Marraskuun masunkasvattajat ELOKUUSSA.. LA:t 1-15.11.2008

kutmula: Täällä ollaan ainakin saikulla. Ja jatketaan äippäloman alkuun asti...

viides: Mulla menee uudelleen laskettavaksi äippärahat, kun olivat myöntäneet mulle minimin (sen 15,20?/pv) kun ovat fiksusti ajatelleet että nostan opintorahaa koko äitiysloman ajan... Kun perun nuo op.tuet, niin tekevät uuden päätöksen.

Kävin äsken helistimen sivuilla lueskelemassa marraskuun odottajien kuulumisia. Siellä on jo kaks pientä tullut maailmaan, toisella la 28.10 vauveli syntynyt 31.7. painoa 1080g ja toisella la 11.11. poika syntynyt 22.7. painoa 750g. Aika hurjalta kyllä tuntuu, että näitä marrasvauvoja alkaa jo tulla maailmaan...

Toivotaan että mahdollisimman moni malttaa vielä pysyä sisällä. Ihan vielä ei tarvis meidän vauvojen tulla maailmaan...

RD: Laitan sulle huomenna postia, kun pääsen riittävän lähelle postilaatikkoa, että saan tuon kirjeen nakattua sinne. Eikä tarvi maksaa postimaksuja, löysin laatikosta joskus muinoin ostettuja postimerkkejä, tuleepa niitäkin käytettyä edes joskus...

-JennyA-

helmi: :hug:

Et oo ainoa, joka on pahalla päällä.. Mie oon tehnyt niitä housuja tasona 9 cm.. Ja nyt oon tekemässä kavennuksia.. Mutta minä en vain ymmärrä itse ohjetta.

http://www.kolumbus.fi/wilhelmiina/neuleohjeet.htm
Fern & Faerie ilmainen villavaippahousujen neuleohje

Joku nyt mättää ja pahasti.. Taidan odottaa suosiolla JennyAdelina:n ohjeita... Ja yrittää niillä.. Enpä taida niissäkään onnistua.. Mihin on mun käsityötaidot hävinnyt.. Onko niitä ees ollutkaan.. :ashamed:

no höh helmi, jospa vielä eteen tulee vieläkin paremmat ja halvemmat menopelit :D

JennyAdelina: Hui, hirveeltä tuntuis ajatella et vauvat syntyis jo näin aikaisin :eek: Mutta tapahtuuhan sitä :/ Onneks nykyään alkaa olla jo näillä viikoilla hyvät mahdollisuudet selvitä.

RD:
Ohje oli ihan hyvä, tein vaan puolikkaan pellin. Aika paljo tuli voita, pitää seuraavan kerran laittaa vähemmän, (kuorrutteeseen ainakin) kun jäi kitalakeen tuntumaan :(

Jee, mul on huomen neuvola =) Tuun illalla kertomaan kuulumiset.

Mä oisin innostunut tekemään itse kestoliivinsuojia, kellään kokemuksia?

Muistan kun alkuun öisin meni ihan hupsuna, aamuisin iso kasa märkiä kertakayttösuojia lattialla :/ Kun maksaa se paketti ja alkuun meni ainakin 1pkt/viikko!
Et yökäyttöön ois ihan hyviä nuo pestävät sekä muutenkin kun on kotona. Muun pyykin sekaan viskaa koneeseen niin samalla kuivuvat :D

Luminka ja neitonen 27+3

Luminka: Hupsista.. Siis mun pitää mennä hankkii vahvemmat silmälasit :LOL: Luin ihan väärin.. :whistle: :ashamed: Nyt katoan joksikin aikaa.. Viime yöstä näköjään on kyl kiitettävästi univelkaa.. |O

Kuka auttaa minua tuon helkutin ohjeen kanssa.. :ashamed: :'(

Ja minä täällä taas... :D

Onko kellään kokemusta kantoliinoista? Millainen voisi olla hyvä ihan pienen vauvan kantamiseen?
Huutiksessa oon katellut trikoisia, eivät olisi kauhean kalliitakaan. Kun ei viittis maksaa hirveesti jos ei tulekaan käytettyä! Mutta ehdottomasti tahtoisin tällä kakkosella kokeilla =)

Luminka: Osaisinpa miekii tehä omasta päästä. Taidan lopettaa koko homman. Ja päätyä ihan suosiolla käyttää kertakäyttövaippoja.. :ashamed:
Mie ku niin haluaisin ite tehä.. Koska en mä noita rupea ostaa ainakaan. Perhana.. En voi paremmin sanoa..
Kyl mä oon joskus jotain osannut tehdä ja ohjeita lukea, mutta tuo menee jotenkin yli..

ku mie en ymmärrä miten jatketaan sen resorin jälkeen.. Jatketaanko se suljettuna vai tasona.. Ja sitten nuo kavennukset.. En tiedä.. Kyllä odotan, että saan jennyadelinan ohjeet.. Ja katson, jos niistä ymmärtäisin jotain.
Pitäisiköhän mun purkaa ihan kokonaan tuo työ.. Koska ei se taida edistyä mihinkään.. :headwall:

ja tuo kuva hämää jotenkin. Kun minusta sen kohdan jälkeen missä pitää päätellä silmukoita ekan kerran, täytyisi kuvan perusteella lisätä..

Eikun joo, käänsin läppärin ylösalaisin ja heti alkoi valjeta! Mut kuinkahan sen selitän sulle? :D

RD:Mä luulen että tuo mein ukon kiukuttelu/pään aukominen johtuu ihan siitä ku mulla menny noi seksi halut kokonaan.

Tytön ajattelin pitää hoidossa äippäloman ajan, ihan sen takia ku tykkää olla siellä. Ja tietty senki ettei menetä tuota paikkaa jos otan pois. Ja onpahan neitosella sitte muutakin tekemistä ja kavereita päivisin kuin vain minä ja vauva.

Täällä taas tänään supistellu ja painon tunne lisääntynyt kunnolla. Koitin hieman imuroida tänään mutta ei oikein tehnyt hyvää.. Taidan suosiolla jättää sen isännän harteille.

Töissä kävin mutkan ja pomo kyseli olenko tulossa loman jälkeen vielä takasi. Tuumasin että to saan tietää kunhan käyn lääkäri nla.ssa. Supisteluista mainitsin pomolle niin sanoi ettei kannata tulla ja riskeerata pienen henkeä tai omaansa.

Varastosta hain jo pahvilaatikon 60cm vaatteita ja lisää pitäis hakea jotta saan huomenna alkaa niitä pesemään. 50-56 vaatteet ollu jo tovin täällä sisällä valmiina. Pesen sitte samaan aikaan kaikki.

Löllykkä ja haamu 27+1

Yhteistyössä