Oi, kohta saa karjalanpiirakoita
Prismasta olen pari kertaa ostanut pakastealtaasta pussin, 8kpl ja maksaa oliko 1,50?! Tosi halpoja ja hyviä :heart: Siihen kun tekis vielä munavoita, mutta taidan tällä kertaa tyytyä ihan kevytleviin ja kinkkuun
Sit laitoin ukon tuomaan kaupasta tullessaan viennetta-jäätelökakun. On 1-v. hääpäivä ja vaikka ollaankin jo vietetty se etukäteen, voihan sitä jotain herkkua kuitenkin olla eiks nii
Niin, ja itseasiassa ei mies muistanut koko hääpäivää :kieh: En nyt oo suuttunut siitä, kyllä se vielä eilen muisti ja kai sillä oli tarkoitus ostaa kukkia, katotaan tuoko mitään tulleessaan kaupasta..
Ihana tosin oli aamulla kun mies nousi likan kanssa puuron tekoon ym. Sit kävivät mut herättämässä varttia vaille yhdeksän.
Niin, ja itseasiassa ei mies muistanut koko hääpäivää :kieh:
Pikkuneitonen antaa taas hymyyn aihetta äidille kun jyskyttää mahassa =) Ja isompi neito jäi äsken sänkyynsä kiltisti nukkumaan... Kyllä sitä on tottunut tässä vuoden aikana siihen että on vaan se yksi syy ruokittavana ja pylly pestävänä ym...
Välillä kun miettii että miten mä saan kaksi lasta hoidettua, ainakin ekat pari kuukautta! Onneksi tää esikoinen ei niin hirveästi vaadi enää hoitoa, tai siis syönti käy nopeasti eikä siihen mene tuntia niinkuin vauvana =) Mutta kylläpä se elämä opettaa mitä kannattaa tehdä missäkin järjestyksessä!
Ja meinaa jatkaa mun tapaani laittaa illalla aamupuuroa varten hiutaleet valmiiksi lautaselle. Se nopeuttaa kummasti aamuja kun tarvii vaan maitoa lorauttaa ja laittaa mikroon! Muutenkin etukäteen valmistelu vähän joka asiassa auttaa varmasti, ainakin siltä tuntuu =)
helmi: onpa mukavasti sun mies osannut yllättää! Niin se munkin mies teki jopa
Tosin pyynnöstä, ei omasta aloitteestaan...
HM: Onnea huutisvoitosta! Mullakin kävi tuuri ja voitin kantoliinan... =)
korppinen: Ei olla suunniteltu lähtevämme minnekään kauemmas.. Ihan jos tuossa lähikaupungissa käytäis joku lauantai, tunnin matka. Tosin ei ois mitään asiaa sinne, kun ei oo mitään ostettavaakaan, kauppoja löytyy enemmän kuin täältä
Jaahas, pitänee lähteä laittamaan piirakat uuniin, just lämpes 250asteeseen :wave:
Luminka ja neitonen 31+1