienet laittaa pois :snotty: Muuten meillä käy kaappitila varsin ahtaaksi! Jos joskus tulee kolmas vauva, ostetaan sit uudet.

Siivottiin tuossa ennen seitsemää vielä keittiön kaappeja :LOL: Neitikin oli innosta soikeena kun pääsi "kielletylle kaapille" penkomaan =) Ja kyseessä oli siis jauhokaappi!
Nyt kyllä väsyttää, vaikka en mielestäni kovin kummoista ole tänään tehnyt. Kaupassa käytiin kun mies tuli töistä ja ruoan tein. Eipä sitä aina hirmuisia urheilusuorituksia tarvita kun on jo veto poissa |O

Nyt massu täynnä salaattia ja leipää :D Ja jos muutaman maissilastun tuosta ukolta otan, en oikeesti uskalla syödä noin suolaisia kun turvottaa sit :kieh: Ja ompahan niissä rasvaa, ei sekään hyväksi mulle ole :/

Luminka
 
Mie kans meinasin kaikki vauvajutut antaa/myydä tän jälkeen. Ei oo odotettavissa enää vauvoja meille tän jälkeen. Ja jos semmonen kuume sit iskee kuitenki niin saapihan tuota tavaraa. Mutta töihin on pakko välillä mennä, eli sit kun tää uus tulokas on 3 vee. Toivottavasti viihdyn niin pitkään kotosalla!

Ja jotain muutaki piti kommentoida...

Niin, siitä "suunnitellusta" synnytyspäivästä... Miehen siskolla on synttärit tän kuun lopussa, siihen ois kiva osua. Meillä on hääpäivä 15.11. se ois kans semmonen osumapäivä, mutta menee kyllä jo niin pitkälle yli lasketun ajan että en sitä toivo!! Siinä ois myös tuon miehen siskon miehen synttärit, että sit ois kyllä juhlaa sille päivälle kerrakseen. :) Mutta paremmalta kuulostas kyllä tuo lokakuun loppu...
 
meillä menee myös myyntiin kaikki vauvanvaatteet ja tarvikkeet, tai ehkä muutaman säästän muistoksi. Mutta ei ole kolmosta enää tulossa...haikeeta toisaalta, mutta oon niin onnellinen kun näinkin :heart:
Ja kaappitila loppuu jos kaiken säästää.. :D
 
Meillä myös lähtee kaikki myyntiin kunhan sen aika on. Mies on vakaasti sitä mieltä että ei ihan heti tule lisää ja ei välttämättä olleskaan. Ei kyllä itekkään tee ihan heti mieli uutta raskautta ku ei kovin helppoja nää mun raskaudet ole ollut. Haikeilla mielin mutta onnellinen jo näistä lapsukaisista(ehkä iltatähti sit joskus)

Ketkäs ne puhu niistä neekerinsuukoista sillon yks päivä? kamala himo tuli sillon niihin ja pitihän se 3+1 päiviltä käydä laatikko ostamassa...nam

Nyt syömään suukkoja ja kattoo BB loppuun...

Hyvää yötä ja kauniita unia kaikille!

keiju
 
Huomenta!

Täällä on melko rähinä päällä heti aamusta, nappulat potkivat toisiaan päähän ja millon meinaa kantapää ja millon käsi tulla nahan läpi. Aika pelottavan näköinen tuo vatsa välillä kun se hytkyy ja hyllyy ihan kummasti, tulee mieleen joku Alien-leffa... :eek:

Luminka, tällä hetkellä tarjonnat on niin että a (tyttö ) on raivotarjonnassa ja b (poitsu) on perätilassa. Sillon jos a-vauva on raivotarjonnassa niin alatiesynnytys on kait mahdollinen, mutta jotenkin kaihdan tuota perätilasynnytystä. Pelkään että jos pojalla napanuora kaulan ympäri tms niin saattaa tulla komplikaatioita, tai jos ei käännykään siskonsa syntymän jälkeen. Siksi olen ite kallistumassa sektion puolelle. Lääkärit tietty manaavat partaansa kun moista menen esittämään, mutta mun maha ja mun vauvat... :kieh: Tää on taas tätä tieto lisää tuskaa- juttua...

Tänään olisi ohjelmassa iltapäiväkahvittelu muutaman Tamperelaisen mamman kanssa, tuolla kerho-sivulla on pirkanmaalaisille äideille oma kerho ja nyt saatiin kahvittelut pystyyn. Ihan kiva mennä, pääsee vähän tuulettumaan. Illalla mies ja pojat menevät jäähalliin Ilveksen peliin, niin mulla onkin vallan vapaapäivä!

