MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 16 - 31.... maaliskuu 2008



Eli pienempien pinkkojen mukavuuden vuoksi tässä on sitten marraskuun loppuodottajille oma pinotus=)

Mamina ottaa kuulemma minulta tän homman kun kuu vaihtuu jollei kenelläkään mitään sitä vastaan ole?
:D

Saa sitä meidän alkukuisten pinoa käydä kurkkimassa ja kirjoittelemassakin...

Tästä pääsee suoraan alkukuun pinoon -> http://kaksplus.fi/keskustelu/t979355

Liittykäähän mukaan odottelemaan! =)
Kertokaa vähän itsestänne jotain, kuinka mones vaavi köllii masussa ja millä mielellä olette raskaudestanne!




lellu80......................toinen

16.11
äippä-80....kolmas (toinen yhteinen)
josjos........viides

17.11
18.11
annuliini.........toinen
Maisa-08
Mebee...........ensimmäinen

19.11
Baby-Alpakka.....toinen (eka yhteinen)
FrökenJulie.........ensimmäinen
HepsKatti............toinen

20.11
adimo.....ensimmäinen
maximillianna....kolmas (ensimmäinen yhteinen)

21.11
pielikki
metsäapila....ensimmäinen
Metalheart76
Kisse.............neljäs

22.11
wela...............ensimmäinen
TaneliKaneli....toinen

23.11
24.11
enkuli.....toinen

25.11
26.11
marrasmamma79.......toinen
samir05.........................kolmas

27.11
mamina.....toinen
teho..........ensimmäinen

28.11
MarrasVaavi.....ensimmäinen
mamina....................toinen
marde84..........kolmas
mamskeli........toinen

29.11
MissMaisa..........kolmas
Mantatyttö82....kolmas
Pamppis............toinen

30.11
LEP............ensimmäinen (miehelle toinen)
Muua..........toinen
Catherine.......ensimmäinen

31.11

 
Eli päätin nyt siirtyä tälle puolelle.

Eilen plussa! Ja laskurin mukaan la on 19.11.
Tärppäsi ensimmäisestä yrityskierrosta heti pillereiden jälkeen ja aiheutti aikamoisen yllärin. Ja kun kierto epäselvä, varmaan la vielä muuttuu.

Minulla on jo ennestään yksi ja miehellä kaksi lasta ja nyt sitten tästä toivottavasti kasvaa ensimmäinen yhteinen. Minä 35 ja mies 39.

Olo on ollut tällainen aaltoilevan huonovointinen jo viikon ja mahassa tuntunut kanssa jo pidemmän aikaan, siksi uskalsinkin eilen testata.

Tovereita jään tänne odottelemaan!
 
Nostelen jälleen jos joku sattuisi tänne saapumaan! :heart:

Mitäs kuuluu Baby-Alpakka, oletko joutunut väsymyksen kynsiin? Mulla ei vielä kovin paha ole, aamulla teki sekin kun neiti 9kk halusi herätä aikaisin ylös |O Mut muuten yllättävän pirteä olo, illalla ei nukkuttaisi millään. Pakko aina sänkyyn kammeta että jaksaa aamulla herätä aikaisin. Mies tekee aamuvuoroja ja sen jälkeen yövuoroja joten yli viikkoon en sa jäädä sänkyyn makoilemaan hyvien unien parissa :snotty: :D
 
Nostelen
Hyvinhän tässä menee, kiitos kysymästä!
Minä olen ollut ihan huisin pirteä, ja nautin siitä, kun tiedän että se totaaliväsymys kyllä vielä koittaa... Meillä lapset on onneksi sen verran omatoimisia että erityisesti viikonloput saa lojua pitkään sängyssä, kun ipanat leikkivät iloisesti keskenään... kunnes tulee tappelu.
Mikäs on sinulla Luminka la? Että kuinka paljon minua edellä olet? :)
 
Täältä löytyy yks jolla on laskurin mukaan laskettuaika 18.11. =) Ennestään on jo yksi lapsi 1,5 v. Olo on ollu ihan hyvä ainakin tähän asti. Ehkä pientä väsymystä on ollu havaittavissa, mutta johtuneeko töistä vai sitten odotuksesta.
 
Baby-Alpakka: Mulla LA on 1.11 menkoista laskettuna. Katotaan miten hyvin pitää paikkaansa! Esikoisen LA siirtyi ultrassa viidellä päivällä eteenpäin, olikin ollut pidempi kierto silloin!

