Moi kaikille!
Tänne tulee tekstiä niin hurjaa vauhtia, etten meinaa pysyä kärryillä! Ahkera pino
imetysliiveistä oli puhetta. Mä ostin jo 2 imetysliivit, kun oli tarjouksessa. On sellasseet tuettomat rennot liivit. Toiset on C kokoa ja toiset D. Oon pitäny niitä nyt jo, kun nää muut rintsikat painaa mahaan, joka on noussut ylemmäs..ahistava olo kun metallit painaa tuohon mahaan, et jää ihan jäljet.
sansen vauvasta söötti kuva! Mä en malta odottaa, et pääsen kans ens viikolla siihen 4 D ultraan!
( . ) Me oltiin tiistaina tutustumassa synnärille. Siellä oli infotilaisuus ja kiertokäynti osastolla. Kiva paikka. Kaikki huoneetkin oli joko 1 tai 2 hengen huoneita. Lattiatkin laminaattia ja kivanväriset seinät, näytti enemmän hotellihuoneilta. Harmi vaan, ettei nähty sitä tärkeintä eli synnytyssalia, oli kaikki just silloin varattuja. Meiltä on vaan aikas pitkä matka sairaalaan..tunnin ajomatka...hiukka pelottaa, et kerkeekö?
Millaisia matkoja teillä muilla on synnytyssairaalaan?
Tänään tuli äkkilähtö gynelle. Mulla rupes sattumaan mahaan kovasti tuosta navan kohdalta, sellainen inhottava polttava kipu...Soitin gynelle, kun hän oli sanonut, että jos kipuja tulee, niin on tultava näytille...no niin ne puhelimessa sanoi, heti että kuulostaapa oudolta, heti tänne tarkistukseen. En ollut yhtään paniikissa (vaikka mielessä kävi kauhukuva istukan irtoamisesta) Olin ihan rauhallisena ja aattelin, et parempi se on nyt tarkistuttaa, kun viikonloppukin tulee. Ultrattiin heti ja katottiin istukka, kaikki ok. 10 minsaa CTG:ssä, ei supistuksia. Selvis sitten, että vauveli on perätilassa ja kova pää painaa napaan ja mulla kun on navassa vielä se leikkausarpi laparoskopiasta, että siitä se kipu varmaan johtuu.
Gyne vaan totes, että täytyy pojan pitää kiirettä ja kääntyä, muuten onpi sitten keisarinleikkaus edessä perätilan takia. Se sitten aina pelottelee mua...
Mihin asti vauvat voi vielä kääntyä mahassa?
Kuunkulta ja poitsu rv 26+6 (huomenna ropisee viikot!)