Mulla on ruvennut rasvaa kuluun melko määrät. Varsinkin tuo mahan iho kun on niin piukeena että se oikeen kiiltelee ja siihen on tullut raskausarpia (yllättävää että vasta nyt, odotin niitä jo paljon aiemmin). Joka ilta dippaan itseni rasvaan kun muuten kutina ja kirvely herättää yöllä. Tosin uusi yön ongelma on se että iho tuosta navan kohdalta on ihan kosketusarka, en tiedä johtuuko siitä että istukka lienee jossakin siinä kohtaa ja sitten kun nämä ystävälliset vaavit potkivat just siihen kohtaan niin napa raukka huutaa hoosiannaa. Onko muilla iho tosi kosketusarka? Oikeen sattuu siis kun hipaseekin?

No niin, eiköhän tässä ollut tarpeeksi juttua tälle aamulle. Tulen taas tuonnempana kurkkimaan kuulumisia. Nyt mukavaa perjantaita kaikille!

HM ja kirput 34+1
 
Huomenta!

Täällä herätty jo 5.45, aamu on mennyt siivotessa, imuroin, luuttusin lattiat, pyyhin pölyt ja pesin huoneiden väliovet. Nyt on hyvä olo ku ei jääny viikonlopulle tuo homma.

Tänään ois kaveri muksuineen tulossa leikkimään kuhan heräävät. Kiva saada itelle seuraa kuin myös pojalle.
Huomenna ois lastenmessut Kuopiohallissa ja sinne ois tarkoitus suunnata.

Nyt aamupalaa napaan ja Sairaalaa katsomaan.

keiju ja wiljo 35+2
 
Huomenta!
Poika viety tarhaan ja leipomosta hain leipää, sämpylöitä ja croisantteja, niitä nyt sitten meneekin tässä kahvin kanssa varmaan taas ihan liikaa :D

Kymmeneltä pitää mennä hakeen mies töistä ja mennään pirkkalaan tekeen sopimusta maalämmöstä. Sitten 12.30 mulla on kampaaja!!! :D :D Ja illalla mennään mun vanhemmille syömään. :p
Kiva päivä tiedossa.

HM: kävin kanssa kattoon tuota kahvittelua, ja olis kiva ollut päästä, mutta tän päivän aikataulu vetää jo tiukoille..mutta kuulen sitten oliko onnistunut!
Mulla on yleisesti vatsa kosketusarka, eilen kun lääkäri paineli ja tunnusteli vauvaa masun päältä, niin se oikeen sattu. Ja lääkäri kysyikin, onko kipee. Sanoin että on vähän, ja ettei ole aina ollut, mutta nty arka. Tosin lääkäri aika kovakouranen. Alapäätäkin kun ronkki, niin tuntu tosi ilkeeltä.. :/

Mitäs muiden viikonlopunsuunnitelmissa on??

Meillä ei mitään ole muutakuin tälle päivää..paitsi jos nyt ne ikkunat pesis ja ukkelit sais pinota puut liiteriin.

helmi ja aapeli 35+6 :heart:

KEIJU: ootpas ollut jo aamusta ahkera!! =) ei vaan, toi on tosi kiva, kun saa heti pakolliset hommat pois alta, niin ei ressaa enää sellasista.
 
Mä heräsin 07 neljän tunnin pyörimissession jälkeen kärttysenä :kieh: en ymmärrä mikä hemmetti on ettei saa nukutuksi. Väsyttää aivan törkeenä |O Neukka on klo13 joten koitan saada muutaman tunnin ennen sitä nukuttua vielä.

Eilisestä asti supistanu niin perkeleesti, että hermo rupee menee :'( kun ei ne nyt kipeitäkään ole, kun muutama ja kättärillä en jaksa enää ns.turhaan ravata, kun jos ei oo syntymäs nii laittaa kotiin... ja luulenpa että ei se vielä putkahda, mut saa nähä mitä neukkatäti sanoo... tuskin mitään.

