Marraskuun masunkasvattajat ELOKUUSSA.. LA:t 1-15.11.2008

HM: nautihan nyt rauhasta =) Meillä miehet touhuilee nyt keskenään, ne on vasta tunnin :LOL: koittaneet saada lack-hyllyä makkarin seinälle!! Ei tunnu onnistuvan...
Saan rauhassa mehustaa marjoja, hidasta touhua tuokin on :whistle:

 
Kylläpäs te ootte ahkeria kirjottajia... Pakko käydä kurkkimassa pari kertaa päivässä, jotta jaksaa lukea kaikki.

Kuunkulta kyseli tuosta sairaalamatkasta. Meillä molempiin mahdollisiin on noin 100 kilsaa, ja sitten jos tulee jotain ongelmaa tai meinaa ennen viikkoa 35 tulla maailmaan, niin mennään Ouluun, johon tuleekin 180 kilsaa meiltä kotoa.

Eilinen ilta ja viime yö oli ihan yhtä tuskaa. Tuo iskias ei tykänny ollenkaan eilisestä pelireissusta, kun koko pelin ajan satoi ja oli tosi kylmä. Kun tulin kotiin, niin ei sitten pystynyt olemaan missään asennossa. Särky oli jotain ihan hirveetä. Loppujen lopuks itku kurkussa menin sänkyyn ja kahden panadolin jälkeen sain unen päästä kiinni. Yöllä heräilin kipuun, mut onneks sain nukuttua uudestaan ja aamulla kipu olikin sitten poissa. Toivottavasti ei ärry tänään yhtä pahaksi tai menee kyllä hermot.

Tytöt pelas kyllä eilen ihan loistavan pelin, näyttivät oikein kunnolla mitä osaavat. Kyllä niistä tulee (ainakin osasta) hyviä pelaajia vielä kunhan vähän kasvavat. Aika lupaavia ovat jo nyt. Lupasin niille, että vedetään ens kesänä serkun kasn vielä noita alle 12-vuotiaita ja sit seuraavana tuota samaa porukkaa isommissa. En mä tuota hommaa halua lopettaakaan, kun niiden kans on kuitenkin niin kiva touhuta :)

Tänään olis vielä yks kirjurivuoro ja sitten olis tän kesän toimitsijahommat pulkassa. Onneks tytöillä on vielä yks peli, sitten on niidenkin kausi lopussa.

Mut nyt laittaan ruokaa ja sitten valmistautumaan kentälle lähtöön...

-JennyA-
 
Sadepäivää taas kaikille :wave:
Millonkahan tää sade loppuu :/ Yhtään kiva kun lapset ei viihdy ulkona ja ois tuossa raksalla maalailu hommia vaan kun neiti kampeaa koko ajan sisälle niin eipä sitten itse pysty olemaan miehen apuna..Otin sitten ja soitin siskolle että tulisi näitä tänne sisälle vahtimaan niin pääsen iltapäiväksi itse maalailemaan =) Ja tuntuu ihan kuin olisi lomalle pääsemässä kun tiedän että saan rauhassa tuolla miehen kanssa maalailla ja höpötellä samalla :saint: Pienestä sitä ihminen on onnellinen....

Sairaalamatkasta Meillä ei ole onneksi kuin semmonen 7 km tuohon sairaalalle mutta pitää sitten katsella mihin nuo lapset tökkäsee synnytyksen ajaksi....

Eilen juuri ystävälle valittelin että vauveli potkii koko ajan niin tänään on sitten tainnut nukkua kun ei ole mylkännyt samalla tavalla.
Oletteko muut huomannut kellä isompia lapsia että vauva "riehaantuu" kun isommat sisarukset tulevat mahan lähelle tai juttelevat mahalle??
Meillä lapset juttelee vauvalle ja yksi päivä ajelivat monstereilla mun päällä kun sohvalla makoilin niin alkoi hirveä mylkkääminen :heart: että taitaa vauva jo tunnistaa nuo sisaruksensa tuolla masussa :heart:
 
sairaalamatkasta...onpas teillä hurjia matkoja sairaalaan..mulla ei ole kun vajaa kilometri..10min kävelee, ylämäkeä koko matka, sairaala on harjun päällä.
viimeks ajoin itse autolla synnyttämään. ajoitin niin et ehdin supistuksen välissä =)
 
