nelly mulla oli viime raskaudes paastosokeri 0,1 yli raja-arvon ja koko loppu aika piikiteltiin sokereita... Ei niis koskaa mitää ongelmia kuitenkaan ollu, aina ennemminkin liian alhaisia... Kuin lie pääs rasitukses sit pomppaa
Noh ens viikol sinne ois aikaa taas suunniteltava ni pääsis siitä, josko ny en narahtas
Ms. Moneypenny onnittelut hyvistä uutisista.
Ja onnittelut kaikille tyttö/poika lupauksista... Mulla ois vielä 2 piiiiiiiiiiiiiiitkää viikkoa odotettavana että pääsen kurkkimaan mahdollista sukupuolta... Siispä miehen ylipuhuminen jatkukoon
Mä oon pari päivää viettäny aikaa mun siskon kanssa... ei se ainakaan viel oo tajunnu mun masun mallin muutosta
Eli salaisuus vielä pidetty... Ei tätä käytännössä kauaa varmaan enää salailla, mutta välimatkaa kun on niin voi mennä hyvinkin pitkälle syksyyn ennen kun paljastuu
Lopuille lapsille pikku hiljaa pitäs kertoilla kans
tosin melko avoimesti Pavusta niidenkin kuullen puhutaan, mutta ei oo viel ymmärtäneet asiaa
Onko kellään muulla tämä kevät/kesä pitänyt allergiaa yllä? Mulla on ihan järkyt allergia oireet... Lääkäri määränny sata ja yks eri lääkettä ja anto jopa luvan syödä ihan allergia tablettejakin... Apua niist on tasan puolikkaan päivän verran
Ja tupla annosta ei voi ottaa... eli yö voi olla aikas karmee taas... Mulla on liki kaikissa aiemmissa raskauksissa allergia oireet ollu ihan nollassa... Ny on kyl ihan koko rahan edestä...
Kivuista tais olla jotain... Mulla oli eilen ihan järkyt alavatsa kivut samoin tuol alakerras oli ko joku ois puukolla tökkiny... Ei vissi tykänny siitä ko paljo jaloil ollu ja touhunnu... Kauppa reissu oli aika iso piste iin päälle... Tänään ollu kans melko jaloil olo pv et sas nähä mitä yö tuo tullessaan...
Nyt suihkuun jos se vähän helpottas tätä oloa...
Anskuli&Papu 18+4