Nyt on kaikki vauvahommelit valmiina ja hankittu, kun saan haetuksi jonkun kanssa ikeasta papulle vaatelipaston niin sit on kaikki valmiina ja saa luvan suotana syntyy pian tai multa palaa käämit :$

Nyt tää väsynyt mamselli painuu petiin möyryämään hetkeks ja palaa sitte astialle neukan jälkeen :wave:

Rinzessa ja papuRinssi rv.35+2
 
Huomenet täältäkin!

helmi; Hienoja löytöjä olet kirppikseltä tehnyt!

Kaikki vauvanvaatteet ja -tarvikkeet meinasin hävittää sitä mukaa kun tämä tulokas niitä ei enää tarvi. Tai no ehkä muutaman vaatekappaleen jätän muistoksi. Mutta meillehän ei siis enää lisää lapsia tule, kun mulle tehdään se sterilisaatio heti synnytyksen jälkeen...

HM; Voin vain kuvitella millaista myllerrystä sun masusta näkyy, kun jo tämä yksikin saa välillä mahan hytkymään ja heilumaan pelottavan näköisesti :LOL: ...
Mulla on myös varsinkin tuo napa-alue kosketusarka, välillä laajemmaltikin. Ja meidän kuopus päätti sitten yksi päivä mulle suuttuessaan ottaa kynsillä kiinni tuosta napa-alueesta ja siihenhän tuli sitten verta vuotava haava. Nyt alkaa se rupi kirrata :/

Joku kyseli viikonloppusuunnitelmia, meillä muuttui kertaheitolla viikonlopun ohjelmisto eilen illalla. Meillä on paskaviemäri mennyt tukkoon ja kellarin pannuhuoneeseen tuli paskavedet :x . Nyt yritän saada meille majapaikan viikonlopuksi, jos ei saada tukosta pois tänään tai jos siellä mennyt jotain rikki.. Saa nähdä kuinka iso remontti tuosta vielä tulee :(

viides rv 33+6 (jaahas, huomenna taas poksutaan...)
 
Helmi: On kyllä tosi hyvä mieli ku kaikki on tehty ja ei tarvi viikonloppuna näitä sit miettiä. Ja kerrankin sattui olemaan virtaa sen verran että sia kaikki hommat tehtyä kerralla-

Viikonlopun suunnitelmat: kerroinkin jo tuolla aiemmin että huomenna mennään sinne lastenmessuille ja sit mun täti on tullu keravalta äidin luo kylään huomenna mennään sinne syömään ja juhlii hänen kanssaan meiän pojan synttäreitä. (kotona juhlitaan 11.10). Sunnuntaina ois tiedossa takapihan talvikuntoon laitto jos vaan ei sada vettä. Sit pitäs varastoa järjestellä jos jaksaa ja laittaa toi vauvan nurkkaus valmiiksi asti.
 
Huomenia :wave:

Onpas taas vuorokaudessa tullut tekstiä :whistle:
Eilen oli neuvola ja siellä ei mitään uutta,olin sisällä peräti 10 min :kieh: Edellisellä kerralla oli toinen täti ja hän oli kirjoittanut varauskirjaan väärän nimen mun kohdalle ja oma täti oli sitten aamulla perunut tän mun ajan sille toisellle,no otti sit mut kuitenkin sisään 20 min myöhässä :kieh: Ja oli kyllä niin elämäänsä/työhönsä tympääntyneen oloinen mun käynnin ajan että suorastaan v.... :headwall: Jotain kun yritin kysyä niin ei edes vastannut mitään...
Kyllä suututti....

helmillä Kivoja löytyjä kirppikseltä =)
Täältä peräkylältä kun harvoin mitään ihanaa kirppikseltä löytää,kaikki kulahtaneita,likaisia ja hirveän hintaisia nuo vaatteet :eek:
Haaveilenkin pääseväni parin viikon päästä sinne Helsinkiin ja jäähallin kirppikselle kun se näkyi juuri lauantaina sopivasti olevan :)
Onkos täällä Helsinkiläisiä,osaisitteko neuvoa jotain ihania kirppiksiä tälle maalaiselle??
Ainut vaan että joudun liikkumaan yksinäni kun siskokin on juuri silloin täällä lomalla ja miehellä siis työjuttuja siellä :|


Vauvan vaatteet menee myös täältä myyntiin,jotain jätän ihan vaan muistoksi mutta muuten kaikki saa lähteä :D Hankin sitten uusia jos joskus vielä tulee lisää lapsia hankittua mutta tällä hetkellä mies ja minäkin sitä mieltä että jää meidän kuopukseksi.Toisaalta haikea olo mutta toisaalta ihana kun lapset kasvaa ja tulee uusia haasteita/juttuja heidän kanssaan..


