Huomenta kaikille :wave: Meillä sitten alko yöllä tytöllä Ykä tauti.pojalla se oli tossa viikolla.
Yö on mennyt pyykkiä pestessä.
Mä oon tässä koittanut pähkäillä miten kertoa vanhemmille vauvasta koska tää mun tilanne on kuitenkin aika hirvee.Isä ehdokkaan vanhemmat jo tietää.Itseasiassa hänen äitillään on kuukaus minua ennen laskettu aika.
Vaikka olenkin eronnut hetkonen sitten ex miehestäni ja avioeropaperit ovat vetämässä en tajua miks tämä tuntuu niin "väärälle"
lyhyen tapailun jälkeen olen Jo raskaana.Tosin olen tämän uuden miehen tuntenut jo ennestään. 8vuoden tuntemus ja tällä hetkellä tuntuu kuin oltaisiin oltu aina
että toisaalta tää on ehkä parempi tilanne siihen verrattuna jos isäehdokas olisikin aivan tuntematon ja heti raskaaksi tulisin.
No joo nää on näitä mun aamu pohdintoja.mutta oikein mukavaa päivää kaikille.Ens viikolle onkin sitten luvattu mahtavia ilmoja.
Tein yöllä sellaisen huomion että nälkä oli kova,tästä se siis lähtee.Koko ajan saa olla puputtamassa jotain pientä ettei tule huono olo.
pakko viell lisäillä että mulla ei ole oikein tarkkaa hajua mun viikoista tällä hetkellä,koska en muista kirveelläkään missä välissä mulla on helmikuussa ollut menkat,mutta viimeistään ne on ollut 23päivä,joten sen mukaan olen niitä odotellut.
Sorruin eilen tekee toisen testin ja positiivinen sekin oli Naureskelin että kohta on vessa täynnä positiivisia testejä kun ei meinaa tahtoa uskoa millään.
Onko muuten neuvolassa mahdollista selvittää oikeat viikot?vai laittaako ne lähetteen eteenpäin?