paula83;Kyllä munkin täytyy ihmetellä tuota lääkärin käytöstä. Voisi olla paikallaan tehdä jonkinnäköinen valitus/ilmoitus tuosta lääkäristä! Kyllähän potilaan täytyy kuitenkin saada tietää omasta tilanteestaan niin hyvin kuin lääkäri vain tietää asiasta eikä missään nimessä mielestäni lääkäri saisi jättää kertomatta kokeiden tuloksia varsinkaan jos potilas niitä kysyy!!
manna;Onnittelut hyvistä vaunukaupoista, löydön teit!
HariMao;tsemppiä polikäynnille, toivottavasti saat jatkaa raskauttasi vielä vähintään muutamia viikkoja!!! Uutisia odotellaan...
helmi; Minä olisin myös ehdottanut samaa tuon päivähoidon suhteen, että vaihtelet niitä päiviä ma:n ja ke:n välillä. Jos tuo viikko kerrallaan ilmoitus ei onnistu, niin kai sen voi sitten tehdä vaikka kuukaudeksi eteenpäin? Luulisi sen jo ainakin riittävän!
Täytyy nyt ensin vähän purkautua anopista (eli siis vali valia luvassa, saa skipata). Meillähän on anoppi hoitamassa lapsia päivisin, mikä sinänsä on tosi ihana juttu, mutta... Meidän kuopukseltahan on lopetettu maitopullo päivisin jo aaaaikoja sitten (illalla saa vellipullon). No anoppi on sitten ottanut sen takaisin käyttöön :kieh: . Meillä kun kuitenkin olisi tarkoitus tuosta iltapullostakin pikku hiljaa luopua... Lisäksi laittaa aina kaikki valumaan tiskialtaa ja hellan väliin (pestyt kattilat ja kierrätykseen menevät tölkit) sillä seurauksella, että kohta tuo pöytätaso on ihan turvonnut ja pilalla. Kiva tietysti että pesee kattilat yms. Pyykkiä kun pesee, laittaa kauheasti pesuainetta -> vaatteet ovat ihan koppuraiset ja pesuainelokeroon kertyy kökkökasoja puhumattakaan turhasta kustannuksesta (joka ei nyt tietysti mikään kauhean suuri ole, mutta kuitenkin) ja monia monia muita pienen pieniä juttuja... En missään nimessä haluaisi valittaa, tekee kuitenkin paljon kotitöitä lasten hoidon ohella ja olen OIKEASTI myön tosi kiitollinen siitä. Mutta sitten kun näitä pikkuasioita käy ilmi niin tämän mamman korvista alkaa savu nousta eikä nämä hormonit tietenkään mitenkään näitä sisäisiä purkauksia lievennä... Yritänkin nyt saada itse tehdyksi mahdollisimman paljon aamuisin ja iltaisin, että anoppilla olisi mahdollisimman vähän mahdollisuuksia tehdä mitään väärin (siis minun mielestäni ja tässäkin yritän kovasti kehittää itseäni, että asiat VOI tehdä erilailla kuin minä itse teen... :ashamed: ). Tästä vain seuraa se, että olen itse koko ajan piipussa eikä mulla ole enää mitään muuta elämää kuin työ ja kotityöt
... No sainpahan vähän purkaa taas itseäni, ehkäpä tämä taas tästä.
Mulla olis tänään myös aika sisätautipolille lääkärille, aamulla kävin jo labrassa. Tulen kertomaan kuulumisia sen jälkeen tai sitten huomenna, riippuen miten täällä on näitä oikeita töitä
viides rv 28+3