:wave:
Mä lomailin lähes ilman nettiä, enkä yritäkkään teidän kirjoituksia kahlata läpi koko heinäkuulta.
Pari päivää menis varmaan pelkkään lukemiseen.
Tissien kasvusta: Mulla ei raskausaikana kasvanut esikoista odottaessa ollenkaan vaan vasta pari päivää synnytyksen jälkeen. Ja sithän sitä koko pamahtikin varmaan kolme kuppia lisää. Ja kun ei pienet olleet (D-kuppi) alunalkaenkaan niin olin aika järkytyynyt. Onneksi tilanne hieman tasoittui ensimmäisen kuukauden kuluessa.
Imetysliiveistä: Ostin esikoista odottaessa H&M:lta parit nätiti imetysliivit. Satuin tuolloin D-kokoa löytämään. No ne tosiaan oli
nätit, mutta ei niillä tehnyt mitään sitten kun maito nousi rintoihin. Kaarituet painoi ja ahdisti, eikä rintsikat tukeneet yhtään. Mä ostin tuolloin Triumphin mamabel comfort rintsikoita (tai jotain sinne päin) ja ne oli hyvät!Sellaiset olen ajatellut nyt loppuraskaudesta käydä ostamassa. Ei olleet sikahintaset ja ihan prismasta tais löytyä. Eli tiivistettynä: Kaarituille ja pitseille jyrkkä ei. =)
Ne joilla on kokemusta kestoliivinsuojista niin kuulisin mielelläni vinkkejä hyvistä sellaisista...? Meidän talous meinasi olla konkurssissa esikoisen aikaan kun niitä kertakäyttöisiä liivinsuojia piti ostaa useampi paketti viikossa koko itäysimetysajan (6kk). Ja mä en sillon alkuun tajunnu moisia kapistuksia olevan edes kestoversioina. :ashamed:
Helmi79: Toivottavasti asiasi järjestyy. Aika outoa toimintaa lääkäriltä.
ON: Lomat lusittu ja töihin palattu. Ajattelin sunnuntai -työvuorostani vielä selvitä, sitten saikku koittaa. Ei musta oikeen minkään tekijäksi enää töissä ole, sen sain eilen huomata. Yövalvominenkin on jo aika raskasta, esikkoa odottaessa lopetin yötyöt joskus rv 25 paikkeilla. Nyt sitä mahdollisuutta ei ole, että voisin siirtyä pelkkää päivävuoroa tekemään.
Mä olen käynyt äitiysjoogassa kolmen viikon ajan, kurssi jatkuu elokuun loppuun asti. Olen ollut positiivisesti yllättynyt kurssin sisällöstä, enkä ole vielä pitkästänyt rauhalliseen menoon - normaalisti kun olen sellainen sähköjänis.
Mutta maha rauhoittaa ihan luonnostaan tätä menoa.
Kahden viikon päästä lähdetään Italiaan sukuloimaan viikoksi. Edellyttäen siis että saan lentoluvan. Raskauden osalta kaikki on mennyt ihan hyvin tähän asti, joten estettä luvan saamiselle ei pitäisi olla. Ensi viikolla on lääkärineuvola, silloin selviää päästäänkö reissuun lähtemään lämpöön.
B)