osantotot menettäinelle... :hug: toivotaan pikaista paranemista ja mahdollista uutta plussaa, ja voimia ennen kaikkea ...
juuri tämä puoli tässä palstailussa on se huono puoli, että kun kuitenkin niitä ikäviäkin uutisia tulee, niin miten suodattaa se omasta päästä, ettei liiaksi ala murhetia noita.
vessassa käydessä tuli pieni viiruinen jälki paperiin, mutta en kuitenkaan nyt heti ala pelätä keskenmenoa.
huono olo on ottanut yli-otteen. aivan totaalisesti veto pois. oksetus kurkulla nyt pitkin päivää. aamusta iltaan .... NYT on huono olla. kauhulla odotan yltyykö vielä tästäkin. ja pari viikkoa pitäisi jaksaa...
onnen potku on tuo ihana murunen, joka viimeisen saakka on tukena!!!!! eikä edes välttämättä sanoja tarvita, myötätuntoiset ilmeet, ja eleet... lukemattomat halaukset ja silitykset........
en ole ainoassakaan odotuksessa ollut koko vuorokauden kestävän aamupahoinvoinnin uhrina. joku väläyttikin mulle et ettei sitten olisi kaksoset kun noin erilainen ja voimakas kehno olo jyllää...? no mene ja tiedä... ei tässä enää mikään parikymppinenkään tietysti ole, mutta edellisestä odotuksesta luulisi kropan vielä muistavan.
neuvolaan vielä pari viikkoa, ultraan menosta ei vielä mitään hajua... oireiden perusteella ei ainakaan luulisi kesken menneen.... se outo tässä vielä, ettei mulla ole rinnat lainkaan kipeät. mutta tuolla ulkona sitten tuntuukin kylmä pahalle.... no, mitä lienee tuolla sisuksissani sitten kasvattelenkaan, lapamatoa tai lasta, niin ainakaan sen ei nälkää tarvitse nähdä, sen verran nää kourat lappaa suusta ales tavaraa :stick: mä oon jo ihan kypsä tähän syömiseenkin, kyllästyttää nää samat... keksikääs jotain kivoja uusia ruokavinkejä
onko kukaan kokeillu välipala-patukoita?
huimaus loppui muuten siihen , kun jätin sen litran aamukahvin ennen aamupalaa pois....
nyt oon sitten syönyt ensin, ja juonut vain murto-osan siitä mitä normaalisti. hmmm, järkevää tosiaan ...
huhuhhh, joskos sitä kykenisi suihkuun lähtemään....