Synnytyksestä: Meillä ei ole kanssa lapsen hoidon kanssa ongelmaa, kun h-hetki tulee...nimittäin meillä ei tule mies synnytykseen. Sille riitti esikoisen aikuinen synnärikokemus, eikä silloinkaan voinut salissa olla itse syntymähetkellä. Tekee niin huonoo. Nyt annan suosiolla jäädä kotiin, mutta onkin vaikeeta että kenen kaverin sitten ottaisin mukaan, kun halukkaita on. :D

Ja nyt vielä pullottaan viimenen mehupullo, että voikin kestää kauan yksi maijallinen...sellasen 4tuntia jo mennyt! :whistle:
 
Hei pitkästä aikaa!

Kauhunsekaisin tuntein olen seurannut, miten palstalla ihmiset ovat valmistautuneet vauvan tuloon. Varusteluita ei olla meillä tehty vielä muuta kuin huuto.netistä huudettujen vaunujen osalta ja turvakaukalon hankinta on työn alla. Ei tullut mieleenkään, että tässä vaiheessa pitäisi jo pakkailla synnytyslaitokselle lähtevää kassia tai miettiä kestovaippoja, mielessäni se on ollut vielä jossain niin kaukana tulevaisuudessa... Olen suunnitellut syksylle vielä kaikenlaisia työ- ja opiskelukuvioitakin. Kääk, pitäisiköhän tässä ihan oikeasti alkaa orientoitua?

Meillä oli häät viime viikonloppuna ja kaikki meni ihanasti. Ompelija onnistui mielestäni hyvin sovittamaan puvun kasvavan vatsan päälle ilman että puku näytti ihan teltalta. Jaksoin juhlia neljään saakka, vaikka loppuajasta ympärillä pyörikin enemmän ja vähemmän boolin vaikutuksen alaisia kovaan ääneen laulavia ystäviä. Mielestäni raskaus ei yhtään haitannut häiden viettoa, päinvastoin, entinen minäni olisi varmaan ollut itse niin boolin vaikutuksen alainen, ettei olisi jaksanut neljään saakka ;) Jos haluatte nähdä kuvaa hääpuvusta, antaisitteko pikaohjeet kuvien lisäämisestä tekstin oheen? Olen noviisi näissä(kin) jutuissa.

Raskaus on siis edennyt edelleen melko omalla painollaan, ei ole suurempia valittamisen aiheita. Ehkä vähän entistä helpommin väsyy, mutta muuten mennään kuten aiemminkin. Muutama viikko sitten saimme äitipolilta mukaamme pari hauskaa 3D (vai onko ne 4D?) -ultrakuvaa, joista jo ihan selkeästi näkee vauvan kasvonpiirteitä. Ja poikaa sieltä ilmeisesti nyt odotellaan. Kovasti se potkii iltaisin ja tuntuu olevan milloin mitenkin päin.

Iloista ja sopivan kevyttä odotuksen jatkoa kaikille :)
 
Maikki79 onnea rouviintumisesta!

täällä on tän päivän supistellu enemmän ja vähemmän, selkäkin kipuilee jännästi. Aamulla käytiin tuossa lammella sorsia syöttämässä, ei kävelty ees reippasti vaan silloon "mummovauhtia" niin silti rupes supistaa ja paineen tunne tuli tuonne alas, loppupäivän olenkin sitten vain ollut.

Synnäri matkasta meillä taitaa olla synnärille 10km, menee n.10min ku motaria pääsee melkein koko matkan.

