MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

Hip hei sydänäänet sain kuulumaan tänään. Mun masussa on sittenkin elämää :heart: ...

Just kun pääsin sanomasta että mulla ei ole ummetusta niin kappas vaan nyt parinapäivänä olekin ollut niin tukossa huoh... johtuukohan siitä etten ole syönyt olo jugurttia parinapäivän niinkuin yleensä teen...
 
  • Tykkää
Reactions: erika76
Mirameille suuren suuri halaus kohtalontoverilta. :hug:
Eli mut voi myös poistaa listalta. Pieni vastasi vain viikkoja 5+5, eikä sykettä löytynyt, vaikka nyt pitäisi olla jo 10+1. Keskeytynyt keskenmeno siis. Ensi torstaina tyhjennellään (lääkkeillä), jos ei siihen mennessä itekseen tule. Ultraavat vielä kyllä, mutta tiedän jo nyt ettei toivoa ole. Sattuu niin kovasti. Onneksi mies on tukena, vaikka koville ottaa sillekin.
 
Aniitille, Mirameille ja Cattibrielle todella isot pahoittelut :( Kamalia uutisia, kyllä vetää omankin mielen matalaksi toisten vastoinkäymiset. Voimia :hug:
Toivottavasti nämä olisivat viimeiset huonot uutiset tässä pinossa.
 
Heippa kaikille!
Jos mä nyt uskaltautuisin liittyä tähän ryhmään. Ensimmäinen neuvola takana ja siellä ultrassa sykki pienen sydän. Listaan saa lisätä minut :) La 21.11 Jnni/ ensimmäinen/ SeKS.
Oireita täällä välillä enemmän ja välillä vähemmän. Väsymystä riittää, mutta pahoinvointi aika vaihtelevaa. Toivon vaan, että kaikki menis hyvin loppuun saakka.

Pahoittelut menetyksen kohdanneille :hug:

Jnni 8+3
 
suuren suuret pahoittelut menetyksen kohdanneille!
kovasti teille voimia ja jaksamisia.

sanattomaksi vetää, ei ole itsestään selvyys tämä raskaus ei. nöyränä eteenpäin päivä kerrallaan.

annis 9+2
 
Mirameille suuren suuri halaus kohtalontoverilta. :hug:
Eli mut voi myös poistaa listalta. Pieni vastasi vain viikkoja 5+5, eikä sykettä löytynyt, vaikka nyt pitäisi olla jo 10+1. Keskeytynyt keskenmeno siis. Ensi torstaina tyhjennellään (lääkkeillä), jos ei siihen mennessä itekseen tule. Ultraavat vielä kyllä, mutta tiedän jo nyt ettei toivoa ole. Sattuu niin kovasti. Onneksi mies on tukena, vaikka koville ottaa sillekin.
Voi voi voi :( :( Voimia teillekin..
 
Ensimmäinen neuvola takana, ja ultrassa kaikki hyvin paitsi oli muutamaa päivää pienemmän kokoinen kuin pitäisi. Terkka kyllä meinasi että kaikki hyvin, oli vaan niin supussa ettei saanut kunnon mittaa. Mä en myöskään niin päivän päälle ole tarkka, ei haittaa vaikka neuvolan päivät heittää omista laskuista. Jos nyt suurin piirtein samoilla viikoilla mennään niin se piisaa.

Näettekö te muut unia? Mä näen ihan mielettömästi, joka yö tuntuu että tyyliin melkein koko yön filmit pyörii. Ennen raskautta muistin nähneeni unia varmaan kerran-kaksi parissa viikossa. Hmm, no kuluu yöt hyvin kun kattelee kaikkea draamaa :D

Vointi: Huonovointisuus helpottanut, mutta selkeästi inhokkeja joita en voi syödä, ja aamuisin pitää miettiä tarkkaan mitä suuhunsa laittaa. Muuten suht ok olo paitsi väsymys välillä vaivaa.

Maniokki 10+1
 
Voimia ja jaksamista Aniitille, Mirameille ja Cattibrielle :hug:

Itelle on alkan tulee selkäkipuja, pitäs varmaan hiukan tahtia hidastaa eikä olla tekees koko aika jotain :p
Iltasin on tuntun hentoi "hivelyksii" vattassa. Voiks mitää tollasii tuntemuksia edes olla näin aikasin? :eek:
Välil on kyll sellain tunne, et viikkois olis enemmän kuin mitä on laskettu. :D

Ain00 & 9+6
 
suuret voima halauksen teille menetyksen kokeneille ! <3


Pelko kasvaa vaan päivä päivältä.. Kumpa pieni olisi matkassa mukana yhä. Silloin ennen esikoista rv12+ huomattiin että kehitys oli pysähtynyt 8+6 joten menen hyvin pelokkaana ke ultraan!