viikonloppusuunnitelmia lähdetään kaveri porukalla mökille viettämään vapaa viikonloppua :D Ihana lähteä viettämään aikaa kavereiden kanssa.Ja kun enemmän porukkaa kasassa lapsenvahtejakin löytyy enemmän eikä tarvitse itse koko ajan perästä juosta tai laittaa ruokaa :D

Vaan nyt taidan ruveta hetkiseksi kokeilemaan ommella Nallea,saas nähä mitä tulee..
Eilen ompelin kummitytölle laukun ja tuli kyllä hieno vaikka itse sanonkin :D
 
Pikaisesti tulin merkkaamaan pinon, että tiedän sitten mistä jatkaa lukemista.

Viikonloppusuunnitelmista on ollu juttua, meillä olis huomenna miehen serkun häiden rääppiäiset. Kuulemma tiedossa ruokaa ja juomaa, saunomista sun muuta talkooporukalle. Saa nähdä mennäänkö sitten, suunnittelin että kävis siellä syömässä, jos vaan jaksan.

Täällä on kärsitty supistuksista taas pari päivää oikein kunnolla. Mahaa ja selkää polttelee lähes jatkuvasti, välillä tuntuu niin rajuna että henkeä ahdistaa. Eilen illalla ei ollu enää sängyssäkään hyvä olla.

Taidanpa tästä taas painua peiton alle, kun yö oli mitä oli. Heräilin taas jatkuvasti ja aamulla sit koira ei antanu taaskaan nukkua...

-JennyA 34+4-
 
Vielä pikainen kurkistus... ai miten niin koukussa näihin sivuihin, hä??? :eek:

Helmi, eiköhän noita tapaamisia tulla järkkäämään suht usein, ja jos ei muuten niin mennään kaksin johonkin kahvittelemaan!

Yritin tuossa torkkua pienen hetken, puolisen tuntia nukuinkin kunnes koira törkkäsi kylmän nenänsä mun naamaan kiinni! Päätti että nyt rouva on löhönnyt tarpeeksi. Toisella päivät ihan tylsiä kun minä en enää ulos sen kanssa voi mennä ja sisällä nyt ei kauheesti sen kanssa tule tehtyä. Yleensä makoillaan sohvalla, se on joko vieressä rapsutettavana tai lattialla päivystää josko vahingossa johonkin liikkuisin...

Mutta nyt hyppään suihkuun ja alan suunnittelemaan kaupungille raahautumista. tarvii lauantain synttärisankarille löytää joku kiva lahja, ajattelin ennen kahvittelua sen käydä hakemassa... Mutta illalla vielä tulen kurkkimaan.

HM

Ainiin, viikonloppu sujuu meillä varsin urheilullisissa merkeissä. Tänään pojat menee siis jäähalliin katsomaan pelin, huomenna on esikolla aamusta luistelukoulu ja sitten päivällä synttärit, ja sunnuntaina on esikolla sitten sekä luistelukoulu että kiekkokoulu, ja iltapäivästä sitten vielä anoppilaan kylään. Huh.
 
Huomentapäivää!

Mä en viel ainakaan "hävitä" vauvakamoja, kyl niille jostain säilytystilaa löytyy :D toivottavasti. Meillä mies haaveilee 7 lapsesta :LOL: niinku oikeesti.. Oon sanonu et ei kai ne tartte samasta äidistä olla, puolet voin tehä B) heh. Kattoo nyt, paljonko sitä lapsia siunaantuu, ei sitä etukäteen voi tietää..

Meillä viikonloppuna mies on taas töissä. Äitillä on maanantaina synttärit ni huomenna mennään sinne sit likan kaa kahvittelee. Kakun aattelin tehä, vanilja-valkosuklaa täyte ja kick/käck (kumpii ne nyt on) karkeista "kinuski" päälle. Katotaan kuin onnistuu, ettei kinuski mee kivikovaks :D

Mut nyt jatkaa hommia ton neidin kanssa, päivänjatkoja!
 
Viikonloppusunitelmiin kuluu yhdessäoloa miehen kanssa, hellyyttä :heart: ja hyvää ruokaa. Kotia varmaan laitetaan kuntoon mitä jaksetaan (meillä siis remppa kesken vähän jokapuolella taloa) ja ehkä sairaalakassin voisi pakata, kun ukkokulta on tohkeissaan maininnut siitä monesti :D
Nyt on niin paljon parempi olo, kun sai muutamia tunteja nukuttua viimeyönä. JIHUU!
 