Nyt saunaan ja pitsaa syömään :p

keiju ja wiljo 27+3
 
Iltaa! Meiän kunta kuuluu lapsiystävälliseen luokkaan, eli lahjakortti on tiedossa kun vauva saa nimen.. Olipa raskas Ikean reissu, välillä tuntu niin ilkeältä kävellä ja mahasta sai pitää kiinni... |O

Mutta nyt saunaan..

rv 26+6
 
Maikki79: Onnea naimisiin menon johdosta!! :flower:

kutmula: meillä ei veikka mahassa riehaannu vaikka isoveli käviski hyörimässä ympärillä. Esikoinen on tosi kiinnostunu vauvasta ja nyt on enemmän ruvennu tunnustelemaanki että jos potkuja tuntuu. Ei kyllä malta vielä niin pitkäks aikaa rauhottua tunnustelemaan että sattus potku osumaan. Kyselee kyllä kovasti että onko vauva hereillä ja pitää aina sanoa sit kun herää. Sit tuumailee ihan kuiskaten että "shh, ollaan ihan hiljaa kun vauva nukkuu!" ...isoveli... :heart:

Meidän kunta ei maksa mitään boonuksia vauvoista, täällä on porukkaa vissiin ihan tarpeeks. Hoitopaikat pursuavat jne. Tänään oli kyllä lehdessä että tiistaina tehdään päätös että joskohan kuntalisää rupeisivat maksamaan ens vuoden alusta! Se ois kyllä tosi hyvä juttu! Vaikka eihän se kovin iso raha oo, mutta näillä tuloilla pieniki raha tuntuu isolta! Toivotaan nyt parasta...

Eilen illalla miulla alko pohje kipeytymään ja yks suoni näky tosi tummana. Toivottavasti ei yritä mitään tukkeumaa tehä. Olin ihan säikkynä koko illan... Aamulla yritin soittaa päivystykseen että oisin kysyny että kannattasko sitä tulla näyttämään, mutta eihän tietenkä kukaan siellä vastaa... Googlettelin sit ja tulin siihen tulokseen että ei tässä ainaka mikään hätätilanne oo, kun ei oo turvoksissa eikä punoita ja pystyn kuitenki kävelemään. Tää on välillä kipeempi ja välillä parempi. Pitää soittaa maanantaina neuvolaan ja kysyä voisinko käydä siellä näyttämässä, sais sit mielenrauhan... Kaikenlaista vaivaa sitä pitääki olla...

Tänään oon saanu vähän vapaata viettää! Aamulla mies oli noussu jo ennen pikku-ukkeliaki ja mie sit heräsin aamutoimien ääniin. Sit tuliki pikkukaveri jo herättämään. Lähin heti aamupalan jälkeen kaverin kans käymään kaupungilla. Löysin itelleni neuletakin ja esikolle kollarihousut. Ostin myös pienen meikkipussukan sairaalareissua varten pesuaineille, miulla on vaan semmonen hehtaarilaukku mihin mahtuu koko meidän porukan pesutarvikkeet. Käytiin myös arnold'silla donitseilla. :p

Miehet siivos kotona sillävälin. Mie pakkailin ukkelin kassin ja päikkäreiden jälkeen vietiin mummolaan. Mielellään lähti ja jäi, saa nähdä miten yökylättely sujuu...saako kukaan nukuttua. Käytiin vuokraamassa leffa ja herkkuja ostamassa. Leffa on katottu (Pan's Labyrint) - oli tosi hyvä! Vielä ois tarkotus pelailla vähän TSH-lautapelia ja sit ajoissa nukkumaan. Ja huomenna toivottavasti ois ihanan rauhallinen aamu!

Anzkuli ja Veikka 27+2
 
Synnäri matkasta: Meillä matkaa sairaalaan on varmaan joku 15km. Esikoista odottaessa asuttiin ihan sairaalan vieressä ja silloin sairaalaan menon sain ajoitettua suppareiden väliin, mutta tuskin onnistuu nykyisellä matkalla.

Huomenna pitäis lyllertää töihin vaikka roppa on kipee vielä edellisestäkin työvuorosta. Jos huomisesta selviän niin maanantaina aion kyl soittaa neuvolaan ja sanoa että mulle riitti työnteko.

