Marraskuun masun kasvattajat toukokuussa.... LA:t 1-15.11.2008

äiti88: Hui kauhistus! Toivottavasti kaikki kunnossa :hug:

Rinzessa: Ei sitä vielä ihan ekalla kerralla mitata. Kun alin mitta taitaa olla siinä jotain 16cm. Ei minultakaan vielä ole otettu, seuraava neuvola viikolla 20 vai 21, silloin ottaa kun on jotain mitä mitata! :D

Minula koitti tässä taas päivän rauhallisin hetki =) Likka nukkuu ja mieskin töissä vielä. Kyllä tässä ennättää hulinaa syntymään kunhan kaverit tulevat lastensa kanssa käymään :p

Taidan lähteä nauttimaan ihanasta ilmasta!

Luminka ja piiperö 18+0

Mul on ollu neuvola jo 5kertaa :D
Äsken tunsin pikkusen liikkeet ensi kertaa sillei selvästi ja pitkään :heart: muljahduksia ja muksahduksia on tuntunut jo pidemmän aikaa mut nyt mä tunsin oikeen kun se möngersi ja puuhasteli jotain :heart: se oli sitten ihanaa.

Rinzessa ja papu rv.17+3

Moi!
Äiti88:lle viellä voimia! :hug:
mä oon töissä, vielä pitäis kahteen saakka olla. eka kerran ehdin edes lukemaan työaikana juttuja, puhumattakaan että kirjoittamaan.

mua vähän vaivaa kun en tunne liikkeitä, viikkoja siis 17+6 ja toinen raskaus eikä tunnu liikkeitä. mähän tunsin silloin kaks viikkoa sitten yhden illan kun vauva muljahteli oikealla sivulla ja tunsin kuinka muljahti jotenkin niin päin että liikkeitä ei tuntunut enää. viime maanantaina kun kävin hakemassa sen sokerimittarin neuvolasta niin kuunneltiin sydänäänet ja kaikki oli ihan ok. mulla on nyt istukka edessä kun viime raskaudessa se oli takana niin th vaan lohdutteli että sen takia ne ei tunnu. sydänääniäkin piti hetki hakea kun ei kuulunut suoraan tuosta edestä vaan sivusta eli ilmeisesti istukka on suoraan tuosta edessa ja sen takia kaikki vähäisetkin liikkeet on tuntunut aina sivuilla. silti hermostuttaa... soittelen maanantaina niistä sokereista neuvolaan niin täytyy sitten mainita asiasta ja yrittää aikaista keskiviikon neuvolaa että saa mielenrauhan.oon yrittänyt myös lohduttautua sillä, että oon käynyt istukkanäytteen jossa perinnöllisen sairauden lisäksi tutkittiin myös kromosomit ja kaikkihan oli hyvin. ja yleensähän jos näin pitkällä ollessa menisi kesken niin kromosomeissa tai rakenteellisissa jutuissa on jotain.
mutta sellaisia ajatuksia tänään. pitää vielä hetki jatkaa piirtämistä... iltapäivällä lähdetään katsomaan kaverin 2viikon ikäistä vauvaa ja isoveljen synttäreille samalla.

korppinen 17+6

Tulin pikavisiitille tänne ja tuli todella huolestunut olo äiti88:n puolesta, kuinka nyt voit, mikä on tilanne?? Toivottavasti kaikki on hyvin, paljon jaksuja ja voima :hug: :hug:

Täällä ei uutta, olo hyvä, ainoo mikä on uutta ni mulla on masussa tuntunu välillä ihmeellisiä "sähköiskuja" mahassa, mitähän ne vois olla?? :/
Oli koko päivän yksin kaupungilla hääasioita hoitamassa ja kyllä sen jälkeen otti masusta :| muuta nyt on taas jo hyvä olla :D

Viikonlopun jatkoja kaikille masunkasvattajille, nauttikaa ihanasta ilmasta :wave:

Tulentyttö ja kipinä 18+3 :heart:

Yhteistyössä