Heissan!

Ihan mieletön väsy oli heti aamusta! Laskin että noin 9h nukuin viime yönä, tosin pari kertaa heräsin. Silti meinasin taas nukahtaa kesken leikkien lattialle 10 aikaan :ashamed: Sit taas ittee niskasta kiinni ja kahvin keittoon. Yhden pullan otin lisäksi ja siitä sain sit energiaa ettei nukuttanut enää! Tein jopa lasagnen iltapäiväksi valmiiksi. Nyt kun ois taas mahdollisuus nukkua (likka päikyillä ) ei tietty väsytä tippaakaan :kieh:
En saanut eilenkään päivällä unta, puoli tuntia makoilin sohvalla ja totesin ettei tästä mitää tuu :LOL:

Viikonlopun suunnitelmia: Pikkusisko tulee tänään meille yöksi, ja äiti käy joskus huomenna hakemassa. Huomenna meinaan tehdä riisi-jauhispasteijoita sekä kinkkupiirakan. Eipä sille päivälle sen ihmeempiä. Sunnuntaina lähdetään käymään me+ sisko ja sen ukko meidän mummon luona. Ei olla sitten viime kevään siellä käyty, kovin odottaa jo että tullaan! Ajattelin että nyt on pakko käydä vielä ennen kuin vauva syntyy, sit ei tosiaan tule tuosta vaan lähdettyä mihinkään kauemmas!
Huomenna ois miehen työpaikan juhlat, mut en jaksa lähteä sinne istumaan koville puupenkeille :( Oltas käyty ihan syömässä vaan... et ei varmaan lähde yksinään. Ei halua lähteä kattomaan kun muut saa kiskoa ilmaista kaljaa napaansa :LOL:

viides: Onpa teillä kyllä tosi kakkainen juttu tapahtunut :eek: En haluais olla haistamassa mikä lemuteillä saatta leijua siellä kellarissa :whistle: :x

kutmula:
Tsemppii vaan neuvolakäynneille, onneks ei tarvii enää montaa kertaa käydä! Mulla oli just tuommonen esikoista odottaessa, ja eipä tosiaankaan mielellään odottanut seuraavaa käyntiä! Se jäikin onneks vähän tytön syntymän jälkeen eläkkeelle, joten ei ole enää töissä. Ois joutanut jo kauan aikaa sitten pois tuollaisesta palveluammatista :kieh:

Luminka ja neitonen 35+6
 
Perjantaipäivää täältäkin...
Täällä on selvästikin vilkastunut, jos jää yksikin päivä väliin lukematta, niin johan on tekstiä tullut ja kiva niin =)
Meillä poitsu ekaa kertaa tänään tarhasta vapaalla, kun siirryttiin 4 päiväiseen tarhaviikkoon. Ihan rauhallisesti ollaan otettu, kun eipä tuossa ilmassakaan ole kehumista. Tänään on tulossa molemmille kavereita kahville, joten mustikkapiirakan ajattelin tossa kohta väsätä. Huomenna mennään mun siskon ja sen miehen luokse rapujuhliin, ihan mukavaa vaihtelua kotona ololle ja kun sisko kyseessä, niin hyvin voin mennä pötkötteleen jos siltä tuntuu =)
VAuvanvaatteet ja tavarat meinaan minäkin laittaa kiertoon, kun ei enää ole käyttöä. Parhaat ajattelin säästää siskolle ja veljelle jos joskus serkkuja olisi tulossa. Joka tapauksessa tämä vauveli on meidän perheen toinen ja viimeinen, vaikka haikealta tuntuukin. :heart:
Odotan jo innolla täällä postia, jos tulis vaikka HullutPäivät kuvasto, kun etsin poitsulle talvipukua, jos vaikka ensi viikon HP'ltä löytyis. Ja olishan se mukava päästä vaikka vähän joululahjoja shoppaamaan...
Joku sanoi, että tuleva pyörii koko ajan mielessä, mulla ihan sama juttu sekä päivin että öin. Mietin synnytystä, tulevaa vauvaa ja kaikkea muutakin, taitaa siis olla liikaa aikaa.

Nyt poitsun viereen sohvalle pötkötteleen ja sitten piirakan tekoon :p

Hyvää viikonloppua kaikille!!!