Onnistuskohan sitä mahapotretin tältä päivältä liittämään. Tänään siis rv 27+4

 
Huomenta!

hui, oltiin tiputtu sivun alalaitaan joka meille kyllä harvinaista!:)

täällä nautitaan aamukahvista hyvin nukutun yön jälkeen.:) meillä esikoinen muutti omaan huoneeseen heti kun muutettiin ja kyllä on omat yöt parantuneet. Väittäisin että poika nukkuu paremmin kun ei kuule kaikkia kääntymisiä yms ja itse taas ei kuule hänen nkyöjuttujaan. Kahtena yönä oon herännyt vasta aamulla kuudelta eka kerran!:) välillä saatoin rampata kolmekin kertaa yössä vessassa.

kyllä ahdistaa huominen töihin meno... :|

onko muilla näitä huimaus/oksetus kohtauksia? yhden kerran on ollut aiemmin ja eilen taas ja nyt on taas sellainen olo. eli tulevat aamulla kun on jonkin aikaa ollut hereillä. huimaa, oksettaa ja tulee sellainen ihan veltto olo. oon sitten yrittänyt ottaa rauhallisesti, juoda jotain, mutta saattaa mennä aika kauankin että menee ohi, eilen makoilin tunnin. liittyykö tää verenpaineisiin vai mitä? niin ja eilen alkoi vauva "hätäillä " hirveästi eli mahdotonta potkimista yms niin se vähän säikäytti että onko se merkki että kohdussa ei hyvä olla?!? silloin kun eka kerran tuli tää "kohtaus" niin mittasin illalla verenpaineet ja oli 98/62 muistaakseni. pitäis hakea nyt mittari lainaan että vois mitata tällaisen tilanteen tullessa. eilen yhdistin tän kohtauksen myös siihen, että olin unohtanut pistää verenohennuslääkkeen kahtena peräkkäisenä päivänä... :| muttta täytyy nyt seurailla tätä oloa.

Niin ja onnea Maikille naimisiin menosta!:) kiva kuulla muutenkin kuulumisiasi.

aika moni taitaa palstalta muuten olla hoitoalalla?!? hoksasinpas vaan nyt kun on ollut nää sairaslomat puheissa niin moni on viitannut olevan hoitoalalla. se onkin kyllä sen verran raskasta että ei taida pystyä enää ison masun kanssa tekemään.

taidanpas lueskella tuon eilisen iltalehden loppuun, kun eilen jäi kesken kun uni tuli..

mukavaa sunnuntaita!:)

korppinen ja "justus" tasan 28viikkoa!:)
 
Huomenta minunkin puolesta!
Nopsaan ehdin uusimmat kuulumiset lukea ja pikaseen kirjoittaa. Kohta pitää ruveta laittamaan porukkaa kuntoon rippijuhlia varten.

Heräsin yöllä 4 kertaa, joko omaan tai poikien pissahätään, mutta jälleen ihme kyllä sain heti unenpäästä kiinni. Ihan erilainen olo kun saa nukuttua hyvin!

Korppinen, mulla myös tulee tuollasia "yökötyskohtauksia" silloin tällöin; huimaa, oksettaa ja mulla liittyy niihin huimaus ja hengenahdistus. Pitkään saa istua että menee ohi. Ja ne saattaa tulla ihan vaan vaikka voileivän tekemisestä tms pikkujutusta. Ne on tosi inhottavia! Meillä ei ole RR-mittaria kotona, eli paineita en ole päässyt sillon mittaan, mutta mihinkään lääkkeisiin ei mulla voi liittyä kun en syö kun Obsidania, siitä tuskin moisia tulee...

Kello juoksee kovaa vauhtia, meen vääntämään tätä tukkapesäkettä jonkinlaiseen kuosiin. Huomenna kampaaja, jipii! Mutta mukavaa päivää teille!

HM ja papuset 26+3

PS: Moniko on jo päättänyt vauvan lopullisen nimen? Me eilen vihdoin päästiin lopputulokseen. Jos muut kertoo omat suunnitelmansa niin minä paljastan myös meidän papusten nimet...?
 
Maikki: Onnea rouviintumisen johdosta! :flower:

helmi: Onneksi siis oma ukkoni ei oo ainut, joka kammoaa synnytystä. Ukko kyl oli ihan salissa esikoisen synnytyksen ajan, mutta hyvä, ettei pyörtynyt :whistle:

Hari Mao: Me ei olla vielä päätetty lopullista nimeä. Se menee varmaan aika viime tippaan. Ja kerkiää vaihtua viel moneen kertaan.