Kultakimpale2 & rv9+0 <3
 
Suuret pahoittelut ja kovasti jaksamista Miramei ja Cattibrie :'( Kyllä tosiaan hiljaseksi vetää.

Aiemmin olen ollut todella positiivinen tämän raskauden suhteen enkä ole keskenmenoasioita pyöritellyt mielessäni juuri ollenkaan, mutta nyt alkaa olla niin moni poistunut ketjustamme, että jokainen oma juiliminen tai oireeton hetkikin alkaa hieman pelottaa :(

Noh, np-ultra on nyt kuitenkin varattu ja se olisi 24.4. Siinä edellisenä päivänä piti olla lääkärineuvola, mutta täytynee se siirtää kun ei työkiireiltä pääse.

Omaa napaa: Pahoinvointi oireet ovat ainakin nyt parin päivän ajan hieman helpottaneet ja josko ne nännikivutkin lopulta olisivat ohi, mutta väsymys se ei vain ota helpottaakseen... tässä kahdeksannen työpäivän kohdalla alkaa pikkuhiljaa tuntumaan, että 12 päivän työputki ei ollutkaan niin kauhean hyvä idea. Iltaisin uni tulee kyllä heti kun sänkyyn kaatuu, ihan sama paljonko kello on, mutta aamulla neljän ja viiden välillä sitten herää eikä uni enää tule! Tämä pistää ärsyttämään, kun olen aina ollut todella aamu-uninen...ja olisin kyllä vieläkin.

Aiemman loputtoman syömisen tilalle on tullut sellainen pienen pieni etova olo, ettei oikein tiedä mikä maistuisi. Ei siis ole huono olo, mutta mikään ruoka ei oikein tunnu hyvältä vaihtoehdolta. Hedelmät maistuu kyllä, joten niitä varsinkin aamuisin ja iltaisin, kun olo on huonoimmillaan. Siitä huolimatta, että tähän saakka on tullut syötyä lähes mitä tahansa (myös sipsit, pitsat ja hampparit...) ja koko ajan, niin paino oli lähtötilanteesta puonnut 1,5kg. Ei haittaa meikäläistä, kun tuota elopainoa kuitenkin on.

Ainiin, neuvolan mukaan LA olisi päivää aiemmin, kuin olen laskenut, mutta ei tarvitse vielä vaihtaa, kun katsoo nyt mitä np-ultrassa sanotaan. Mietinkin, että itse en ole tainnut ottaa karkauspäivää huomioon..

Ei se auta, kuin jatkaa itsensä nipistelyä töissä. Toivottavasti nyt meillä jokaisella pysyy mussukat kyydissä loppuun saakka :heart: Tsemppiä kaikille!

*metsätähti* & masuasukki 10+4
 
...niin ja siis sehän mun piti sanoa, että suht uutena "oireena" on se, että mieli on niin herkkä, että kun joku sanoo vähänkään väärän sanan niin itku tulee heti eikä ota loppuakseen. Ja siis sitä itkua kyllä riittää joka päivälle! Muutama tilanne tähän naurettavaksi, jos joku haluaapi lukea:

1. Veljen vaimo sai vauvan kohta kuukausi sitten. Oltiin porukalla mummolassa ja halusin vauvan heti syliin, kun viimeisenä sinne saavuin. Siskoni kuitenkin totesi, että on vasta vauvan ottanut syliin, niin saan odottaa vuoroani --> painuin itku kurkussa toiseen huoneeseen mököttämään. :D

2. Ensimmäisenä neuvolapäivänä olisi ollut muutakin muistettavaa: miehen synttärit. Noh, olinhan ne muistanut jo viimeiset kaksi viikkoa, mutta kun oli neuvolahässäkkä heti aamusta niin arvatkaas muistinko! Ei siinä vielä mitään, mutta kun mies pääsi kettuilemaan, että eksä jo kerkesi onnittelemaan niin itkuhan siinä mulle taas tuli ja sitä riitti loppupäiväksi! Mies koitti kovasti lohdutella ja kehua mua kaikesta, mutta itku vaan jatkui. :D

...Ja näitä juttuja riittää. Toinen äärimmäisen ärsyttävä oire on se, että järki ei vaan toimi. Unohtelen päivänselviä asioita jatkuvalla syötöllä. Toissapäivänä ajattelin, että ne miehen synttärit on noin kuukauden päästä vaikka ne siis on ollut jo ja sitä asiaa on keretty jo itkemäänkin! huoh...
 
osantotot menettäinelle... :hug: toivotaan pikaista paranemista ja mahdollista uutta plussaa, ja voimia ennen kaikkea ...