Tervetuloa annuliini! :heart:
 
Minäkin tulen tähän pinoon mukaan :)
Laskurin mukaan laskettuaika olis 21.11, mutta sehän voi vielä muuttua.
Muuten olo on hyvä, mutta väsyttää hirveästi, mutta sehän ei haittaa, kun siihen on näin hyvä syy =)
 
Heips! Enköhän minäki uskalla jo tänne liittyä.
Kolme testiä oon tehny ja joka kerta on ollu pikkasen vahvempi, eli laskurien mukaan LA olis 16.11 :heart:
Minulle tämä on kolmas, miehelle toinen, lokakuussa oli tuulimuna, joten pientä pelkoa on havaittavissa ennen ekaa neuvolakäyntiä :|
 
Hautaudutaan muuten niin syvälle, että täytyy välillä nostella.
Onko teillä ollut jo oireita 4. viikolla? Mulla alko viides viikko, eikä ole muita oireita, kun pieniä mahakipuja. Millon teillä on alkanut väsymys tai pahoinvointi?

 
Mun oireet on ollu palelu ja mahassa vihlasuja.
Ekasta ei ollu mitään oireita ja tokasta oli kaamee väsymys, katotaan miten nyt käy ;)
Ootteko kertonu viel kellekkään raskaudesta?
Mun paras kaverini, serkku on tienny jo yritys vaiheesta asti kaikki ja eilen sanoin isollesiskolleni ja pitää kai sitä kohta vanhemmille mainita :D
Huomena jos soittelis neuvolaan niin sais rueta sitä odottelee :heart:

Tervetuloa uusille :flower:
 
mulla oli jo ennen plussaa rintojen vihlomista, nyt on sit tullu tuo väsymys, ja palelu.siltikin tuntuu jotenkin epätodelliselta koko juttu :)

kellekkään en vielä ole kertonut raskaudesta,enkä vielä ihan näillä viikoilla kerrokaan,vaikka tekiskin mieli toitottaa se kaikille ;)

mä soittelen neuvolaan joskus kun viikkoja on 8, koska täällä ei kuitenkaan saa aikaa ennekuin on 9 viikkoa täynnä -ilmeisesti kun alkuraskauksien keskenmenoja on kuitenkin paljon-
 
Kiitti kommenteista. Me ei olla kerrottu vielä kellekään, vaikka mieli tekisi kertoa jo kaikille ja pian. Kuitenkin niin paljon pelottaa, että vielä jotain ikävää tapahtuu ja tuntuu niin epätodelliselta vielä itellekin. Kyllä me silti pian aateltiin kertoa vanhemmille ja ehkä lähimmille ystävillekin. Kyllähän sitä tukea tarvii sittenkin, jos jotain ikävää sattuis. Mutta on tää vaan jännittävää ja pelottavaa kaiken ihanuuden keskellä.
 
Niinpä! Sitä tosiaan haluais jotain todistusta ja pian! En kyllä millään jaksais odottaa viikolle 9. Ja samoin mä varmasti jännitän joka tapauksessa ihan sinne loppuun asti. On niin vaikeeta luottaa, että kaikki menis hyvin, kun niin paljon on kaikkia ikäviä vaihtoehtoja olemassa. Täytyy vaan yrittää luottaa.
 
Huomenta!

Taidan nyt uskaltautua tänne joukkoonne. Eilen tein positiivisen testin (kp32/26-28), ja tänään vahvitustestin. Aiemmin en tässä kierrossa testannut, kun en vaan uskaltanut... vaikka tässä kierrossa tulivat rinnat ekaa kertaa aivan kipeiksi jne. Toivotaan, että pikkuinen pysyy matkassa. Laskurin mukaan la olisi 20.11.08. Ja ensimmäistä odotellaan =)
 
Hei kaikille uusille ja onnea!
Viikonlopun olin nettipimennossa ja nyt näin paljon listautuneita tosi kivaa. Ehdinkin jo täällä teitä odotella.
Me ei olla vielä kerrottu kenellekään ja ajateltiin nyt ainakin useampi viikko odotella. Neuvolaan soittelen piakkoin, kun vaan muistaisin! Ja töistä ei viitti noin vain soitella ettei työkaverit kuule...
 
Heips!
Ilmottaudun varovasti mukaan ketjuun. Tein pari päivää sitten positiivisen raskaustestin ja kaikkien laskujen mukaan la olis 26.11. Kaikki mahdolliset raskausoireet löytyy kuvotuksesta väsymykseen, itkuherkkyydestä rintojen pistelyyn/ turvotukseen, joten uskoisin testin oikein näyttävän, vaikkakin " herkän " testin tenkin. Tällä hetkellä meiltä löytyy kaksoset, jotka syksyllä täyttää 6 vuotta. Vauva olis enemmän kuin tervetullut. Kiva kun löyty tällanen keju, jossa voi jakaa tuntemukset ja fiilarit, eihän toi mies ihan kaikkia ymmärrä ;)
 

Yhteistyössä