Eilen oltiin koko päivä mökillä. Tultiin n. klo 23 vasta kotio ja neidit viel nukkuu. Saivat olla koko päivän melkeinpä ulkona ja nuotiolla paisteltii makkaroita. Itse paistoin ukon painostuksesta kaksi, ku mun kuulema pitää syödä.. Ei maistu ruoka yhtään . Hedelmät yms menis kilotolkulla alas. Mikä kausi se nyt on, ettei ruoka maistu. Ennen oli sellaiset ruokahalut.. :whistle: Enpä mie kyl makkarasta tykkää muutenkaan :$ .

Saunottiin ja oltiin vaan. Mies laittoi äitinsä autoa vuorostaan.. Hitsas ruostekohtaa umpeen.. Hienon kolon eka leikkas, jonka paikkaa yms.. Mutta täytelanka pääs loppumaan kesken.

Sain toiset villahousut valmiiksi. Pitää viel pari lankaa päätellä. Tänään pääsen aloittaa sitten niitä uusia ohjeita:D. Voihan sitten noita villahousuja pitää kesälläkin vauvan päällä? siis sen vaipan päällä, :D .

Pitäis ruveta siivoo, mutta neidit viel nukkuu. En viitsi herättää, ku kerrankin nukkuuvat näin pitkään.. Piti leipoakin vieraille, mutta en valitettavasti kerkeä :ashamed: . Huono emäntä taidan olla :ashamed: . Aina on jonnekin menoa..

Ja huomenna sitten kouluun.. Ei vois vähempää kiinnostaa.. Ja sitten selviää, miten käyn töissä..

Red Dragon & Nuppu 28+0 :heart: :heart:
 
Hyvää huomenta!
Aamukahvilla tässä, olipa kiva kun sai nukkua pitkään, vaikkakin yö muuten levoton..heräsin pari kertaa vessaan ja sitten poika pissas sänkyynsä.
Eilen olin kaverin luona likkojeniltaa viettämässä. Tuli pupellettua koko ilta jotain hyvää. Vein kinkkusalaatin mukana, sitten oli patonkia, lihapullia, dippikasviksia, sipisejä ja nameja :p Ja smurffilimpparin voimalla jaksoin koko illan. :D Ei vaan olin n.yhteentoista saakka, ja lähdin sitten kotiin kun muut alkoi tekeen lähtöä baariin. Kivaa oli kuitenkin!!

Poika tossa vetkuttelee (TAAS) aamupalansa kanssa...ei meinaa ikinä toi aamupala oikeen upota. Haluis tehdä kaikkee muuta kuin istuu pöydässä...

MAIKKI: Onnea tuoreelle rouvalle!! :flower:

HM: Nimet kyllä jo suhteellisen selkeenä mun päässä. Mutta mies ei vielä haluu keskustella..joten en varmaksi tiedä. Mutta aika hyvinhän toi on mun päätös ja mies sitten hyväksyy :D Poika jos tulee niin nimi viel enemmän auki. Tytölle tulis wanha nimi, kuten pojallakin ja alkais myös aalla...muuta en paljasta =)

Korppinen: Mulla on ollut tollasta oloo myöskin, tai lähinnä mieletöntä huippaamista. Nyt tosin voi liittyä tähän "ikiflunssaankin"? Mutta esikosta kun tuli noita "kohtauksia" niin sitten hakeuduin terkkarin puheille, oli hb laskenut rytinällä alas.

Mä oon myös hoitoalalla. Kotihoidossa. Esikosta olin samassa työpaikassa, ja jaksoin olla ihan loppuun saakka. Nyt teke jo tiukempaa. Työtä nyt sitten kevennetty niin ettei tarvii tehdä iltaa tai viikonloppuaamua. Mutta saapa nähdä kun ens viikko pitäis olla töissä 8tuntia päivä, seistä ja kykkiä, että kuin sitä jaksaa. Tää nuhakin alkaa ottaan niin aivoon, että viehän sekin voimia.

