Kyllä oli eilen tuskainen iltavuoro töissä. :/ Meillä kun iltavuoro kestaa kahteentoista asti ja minä olin jo ysin jälkeen ihan valmis lähtee kotiin nukkumaan! Lopulta kun kotiin pääsi puolen yön jälkeen, niin ei enää nukuttanutkaan ja koko yö meni pyöriessä. Aamullakin jo seiskalta silmäni avasin sitten. Töissä masua hieman kovempaakin välillä jomotteli ja se HUIMAUS, aaargh! Oikein mukavaa kun meillä siellä on sellaisia jyrkkiä ritiläportaita mitä kiipeillä paikasta toiseen, niin niissä tuntui että heittää pää minne sattuu. :/
enkuli Minnepäin Kuopiosta teillä on 60km?
Me asutaan 100km länteen päin. Täällä ennen oli eka ultraus, mutta sitten vuodessa ei tullut lääkärille tarvittava määrä ultrauksia ja siksi kaikki siirtyi kyssiin.
josjos No teillähän on ihan mukavan kokoinen porukka majoittamassa taloa siellä!
Meitä on täällä "vaan" minä ja mies, sekä vkl-poika, dobberi-sakemannisekoitus (8v), leonberginkoira(11kk) ja kaksi kissaa, maine coon(8v) ja maatiainen (2v).
Metalheart76 Kyllä tosiaan välillä säikäyttää nuo alamahan kipuilut ja poltteet. Paniikissa jo aina menee vessaan kurkkii, että tuleeko vuotoja, mutta ei ole onneksi tullut! Toivotaan teille mukavia varhaisultranäkymiä! =)