juuri tämä puoli tässä palstailussa on se huono puoli, että kun kuitenkin niitä ikäviäkin uutisia tulee, niin miten suodattaa se omasta päästä, ettei liiaksi ala murhetia noita.
vessassa käydessä tuli pieni viiruinen jälki paperiin, mutta en kuitenkaan nyt heti ala pelätä keskenmenoa.

huono olo on ottanut yli-otteen. aivan totaalisesti veto pois. oksetus kurkulla nyt pitkin päivää. aamusta iltaan .... NYT on huono olla. kauhulla odotan yltyykö vielä tästäkin. ja pari viikkoa pitäisi jaksaa... :(
onnen potku on tuo ihana murunen, joka viimeisen saakka on tukena!!!!! eikä edes välttämättä sanoja tarvita, myötätuntoiset ilmeet, ja eleet... lukemattomat halaukset ja silitykset........
en ole ainoassakaan odotuksessa ollut koko vuorokauden kestävän aamupahoinvoinnin uhrina. joku väläyttikin mulle et ettei sitten olisi kaksoset kun noin erilainen ja voimakas kehno olo jyllää...? no mene ja tiedä... ei tässä enää mikään parikymppinenkään tietysti ole, mutta edellisestä odotuksesta luulisi kropan vielä muistavan.
neuvolaan vielä pari viikkoa, ultraan menosta ei vielä mitään hajua... oireiden perusteella ei ainakaan luulisi kesken menneen.... se outo tässä vielä, ettei mulla ole rinnat lainkaan kipeät. mutta tuolla ulkona sitten tuntuukin kylmä pahalle.... no, mitä lienee tuolla sisuksissani sitten kasvattelenkaan, lapamatoa tai lasta, niin ainakaan sen ei nälkää tarvitse nähdä, sen verran nää kourat lappaa suusta ales tavaraa :stick: mä oon jo ihan kypsä tähän syömiseenkin, kyllästyttää nää samat... keksikääs jotain kivoja uusia ruokavinkejä :) onko kukaan kokeillu välipala-patukoita?

huimaus loppui muuten siihen , kun jätin sen litran aamukahvin ennen aamupalaa pois.... ;) nyt oon sitten syönyt ensin, ja juonut vain murto-osan siitä mitä normaalisti. hmmm, järkevää tosiaan ...

huhuhhh, joskos sitä kykenisi suihkuun lähtemään....
 
Hiljainen hetki menetetyille vauvan aluille :flower::'(

Miusta on tullu ihan himo syöppö.. ruokaa menis vaikka mahaan ei mahtuis.. painoa on tullut jo lisää 2kg ja ei kyll tartteis alkuun edes nousta :ashamed:

Eilen otti kyll päähän ku miula ei ainakaan palsta toiminu.. mieski sai kokea siitä kiukun...

Ihanaa että täällä alkaa osalla nt-ultrat lähestyä.. itellä alkaa elämä helpottaa ku sit kerrotaan "kaikille" että pikkunen on saapumassa :heart: Koulu tuottaa hieman pään vaivaa mutta heti ku harjoittelu loppuu ni pitää keskustella hieman että aloitanko syksyllä olleskaan enää koulua....: /
 
HK3
Huomenia!

Pahoittelut Aniitille, Mirameille ja Cattibrielle, jaksamisia :hug

Ens viikon keskiviikkona olis eka neuvola. Pitäis varailla silloin np-ultrakin, johon olis vielä pari viikkoa. Mua on vaan taas alkanu pelottaa, et onko tyyppi enään menossa mukana. Tänä aamunakin heräsin siihen fiilikseen, todella inhottavaa : / Saan varmaan hirveen hepulin jos sydänäänet ei kuulu nyt neuvolassa...vaikkei ne ennenkään oo näin aikaisin kuuluneet, mutta minkäs teet.

HK3 10+1
 
Huomenta!

Täällä lähdetään treenaamaan kesäkuun sambakarnevaaleille. Katotaan mitä masuasukki tykkää ;) Ja miten ite jaksan :D Tiistaina olisi sitten np-ultra eli jännät paikat edessä. Uskon kyllä kaiken olevan hyvin kun viime ultrassakin oli viikko sitten.

Eilen kerrottu poikaystävän suvulle ja saldona kotiin tuomisia: Lelukaari, pinnasänky ja vauvan lelu :heart: Eihän tätä mitenkään oltu poikaystävän suvussa odotettu?!? ;D Katottiin et mitä ihmettä se anoppi sieltä raahaa niin hän oli jo vuosi sitten ostanut lelukaaren "varalle" ;)

Micaela & Pompula 12+2
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kasvimaa

Yhteistyössä