Onko muilla nenä kokoajan tukossa?

Helmi 28+1 :heart:
 
nimestä: mulla ois nimi tai oikeestaan montakin vaihtoehtoa mielessä mutta ei tuolle miehelle taho mikään kelvata. Meille tulee kolme nimeä niin kuin pojalla ja minullakin on. Olavi on ainakin yksi nimistä mutta ei etunimi, Kulkee mun puolen suvussa miehillä niin haluan sen myös tälle tulokkaalle. Esikolla on nimessä kanssa miehensuvusta kiertävä nimi.

Nenäntukkoisuus: aamuisin on nenä ihan mahottoman tukossa mutta helpottaa ku saa turisteltua tyhjäksi.

Meillä on tänään siivottu ihan kunnolla, mies imuroi ja mä pyyhin pölyt ja lattiat. Nyt on mukavaa ku on siistiä.
Mites usein teillä muilla siivotaan? Meillä siivotaan kaks kertaa viikossa, toisella kerralla imurointi ja luuttuu ja pölyt ja vessa, eli kunnon siivous ja toisella kerralla imuroidaan ja pyyhtään pölyt. Joka päivä oikeestaan jotain siivoon niin ei oo sit kerralla niin iso homma.

keiju ja wiljo 27+4
 
Moi!
Reissusta palattu ja teidän kuulumiset luettu :D

Oli kyllä kiva yhden yön matka. Eikä tyttö ennättänyt hirveesti äitilleen ikävää aiheuttaa. Toki kävi välillä mielessä mut sit piti hätistää pois ja nauttia ajasta kahden miehen kanssa =)

Hyvin oli pärjännyt mummon ja tädin kanssa. Ei ollut kiukutellut ja nukkumaan kiltisti jäänyt. Eli uskaltaa vielä toistekin jättää hoitoon. Mietittiin et tuossa syksyllä vois koittaa ihan mummolaan viedä yökylään kerta noin hyvin oli mennyt :heart: Voisi sitten joskus vauvan synnyttyä viedä tyttö uudestaan, saisin itse keskittyä vauvaan ja nukkua kunnolla kun vauva nukkuu. Ja saisi esikoinen kaiken huomion isovanhemmiltaan ja tädiltään =)

Hirvee turvotus vaan on päällä. Eilen käytiin päivällä pizzalla, ja sit välissä sipsejä ja illalla vielä ravintolassa piti ottaa valkosipulikanaa ranskalaisilla :p Eli liikaa suolaa... Kerrankos tuota, nyt vaan ananaskuuri päälle niin olo jaloissa helpottaa ;)

Luminka ja neitonen 28+1
 
korppinen...mä olen hoitoalalla, vanhustyössä. tosin tänään on sopparin vika päivä. sairaslomaa mulle kirjoitettu ens viikon perjantaihin asti. jonka toivon sit jatkuvan. ja eniten toivon kelan hyväksyvän sen saikun, et saan rahaa. kun pomo kamalaan ääneen ihmetteli diagnoosia "määrittämättömät synnytykseen liittymättömät supistukset". sanoi et kun kelasta ei ole tullut päätöstä, eivätkö hyväksy tälläistä diagnoosia. jos eivät hyväksy, olen kusessa. koska saikku tällä diagnoosilla on kirjoitettu 15päivään asti. ja jos sen jälkeen kirjotetaan eri diagnoosilla, on omavastuu aika 10päivää. tämä tietää siis sitä, et mun on pakko mennä töihin, vanhainkotiin.en voi rahattomaksikaan jäädä.
millä diagnooseilla teidän saikut on kirjotettu?

mulle tulee kans noita pyörrytys, oksetus kohtauksia, silmissä näkyy tähtiä vaan...
mulla aina ollut alhaiset verenpaineet, luulen et johtuu siitä.

mä olen päättänyt jo vauvan nimen :whistle: mies saa sen kyl hyväksyä...ei vaan yhdessä sitä mietittiin ja kumpikin ehdotti sitä. ja mä olen nyt vauvaa sillä nimellä kutsunut ja se on loistava...pojalle kun on vaikea keksiä nimeä..

