Tervetuloa uudet odottajat :wave:
Kyllä tämä pahoinvointi vaan vaivaa, yö ja tässä yhden kahden aikoihin päivällä on pahin olo, kuinkahan sitä töissä pärjää oksentamatta, jos kassalle sattuu tulemaan oikeen pahanhajuinen yksilö :x Mä viimeyönä heräsin ja aloin miettiä, että jospa sitä tuleekin toiset kaksoset
Kyllä nuo yhdet taitaa riittää mulle, vaikka eipä se maailmaa kaataisi jos tulis toisetkin. Onpa ainakin kaikki tavarat valimiina
Meillä alkaa olla kans tuo auto ongelma, kaksi isoa koiraa meilläkin. Katotaan ny mitä keksitään. Auton vaihto taitaa olla joka tapauksessa edessä ja varmaan asuntokin pitää vaihtaa. Koirien lenkkeilytys hissittömän talon kolmannesta kerroksesta vauvan ja kahden 4-vuotiaan kanssa ei kuulosta kauheen hyvältä
Jos löytyis joku kiva rivitalokämppä tai sitten omakotitalo jonka vois vuokrata. Onhan tässä tosin vielä aikaa
Kauhea tämä valkovuodon määrä, koko ajan saa ravata vessaan pikkareita tiiraamaan, ku luulen että menkat alkaa :ashamed: :| Koska sitä voi rentoutua ja uskoa, että tämä menee paremmin ku viimeksi :/