moi!
tuo korppinen varmaan selittyy jotenki sillä, että aluksi se ei sitä hyväksynyt kun yritin, mutta nyt onkin sitten hyväksynyt eli oonkin nyt sitten korppinen... =)
nyt on ikkunat pesty, tai yks jäi pesemättä kun siihen pasitaa aurinko. vielä pitäis imuroida ja kylppäri pestä, ajattelin saada tehtyä ne ennen 11.30 kun meen hakeen pojan hoidosta. oon tänään vapaalla, tavallisesti en vie poikaa hoitoon jos oon vapaalla, mutta tänäänn vein kun pojan hoitokaveri joka muutti joku aika sitten toiselle puolelle suomea tulee tänään ja huomenna leikkimään pojan hoitopaikkaan.
täällä on kiva ilma! aurinko paista, nyt lämmintä 12, varmisti päivällä lähempänä 20, toivottavasti! ajattelin että kun haen pojan hoidosta mennään hakemaan kesäkukkia mun työpaikalta, kun siellä on sellainen kesäkukkamyymälä pihalla. täällä pohjanmaalla on vielä ollut niin kylmä etten oo aikaisemmin vihtinyt laittaa kukkia kun on öisin ollut pakkasia.
kyllä on teillä ollut tosi ihania masukuvia! =)
teillä on ollut puhetta kantoliinoista ja kestovaipoista. kantoliinan oon saanut jo kaverilta lainaan, hän toi sen heti kun kuuli mun olevan raskaana, ajattelin että pitää varmaan opetella sitomaan sillä jo ennen synnytystä kun sitten sitä puuhaa riittää. vähän hirvittää että kuinka sen oppii. kestovaipat ei ollut käytössä esikoisen kanssa eikä varmaankaan ole nytkään. olen vaan jotenkin laiska, tai ajattelen että ne työllistää niin paljon. kertisvaipoista oon aina käyttänyt liberoa, se jotenkin on tuntunut pojalla tosi hyyvältä. meillä on siis vieläkin yövaippa käytössä ja poika ei suostu kakkaamaan muuta kuin vaippaan (ikää siis 2v 8kk)... pitäis kyllä saada täysin vaipattomaksi ennen vauvan syntymää.
onko täällä muuten muita joilla käytössä verenohennuslääke? Klexane tai Fragmin (tai miten sen nyt kirjoitetaankaan..) mä pistän nyt toista viikkoa klexanea (Tai siis mies pistää) joka ilta, mulla oli veritulppa viime raskaudessa niin joudun pistäämään aina jos olen raskaana ettei tulisi uutta tukosta. meillä tosiaan mies pistää, mua niin ällöttää ja inhottaa piikit ja se ku nään kun se menee ihon alle, eihän se kipeää tee vaan se ajatus. yhden kerran oon pistänyt nyt itse ja kyllä pystyn jos pitää, mutta mielellään annan miehen pistää ja hän sen tekee mielllään. kokee että osallistuu sillä tavalla tähän raskauteen (ja varsinkin niihin raskauksien vaivoihin). =)
Joillakin oli tulossa kesällä häitä, onneksi olkoon!itsellä häät vielä jossain tulevaisuudessa!
mies ei oo tähän asti halunnut mennä, tai on aina sanonut että kyllä me mennään mutta mikä kiire. mies on sitä mieltä että haluaa isot häät ja miettii sitä että kuinka paljon ne maksaa. mulle riittääis pienemmätkin. mutta eiköhän ne tässä parin vuoden sisällä kuitenkin ole, niin sitä on tuumittu.
olitte jutellut myös siitä kuinka kauan ootte ollut yhdessä. me ollaan tavattu pääsiäisenä 01, muutettu yhteen pääsiäisenä 03 (siihen asti asuttiin eri maissa), kihloihin tammikuussa 05 ja poika syntyi 09/05. siinä meidän tarinan tärkeät päivämäärät/ajankohdat...
nyt lähden tästä runoilemasta kylppärin pesuun. mukavat keskiviikon jatkot kaikillle!
korppinen ja masuasukki 17+3 muistaakseni...