Mammukka75 ja vauveli 34+1
 
Helmi: Ihanan söpöjä vaatteita oot kyl kirpparilta löytänyt ja vielä todella halvalla! Ja siun masu :heart:

viides: Minun siskoni toivoisi, että vauveliini syntyisi jo 20.10, koska silloin on hänen syntymäpäivänsä:D. Ei voisi kuulema saada parempaa synttärilahjaa. Täyttää 18-vuotta tänä vuonna :D

Luce: En mie viel ihan paniikissa ole ;) . Vauveliini tulee sitten, kun hän haluaa tulla :D. Mukava on kuulla muiden tilanteita jne.

Mie en oikeastaan tulevaa synnytystä ole pahemmin ajatellut.. Aina silloin tällöin muistuu mieleen.. Mutta minun on parempi olla ajattelematta koko asiaa.. Ku ei tiedä vielä, että miten tässä loppu raskaudessa oikein käy.
ja, kun itse olen sinne menossa, ni mitä sitä suotta ajattelemaankaan.. Menee siinä kuten aiemmatkin synnytykset :whistle:

Mulla on eniten tässä mielessä, miten menee esikoisen foniatria-aika.. Pääsenkö mukaan titi-nallen konserttiin, joka ois 13.11.. Ja sitten hiustenpidennystä odotan eniten!!!

Rokotuksistakin oli puhetta.. Minulla on rokotukset vanhentuneet jo aikoja sitten.. Luulisin ainakin niin.. Jos sitä vaikka uusis ens vuonna ne :whistle:

Mie en malta vauvanvaatteita myydä mihinkään.. Vaikka tilaahan ne vie.. Mutta mieli kerkiää tuonkin asian suhteen vaihtua viel monta kertaa :saint:

Viikonloppu suunnitelmia.. Haetaan siskoni yökylään meille ja lähdetään mökille viettää aikaa. Ollaan mietitty, että jäätäisiin sinne jopa yöksi.. Mutta en tiedä vielä, ku on vain ulkohuussi.. Ja haluanko keskellä yötä lähteä sinne kolistelee :whistle: . Mutta nyt olis mökki ihan vain meillä käytössä, ku miehen täti avokkinsa kanssa ovat lähössä lauantaina reissuun..
Katotaan nyt mitä keksitään.

Eilen sain siivottua tiskialtaiden alapuolella olevan tilan eli roskikset yms.. Sitä, kun kukaan muu ei viitsi taitella hienosti noita roskapusseja.. Ni ne oli hiukan vieneet tilaa kaapista.. Ja miten oli aineita valunut :$ . mutta nyt on kaapit vähän aikaa puhtaana ja järjestyksessä.

Äsken sain vessan pestyä loppuun. On viikkosiivous suoritettu siis loppuun. Eiliset pyykit viikkasin kaappeihin, imuroin, pesin lattiat ja vessan.
Kohta lähemme käymään kaupungissa ja sen jälkeen jos jaksaisin vessan peilikaapin putsata.. On sen verran öklön näköistä.. Ei kukaan muu viitsi putsata mitään! :headwall:

Tälleen pienissä erissä jos jaksaisi noita paikkoja käydä läpi, ni olis ihan kiva..

Mutta nyt kahtoo house:a! :wave:

Red Dragon & Nuppu 35+5 :heart: (päiviä synnytykseen noin 30 :eek: )

Ai niin.. Asiasta viidenteen..

Mie, kun rupesin viime tiliotteesta laskemaan tunteja.. Ku oli sen verran vähän ;).. Ni huomasin, ettei pomo ole huomioinut pätkääkään sitä, että kouluaikana (eli kun on sekä koulussa että töissä) teen 8h:n päiviä.. Vaan laskettanut 6,5h/päivä.. Kuten on kesäloman aikoina!

Ja koko tämän vuoden olen tehnyt siis ylimääräisiä tunteja.. Ja ehkä myös viime vuodenkin.. Ja olen oppisopimuksella ollut 1v6kk.. Että jonkin verran mulle on tulossa ens viikolla lisää palkkaa.. Onneksi rupesin edes tässä vaiheessa tarkistaa tunnit. Olen liian sinisilmäinen ollut pomoa kohtaan.. Ei ole viitsinyt ilmoittaa, että teen 8h:n päiviä!!!!! :kieh:
 
Luminka; Joo ei se lemu oo mikään mieltä ylentävä :x . Mutta onneksi se ei haise oleskelukerroksiin nyt kun siis suurin osa p**kasta on lapioitu pois... Vielä ei ole tullut selvyyttä siihen, että mihin aikaan sakka-auto tulee tukosta imemään ja onko meillä viikonlopuksi mitään muuta yösijaa...

