Kiva kun kävit kertomassa kuulumisianne Haluatko että lisään teidätkin tuohon kasvulistaan??Hei kaikille pitkästä aikaa!
Olen lueskellut pinoa silloin tällöin ja on on ollut ihana seurata omaa taivaltanne. Mutta kun käyn niin harvoin lukemassa..kaikki liikenevä energia menee lukemiseen ja oma tarina jää kirjoittamatta :/
12.11 Adelein täytti vuoden ja samana päivänä minä 43. Mulla on suuri kunnia jakaa synttäripäivä tämän päivänpaisteen kanssa
Vuosineuvolan mitat paino:10060Kg, Pituus 76,9cm..joten ihan tuhti leidi täällä
Mutta ollaan oltu myös tosi terveenä. Adelein on sairastanut yhden lievän nuhan....ja nyt pitää koputtaa heti kolme kertaa puuta!!! Hän on vauvasta asti altistunut eläinpölylle ja olen silloin tällöin antanut maitohappobakteereja tukemaan immuunipuolustusta...josko tällä on mitään merkitystä...
Olen hänen kanssaan vielä kotona ja aion olla kolmeen ikävuoteen asti. Tiedän, että hän on mun viimeinen lapsi, joten haluan nauttia jokaikisen sekunnin!
Haikeena lueskelen teidän vauvakuumeita ja raskauskertomuksia...on se vaan niin ihanaa aikaa!
Potalla käydään säännöllisen epäsäännöllisesti. Jos satun huomaamaan hänestä, että kakka on tulossa niin kiidätän potalle....
Mulla olis muuten myynnissä Jovi Io matkarattaat;
Matkarattaat Jovi Io, Turku 70.00 € - Lastenvaunut, -rattaat ja -istuimet - Lastentarvikkeet - Huuto.net
Tuhannesti onnea kaikille marraskuun ihanaisille lapsukaiseille!!!:flower:
Ryhmän nimi on marraskuuun 2009 karhunpentujen äidit..ja jos haluut liittyä tuohon ryhmään nii lisää vaikka mut kaveriksi niin voin sit paremmin neuvoa miten pääset siihen ryhmäänMikäs se meidän facebook-ryhmän nimi on? Voisin haluta liittyä sinne..
Ihanaa :heart: Oikein paljon onnea tulevalle isosiskolle ja sinulle myös tulevasta perheenlisäyksestä!! :heart: Toivottavasti kaikki menee hyvin ja saatte heinäkuussa suloisen vaavin syliin asti :heart: Tälläsiä uutisia kuullessa itelläkin tuo kuume nostaa pään ihan pilviin asti.Heippa kaikille marraskuisille taaperoille je heidän mammoilleen..
Oon käyny lukemassa mutta oma sepustus aina jää.. :/ Töissä kun olen jo ja kaiken näköistä muuta ollu niin ei ole ehtiny..
Täällä kasvetaan hyvin, 1-vee nvla mitat: 10075kg ja 75,5cm. Hampaita on 8kpl ja 9. on tulossa.. Muuten Kiira on hyvin iloinen ja reipas tytteli..
Niin ja tuleehan hänestä myös isosisko heinäkuussa.. :heart: (tänne voin jo kertoa, mutta muuten ei olla pahemmin sitä vielä kerrottu viikkoja kun on niin vähän vielä..)
Mihin ootte menossa??Tulee varmasti mukava loma kuitenkinMeillä ei vielä tule varmaan hetkeen 1-vuotis mittoja,kun lähdetään tässä vähän pidemmälle lomalle ja tulemme vasta tammikuussa kotiin.Mutta hyvinpä tuo poika tuntuu kasvavan ja jaksavan
Onnea vaan kaikille plussanneille,ootte kyllä aika rohkeita..Itsestäni ei olisi vielä toisen lapsen kaitsijaksi..Sen verran on mehuja vienyt tää eka vuosi ja nyt kun poika kävelee niin on mukavaa,kun saa vain ja ainoastaan keskittyä häneen
Mihin ootte menossa??Tulee varmasti mukava loma kuitenkin
WAU!!Siitä tulee kyllä ikimuistoinen loma varmasti Ois kiva nähdä kuvia sitten teidän matkasta kun palaatte.Lähdemme lomailemaan mexicoon 1,5kk:si