Sain yöllä niin hyvin nukuttua että vaihdoin sittenkin jo tänään neidille sängyn. Pinniksen vein kodinhoitohuoneeseen heti aamusta ja siirsin oikean sängyn tilalle. Monta kertaa käytin köllimässä päivällä. Leikittiin tuossa äsken lattialla ja kysyin joko lähdet nukkumaan. Eikun tutia suuhun ja pupu messiin ja nukkumaan! Ei oo mitään vielä kuulunut, mennyt eli taitaa olla jo unessa. =)
Eikä välittänyt kun laitoin vielä sen vieraspatjan sänkyn viereen kun jo pötkötteli... Huh, jospa tää tästä, jänskättää koko ajan milloin ääntä kuuluu tai tulee vastaan eteisessä!
En tiedä sitten miten käy illalla jos alkaa itkemään ja tajuaa ettei tää pinnis ookaan enää ja täältähän voi tulla pois
Jee, kuukauden päästä oon jo toista päivää äippälomalla! Ei se kyllä tosin muuta mun elämää mitenkään, samalla tavalla kotona jatkellaan
Paitsi että meinaan loman alettua värjätä hiukset ja jos kävis leikkuuttamassa niin pärjäisin vähän aikaa vauvan syntymän jälkeen "samoilla hiuksilla"!
Tehtiin ukon kanssa eilen vähän hyviä leipiä uunissa
Nälkä tulee jo kun ajattelee kui hyviltä ne maistuivatkaan...
Kaupan itsepaistettavien sämpylöiden päälle tein mössön johon tuli juustoraastetta, kinkkukuutioita, auraa, kananmunaa, tomaattia sekä mausteita.. Mies sanoi etä miks ei olla aiemmin tehty, on paljon parempia kuin tavallisesta vaaleasta leivästä tehtyinä! Voih, taitaakin olla lounasaika, ilmankos tuollaiset pyörii päässä
Tää pikkuasukas on alkanut ihan kunnolla aiheuttamaan mulle tuskaa riehumisellaan! Tuntuu et uhallaan samaa kohtaa venyttää, tuosta navan vierestä nimittäin! Mitenhän päin siellä oikein ollaan... Tosiaan tekee kipeää ja nahka ihan hellänä jos itse koskettaa
Dääm...
Sori omat jutut, tuun paremmalla aikaa kommentoimaan.. Jos illalla koneelle asti pääsee kun neiti juoksettaa huoneessaan....
Eiköhän se yhtä nätisti silloinkin jää nukkumaan niinkuin nytkin =)
Luminka ja neitonen 30+5