Tällä nyt pitäis minkäänsortin merkitystä olla, mutta kysyn silti, josko joku osais tän mulle selittää? Eli mulla on viimeksi ollut menkat tasan neljä viikkoa sitten, ma 3.2. eli sen mukaan tänään on 4+0, eikö? Kuitenkin kaikki netin kiekot ja laskurit sanoo viikoiksi 4+3 tai 4+2 :O Mulla on kierto säännöllisesti 25 päivää, mutta eihän se nyt kuukautisten alkupäivää muuta, joten mistä noi paria päivää isommat viikot ilmestyy? Tokihan hedelmöitys on todennäköisesti ollut alle kaksi viikkoa kuukautisista, mutta jotenkin olen käsittänyt et viikot lasketaan aina kuukautisten mukaan (ellei sitten ultrassa tule tarkennuksia).
Mä odotan poikaa, ihan varmasti
Mun molemmat lapset on poikia, ja poikaolo on vahva tälläkin hetkellä. Siihen saattaa vaikuttaa myös se, että miehen sukuun ei ole isän puolelta yhtäkään tyttölasta siunaantunut yli 50 vuoteen, vaikka monilapsisia perheitä löytyy kyllä
Eihän sitä varmaks voi mennä vannomaan tietenkään, mutta jos nyt oloista ja tuntemuksista puhutaan, niin vahvasti veikkaan et kolmas poitsu olis tulossa
Itse olen kahden vaiheilla tuon neuvolaan soittamisen kanssa. Tavallaan olsi kiva käydä varhaisultrassa kun se pelko on niin iso ja mulla on oikeesti aika kovat kivut. Ei auta panadolit näihin ollenkaan... Mutta toisaalta kun nää kivut on aina ollu kovat alussa, ja kaikki silti ihan hyvin. Blaah! Jos en varhaisultraan yritä päästä, niin sitten jätän kyllä soittelut myöhemmälle. Riittää et ehdin saada lähetteen np-ultraan ajoissa.
Donnuska ja Onni rv 4+0(?)