luminka olit jossai vaihees kyselly mikä liina hyvä vauvan kans ni jos ei oo ennen käyttänyt liinaa ja jos vastasyntynyt vaavi ni suosittelisin pitkää trikoo liinaa, mulla esikoinen oli siinä jo laitoksella kehto asennossa ja sitten sammakko asennossa kun oli ikää yli kaksviikkoa! trikooliina hyvä kun se joustaa ja vaavia voi siinä kantaa miltei koko ekan vuoden sitten alkaa olla liian painava joustavaan liinaan!
te kirjotatte ihan hirveesti ja mä en pysy perässä
mut joku oli saanu tosi ison raha summan isovanhemmilta
vauuu mäki haluun!
imetysliiveistä mulla on jo muutamat entuudestaan... kuppikoon normaalia isommat! ja varmaan hankin viel parit ku vaan pääsen kaupoille... haluun lindeksist sellaset jotka hieman topatut ni olis yhet joista ei nännit törröttäis läpi
täällä ainakin sairaalas ihan kauheita liivejä ja siksi otan omat mukaan.... mä kuitenki suht pieni rintainen ja ne ei meinannu mulle mahtua ni en tie milleen joku isompi ihminen sit niihin ittens tunkee.... oli jotai yhen koon juttuja
tuplista mein piti ostaa 1,5 v vanhat tosi hyväkuntoiset oran tuplat hinnalla 300e mut nyt se mein tuttu ilmottikin antavansa ne meille ristiäis ja joululahjaks
jee ku mä pidin tota 300 eurookin halpana ku ovh on ollu yli 700e
et oli kyl tosi kiva yllätys
sairaalakassi apua en ajatellutkaan et ois viel pitänyt pakata mut sit ku tarkemmin mietin ni oishan se hyvä olla valmiina jos vauva yht äkkiä meinaakin liian ajois syntyä ni sais vaan kaapata kassin kainaloon ja kiiruhtaa sairaalaan... meillä tunnin ajomatka! taidan siis ryhtyä pakkaamaan!
synnyts mietityttää! tähän asti ja esikoisesta en pelännyt kautta stressaillut ollenka synnytystä ja ku esikoisen synnytys oli helppo ni en sit sen jälkeenkä oo moista jännittänyt, paitsi nyt mulle on iskenyt kauhea paniikki et mitä jos tan toisen synnytys ei ookka helpompi niinku kaikki sanoo
just tuttavalla oli kauhea toisen lapsen synnytys ja jätti iso lapsi :/ vaikka tajuunki että tottakai synnytyksen kuuluukin sattua mut silti välillä tulee kauhee ahistus kohtaus et mitä jose onkin kamalaa ja kun asiaa miehelle puhuin ni se vaan nauraa ja sanoo et oma vikas ni eipä se kauheesti tue tai lohduta ja ku se tosiaan viimekerrasta kommentoi vaan et voisit olla huutamatta ku se oli niin noloa
nyt on kauhee olo ku luulin suoriutuneeni synnytyksestä hyvin ja sit saa mieheltä tollasen kommentin :/ vaikka en mä kauaa huutanut ku ponnistuski oli vaan 9 min :kieh: oon kiukkunen tai oikeestaan loukkaantunut et se voi ees sanoo noin :ashamed: no niin kauhee valitus virsi :hug:
huomenna taas viikot paukkuu
äiti88 ja toukkapoju 25+6