 
MANHATTAN2-mullakin on saikku kirjotettu samalla diagnoosilla lukee näin:ennen 37 raskausviikkoa johtuvista määrittämättömistä synnytykseen liittyvistä supistuksista..ja paperit oon postittanu jo kuukaus sitten perille on menny ja päätöstä ei vaan kuuluu..ja mun sAIkku siis vaan jatkuu..eli toivottavasti sillä jotain rahaa saa muuten ollaa kusessa..

NIMISTÄ:meillä on ollu hirveesti nimi ideoita mut nyt on päälimmäisex jääny 2 nimeä mistä valita..tytölle siis vaan ollaan mietitty kun 3 lääkäriä jo sanonu et tyttö ni aateltii siihen uskoa...toinen nimi on jo valmiina..uskaltaisko paljastaa=)noh mun mies on siis puoliksi nigerialainen ja puoliks venäläinen(joo mä tiedän et on outo sekotus =))niin aateltiin et toinen nimi on venäläinen oxana ja etunimi olis mun mielestä shanti=)miehen mielestä Lisa..tykkään Lisasta mut se ääntyis kumminki suomessa aina Liisa ja sais olla koko ajan korjaamassa..eli siis kyllä siitä taitaa shanti oxana tulla ja sit viel miehen kansainvälinen sukunimi et sopii yhteen..no nih..mä uskalsin eka paljastakaas nyt joku muukin :p :wave:
 
saikusta vielä...mä ajattelin et jos huomenna ei päätöstä tule, soitan kelaan, mitä meinaavat. sillä rahattomaksi ei ole vara jäädä. en voi odottaa kelan päätöstä kovin kauaa, jos sieltä tuleekin hylätty päätös ja viikkoja on jo kulunut.
tietääkö kukaan täytyykö mun ilmoittautua työttömäksi, vaikka olen saikulla?itsellä se käsitys ettei työttömäksi tarvitse ilmoittautua, kun olen saikulla...
 
Huh! Nyt on rippijuhlat juhlittu, hyvin jaksoi pojat olla kirkossa puolitoista tuntia. Kahvitellessa sitten tykkäsivät "kiusata" päivänsankaria, painivat ym.

Tietämätön, aika sattuma sillä mun indonesialaisen siskopuolen nimi on Shanti. :D

Mulla on tänään ollut suht tiukkoja supistuksia, tiukempia kuin ennen. Nyt tarvii vaan levätä ja mies hoitaa ruokapuolen tänään. Kun nyt ei tarvis lähtee vaan TAYSiin, lepoa lepoa...

Ammatista, täällä myös siis yksi hoito-alalla oleva, kuten aiemmin on varmaan selväksi käynyt. Asemapaikkana vastasyntyneiden teho. Ja ei, töihin ei ole enää asiaa, eli seuraavan kerran marraskuussa -09 työt kutsuu. :D

Taas juilii, taidan heittäytyä sohvalle. Kirkossa kun urut alkoi soittamaan niin nämä veijarit innostuivat jyskyttämään oikein kunnolla! Mitä lie merkitsee...

HM ja Wilma & Oskari
 
Nimistä: Emme tiedä tulevan vauvan sukupuolta, joten molemmille on nimi valmiina. Pojasta tulee *** ja tytöstä *** tai ***. Tytön nimi siis vielä harkinnan alla. :)

**Nää nimet häviää tästä viestistä vähän ajan kuluttua, tiedän että täällä käy tuttuja kytistämässä mun kirjoituksia**


Muoks. Nimet poistettu. B)
 
Heippa, tulin tänne pikkasen kurkkaamaan, muistan joskus lukeneeni RedDragonin hienosta liitekokoelmasta, missä kaikkea kiinnostavaa raskaana olevalle! :heart:

Muistankohan väärin vai olikohan sellainen jossain? Voi laittaa linkin yv:näkin jos joku tietää, mitä tarkoitan! :D

Rva Pikkumyy ja Pirpana 5+4 :heart:
 

Yhteistyössä