RD; Toi on muuten tosi ärsyttävää, kun huomaa että tunnit on päin peetä. Siksi pitäisi aina tarkistaa nuo tilinauhat ja mieluiten pidettävä vielä itselläänkin kirjaa tehdyistä päivistä. Mutta eipä sitä itsekkään tule katsottua kuin se kohta "maksetaan" :whistle: ... Sama homma on muuten kassakuittien kanssa. Vähintään kerran viikossa sattuu, kaupassa kuin kaupassa, että jostain tuotteesta on mennyt väärä hinta, nekin pitäis aina syynätä suurennuslasin kanssa jo kaupassa. Ei sitä paria kymmentä senttiä viitsi enää jälkikäteen mennä kinuamaan eikä kyllä aina edes silloin kun huomaa sen kaupassa. Mutta yleensä olen mennyt ihan asian vuoksi en niinkään rahan. Jos vaikka sata asiakasta päivittäin maksaa tuon 20 senttiä liikaa, niin siitä tulee kyllä vuosittain aika iso summa... No eksyinpä vähän taas aiheesta :D ...

viides, joka käy nyt viineri teelle :p
 
mä en tiedä mulla on jotenki niin masentunut olo vai onkohan liian vakavasti sanottu tuo masentunut, jos vaan oon hyvin hyvin alakuloinen.. tuntuu etten mitään jaksa, mikään ei kiinnosta, ei oo mitään mukavaa, ja väsyttää koko ajan. välillä ajattelen että tätäkö tää mun elämäni on. istun kotona, ei oikein oo kaveita, mies paljon poissa ja silloinkin kun on kotona ei se jaksa vaivautua juttelemaan mun kanssa. poika kiusaa koko ajan tekee lisää sotkua en meinaa perässä pysyä enkä oikein jaksa edes pysyäkään. pyykkiä on, siivottavaa olis. jotenkin niin väsyttävä olo.
olis edes jotain piristystä tähän elämään, mutta ei tuo mieskään mitään keksi. tai en oo kyllä mitään puhunutkaan sille.
en enää jaksais olla paksunakaan, kun koko ajan on niin kankea olo. sitten välillä ajattelen että osaanko mä' edes hoitaa enää lasta ja kuinka mä jaksan sitten sen vauvan kanssa kun nyt jo oon niin väsyksissä.
hirmu vali vali kirjotus nyt tuli..

minttu-maaria75 kurikasta olen... mistäs sinä

reginarento 35+2
 
viides: voi ei!! :x :x en osaa kuvitella, miten kaamee haju! Toivotaan nyt ettei mikään isompi juttu olisi, mutta todella PASKAmaista....

Reginarento: iso hali sinulle, koitahan jaksaa...mitähän sulle nyt keksittäs piristykseksi..hmm, jotain hemmottelua järkkäät itelle. Pidät tyttöjenillan (kutsut vaikka meidät) , tai käyt jossain ihanassa hoidossa?
Mä tulin juuri kampaajalta :D *yhtä hymyä nyt* se piristää kyllä kummasti tän arjen keskellä, kun saa jotain kivaa itelleen...

Nyt poikaa hakeen hoidosta ja sitten mun vanhemmille syömään :p

mukavaa viikonloppua kaikille!!!!! :flower:
 
reginarento; Hommathan ei ikinä tekemällä lopu, aina tulee uudet pyykit, tiskit ja pölyt vaikka kuinka tekee ja puunaa. Nyt otat itsellesi "vapaapäivän" (ja muistat toistaa säännöllisin väliajoin) ja teet jotain kivaa joko pojan kanssa tai sitten yksin/kavereiden/miehen kanssa. Nyt sun täytyy vain "repäistä" itsesi irti arjesta, tiedän kyllä itsekkin miten helposti sinne neljän seinän sisään hautautuu. Mutta jos et tunnu pääsevän sieltä mihinkään liikkeelle, niin kannattaa ottaa vaikka puheeksi neuvolassa, ettei tuo alakuloisuus pahene kunnon masennukseksi! Tsemppi :hug: täältä!

viides
 

Yhteistyössä