moro!
niinpäs se on taas sunnuntai-ilta ja mä nautin aina tästä! mies on kotona (viikolla aina pitkät päivät töissä), hoitaa pojan iltahommat ja mina katson eka rauhassa idolsin ja perään BB:n.
nyt iski muuten raskausajan eka nini paha mieliteko että miehen piti lähteä varta vasten ostamaan, nimittäin cocis!!
ihanaa, kohta se tuo sitä!
mies kokos äskön pinniksen ja kauhukseni huomasin että se ei mahdukaan siihen mihin piti! minä väänsin jo itkua, että kaikki ei mahdu huoneeseen (siis meidän sänky, esikoisen sänky, pinnis, lipasto ja vaatekaappi). mittailtiin ja mittailtiin (oli niin vähästä kii, että olin mittaillut ja laskenut sillä mitalla että pinnis 120cm, mutta sehän onkin sisämitta, ei ulkomitta eli 5cm jäi seinän mitasta uupumaan) mutta eihän ne mahtuneet. nyt sitten päädytiin siihen, että lipasto tule patterin eteen ja ollessaan sellainen korkea niin 10cm peittää ikkunan alareunaakin, mutta mahtuu nyt sitten kaikki.
oon muuten huomannut, että nyt on noussut hormoonit pintaan! oon ollut koko raskauden hirmu rauhallinen, mutta nyt epäilen lähinnä jännityksen aiheuttavan tätä että tunteet heittelee hirveästi! oon tälle päivälle kaks kertaa vääntänyt itkua suuttumuksesta ja kerran ilosta/onnesta. mies toteski, että nyt alkaa olemaaan sellainen mitä olin viimes koko 9kk.... nyt ei onneksi näitä päiviä oo enää montaa jäljellä,,, ehkä vain se 2 päivää tämän illan lisäksi! hui!!! nyt on kyllä alkanut jännittämää ihan hirveästi se keskiviikon lääkäri!
mutta nyt hakemaan pojalle lupaamani keksi ja juomaan vettä kun ei sitä paljon himoittua cocista vielä näy! palailen myöhemmin.
helmi oletpa ollut tosi ahkera leipoja tänään!
korppinen