JennyA; Onneksi ei kuitenkaan ihan vielä pieni syntynyt. Onhan tietysti viikkoja jo aika hyvin kasassa, mutta pari viikkoa lisää voimavarojen kasvattelua ei kai ole pahitteeksi!
sairaalakassi; sen verran olen sitä aloittanut, että toilettilaukussa mulla on nyt hammasharja ja -tahna, saippuaa sekä liivinsuojuksia. Mutta siis kaiken kaikkiaan meinasin sinne pakata vielä hiusharjan ja ponnarin + pinnejä, shamppoon ja hoitoaineen, tutin vauvalle, sudokun ja kynän, pari lehteä (voi olla että ostan sitten sairaalan kahviostakin ne vasta), jotain naposteltavaa osastolle (synnytyksen aikana tuskin tarvin) + mies saa sitten tuoda hedelmiä mukanaan, omat kotiutumisvaatteet (sairaalassaoloaikana käytän sairaalan omia -> ei tule pyykkiä kotiin), villasukat, huulirasvan, käsivoiteen, miehen puhelimen (sillä pääsee nettiin
)... Olikohan vielä jotain muuta.. ei tule nyt ainakaan mieleen, laatimani listankin laitoin jo hoitopöydälle odottamaan, että pääsen kaupasta hakemaan osan listan tavaroista ja pääsen pakkaamaan kassia... Vauvan kotiintulovaatteet pakkasin jo omaan kassiinsa. Tällä kertaa ajattelin tosiaan nuo omat kotiintulovaatteet ottaa tuonne samaan kassiin kuin nuo muut, niin voin sitten vaihtaa omat vaatteet valmiiksi miestä odotellessa...
Viime viikonloppu meni kyllä vähän "käsille". En saanut aikaiseksi juurikaan mitään, no tuon vauvan kassin pakkasin sekä sänky laitettiin valmiiksi. Ai niin ja viimeiset vauvan vaatteet pestiin. Tai no on siellä vielä vähän reilu puolisen koneellista pestävää, mutta ne on noita vähän isompia vaatteita, jotka meinasin pestä vasta sitten, kun vauva alkaa niitä tarvita...
Mullahan oli suunnitelmissa, jos lauantaina oltais ehditty käydä katsomassa olkkariin tapetteja, mutta olin unohtanut kokonaan, että miehellähän oli se työpaikan risteily. No sunnuntaiksi olin sitten ajatellut, että josko oltain saatu vähän noita huonekaluja siirreltyä tuolta olkkarista pois remontin tieltä, mutta... Ensin meille tuli takkaan uusi pesä. Se ei nyt ihan sellainen ollutkaan kuten oltiin kuviteltu, vaan siihen tarvitaankin sitten muuraria laittamaan se paikoilleen. Paljon kauniimpi se oli, mitä nuo valmiit sydämet on, mitkä siis vain "heitetään" paikoilleen... Sitten päätettiinkin käydä jo eilen viemässä yksi sohva äidilleni ja heidän vanha sohva siskolleni. No siinähän menikin sitten koko ilta...
Tänään puhuttiin sitten tuon nuorimman tytön kanssa, josko käytäisiin ostamassa vauvalle tutti illalla, kun käydään kaupassa. Samalla voisin käydä jossain kaupassa katsomassa noita tapetteja, jos siis saan kuopuksen jätettyä miehelle. Sitten voisin vielä samalla katsoa itselleni uudet syyskengät ja ehkäpä jopa takinkin
...
Mutta nyt taas töiden kimppuun...
viides rv 34+2 (4 työpäivää jäljellä)