Onpas tänne tullut paljon tekstiä!
En kerkiä ihan kaikkia heti lukemaan, täytyy sitten ajan kanssa käydä kaikki läpi.
Tultiin just eilen illlalla kotia. Oltiin miehen kanssa pidennetyllä viikonloppulomalla juhlistamassa 5.ttä hääpäivää. Ajettiin Itä-merelle saarelle. Lämpötilat oli kaikki kolme päivää upeat 28 astetta.
En tiennytkään että näin lähellä on niin upeat valkoiset hiekkarannat. Ei tarvitse Etelään lähteä vaan meiltä katsottuna pohjoiseen
Oli ihanaa vaan maata siellä biitsillä ja kävin jopa meressä uimassa, 15 astetta oli vesi lämmintä. Ja rusketustakin sai iholle. Ihanaa!
Galluppeihin vastausta:
mammavaatteista:
-farkut Hennesistä
-pellavahousut Hennesistä.
Nää on ainoat "aidot" mammavaatteet mitä mul on.
Sit olen ostanut ihan normaaleja vaatteita kuminauhoilla.
-caprihousut kuminauhalla
-pari kesähametta kuminauhoilla
Ja noita paitoja olen löytänyt myös tavallisilta osastoilta.
Muutamia pitkiä paitoja, joissa on masulla tilaa. Ihanaa tuo muoti tänä kesänä! just sellaisia raskausvaatteen tyylisiä yläosia. Sellaisia pitkiä ja liehuvia. Kivoja
syömisistä: Mulla on onneks ollut koko ajan hyvä ruokahalu. Alussa oli jopa syömähimo, söin ihan koko ajan jotain. Nyt syön ihan normaalisti kuin muutenkin. Noita mielitekoja ei enää hirveästi ole. Alussa teki kauheasti mieli kaikkea terveellistä salaattia ja hedelmiä. Mansikoita ja viinirypäleitä oisin voinut mussuttaa koko ajan. Ainut mitä en vieläkään pysty haistamaan ja maistamaan on valkosipuli yöks!Tykkään kyllä normaalisti valkosipulista paljon. Nyt ei pysty syömään ollenkaan tsatsikia.
Mitä teillä muilla on sellaista mitä
ette pysty
haistamaan ja maistamaan?
Painosta: Vielä ei ole paino noussut yhtään. Alussa laski 4 kiloa, vaikka en ole voinut pahoin vaan syönyt kamalasti. Saa nähdä mitä on seuraavassa punnituksessa parin viikon päästä. Oispa edes vähän noussut.