Marraskuun masunkasvattajat ELOKUUSSA.. LA:t 1-15.11.2008

Sinne meni elokuu :wave: eipä oo enää kauaa et saadaa nyytit sylii :heart: Vaikka kyllä tää odottavan aika on niin tuskastuttavan piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä :kieh:

Sain tänää äidiltä ja isäpuolelta kameran (hienon ja kalliin) ennakkoon synttärilahjax, vitsit oon onnellinen :saint:

Osastoa takana viikko ja toinen pitäis viel jaxaa, mut en oo varma et haluunko olla enää viikkoa, et jos lähtis himaa alkuviikost... pesee vaavin vaatteita ja kattoo BB :D

Rinzessa ja papuRinssi rv.30+4
 
iltoja :wave:

Tänään sain nukkua aamusta pitkään mies nous pojan kanssa ja olivat ihanat laittaneet alakerrassa tavarat paikoilleen siivousta varten.Poika tuli kymmenen aikaan herättää mut että joko saatas rueta iskän kanssa imuroimaan :LOL: pakkohan se oli nousta ku kerta vapaaehtoisesti halusivat siivota ja omasta aloitteesta. Minä sit lupauduin luuttuamaan lattiat. Vessat oliva pesseet ja astianpesukoneen tyhjänneet ja täyttäneet ja pyykkikoneen laittaneet pyörimään. Ihania olivat :heart:
Tänään mentiin mökille siivoilun jälkeen ja mies kävi sillä välin salilla. Siivottiin hiekkalaatikko pojan kassa, rikkonaiset lelut vietiin roskiin jne.
Sit käytiin mun vanhempien kanssa valkeisenlammella kokeilemassa virvelillä kaloja mutta ei saatu mitään. Kaupunki istutti 1000kg sinne taimenia ja sieltä saa vapaasti niitä onkia.
Nyt odottelen saunaan pääsyä. =)

Helmi: en osaa sanoa onnistuuko sieltä kutomolta tuommonen.
meillä kyllämenee nuo "maut" aika yksiin sun kanssas ja noissa remonteissa samahomma mä suunnittelen ja mies toteuttaa. Nyt suunnittelen jo ens kesän patioo ja sen on luvannu toteuttaa,piti tehä se jo tänä kesänä mut ei enää taida keretä tekemään.

Luminka: onnea hääpäivän johdosta!

HM: ihanan huolehtivat pojat sulla =) ja onnea hyvistä huutiskaupoista!

RD: minkä merkkiset ne sun rautatabut on? mulla oli joskus retafer ja ne oli tosi pahan makuisia ja niistä tuli huono olo.

Yamini: kyllä mä sinuna ajasin sen kakkosvaiheen pois ennen ku pikkunen syntyy, ei sit jäis ainakaan roikkumaan eikä tarviis kiireellä ajaa sit pois sitä.

nyt meen kattoo josko se sauna ois....

keiju ja wiljo 30+4
 
Luminka: Onnea hääpäivän johdosta. :flower:

Ihana ku tänään aamu meni ulkona kentän laidassa istuessa. Oli serkun pojan pesis peli. Kylmä oli ku mikä. Ja tuuli ei kyllä ollu lämmin. Sitten reilu tunti kotona ja kylmään halliin pojan peliin. Nyt sitten tietääkin että on oltu kylmässä ku painon tunne sietämätön ja supistelee. Kävely hankalaa ja istuminen myös. To olisi lääkäri tuon pääkivun takia. Mutta pitää ottaa tuo myös puheeksi. ( siis painon tunne ) Mutta minkäs teet kun ei malta pysyä pojan peleistä pois. Vaikkakin vielä on harjoituspelejä. Mutta kumminkin. Sitä ku kuudetta vuotta istuu tuolla hallissa niin ei sieltä osaa pois pysyä. Tyttökin muka huutaa pojalle ja kannustaa sitä. :) Ihana ku toisia vanhempia meinaa hieman huvittaa ku neiti huutaa pojalle mutta minusta tuo on jotenkin suloista. Ja sitten ku vielä poikakin sanoo pelin jälkeen että neiti vissiin huusi.....

Pitäis varmaan ruveta laittaan tuo sairaala kassi valmiiksi tai ainakin katsoa mitä sinne tulee. Ku on niin huono olo välillä ja tuntuu että lähtö tulee justiin. Jos en kassia laita valmiiksi ja lähtö tulee niin isäntä ei osaa laittaa mitään. Vauva varmaan tulisi alasti kotiin...... :D

Nyt täytyy mennä hetkeksi maate, ei jaksa istua.

Löllykkä ja haamu 30+6
 
Löllykkä: Mä mietin kanssa josko ens viikolla sais pakattua sekä oman kassin sairaalaa varten, sekä vauvalle katsottua vaatetukse..vaikka sen nyt viel kerkeekin, kun vaikka nyt juuri syntyis niin ei se pikkunen vielä kuitenkaan kotiin pääsis. Mutta oma kassi ois hyvä olla valmiina.
 
Kiitokset onnitteluista =)

Niinhän siinä sit kävi etten saanut kukkia :snotty: Ei kuulemma ollut kaupassa muutakuin krysanteemeja joten tuli sit ilman... Oishan se voinut varautua jo etukäteen ostamalla, kun oli eilen kukkakaupat vielä auki ja kaupungissa käytiin... No, ei voi mitään, vaikka harmitti tietty vähän (oikeestaan paljonkin)... :(

Nyt duunaamaan uutta pinoa, katotaan milloin saan valmiiks =)
 

Yhteistyössä