Joo mulla on leposyke laskenut välillä takas normaaliin, niin välillä oon jo varma keskenmenosta, mut ens viikon ultra näyttää…
Joo, tein tuossa alkuillasta todella laimeasta testin ja todella vahva viiva sieltä tuli.. Mut tää pelko on raastavaa.Täälläkin tänään aamulla pienesti verta pyyhittäessä.. Sen jälkeen ei onneksi mitään ole tullut, mutta noin minulla on ennenkin keskenmeno alkanut.
Testiin piirtyi vahvempi viiva, joten raskaana kunnes toisin todistetaan
Meillä aika samat päivät. Täällä tänään 6+2Minun laskelmien mukaan nyt 6+0
Saas nähä kuinka paljon raskaus tulee kostamaan painoa, ainakin tällä hetkellä tuntuu, että kokoajan pitää olla suussa jotakin
Ikäviä tuntemuksia monella ollut minulla ei koskaa ole tullut verta raskauksien aikana, ainostaa nyt tulinpieni viiru, mutta en osaa yhdistää sitä mihinkään muuhun kuin seksin aiheuttamaan, kun se viiru tosiaan seksin jälkeisellä vessakäynnillä ilmestyi paperiin, sitten ei ole moista punaistahirviötä onneksi näkynyt toivottavasti kaikilla muillakin on punaisethirviöt pysynyt poissa
onnea uusille plussanneille🫄
Ihmeellisen vähän meitä täällä vielä
Onko muilla millaisia kokemuksia alkuraskauden vuodoista? Tänään 5+4 ja kaksi päivää tullut vaaleanruskeaa vuotoa, ei paljon, mutta kuitenkin tässä väkisin miettii että onko menossa kesken…
Alaselkä ollut kipeä jo ennen raskaustestin tekoa ja alavatsalla juilii. Esikoisen alkuraskausajalta tuttuja rintasärkyjä ja huono oloa ei ole, mikä sekin laittaa ajattelemaan keskenmenoa.
Jotenkin nyt tuon vuodon takia ei osaa enää iloita ja yli kahden viikon päästä olevaan varhaisultraan tuntuu olevan ikuisuus.
Joo tuo on myös yksi mahdollinen syy vuodoille. Neuvolaankin soittelin tänään ja sieltä sain saman ohjeen että jos tulee kovia kipuja niin sitten päivystykseen. Vielä ei ainakaan kovia kipuja onneksi ole.Dodda,
Mulla oli 7/23 silleen että vuodin niukkaa vaalean/tumman ruskeaa vuotoa 4 viikkoa. Ajattelin jo että vaihdevuodet alkaa ja siis se vuoto alkoi just silloin ku menkkojen piti alkaakki ja välillä vuorohöiriöitä ollut. Noh, sitte 1 kaunis ilta alkoi jomottaa vasemmalle alavatsaa ja se tuli ihan sietämättömäksi yön aikana. Mikään kipulääke ei auttanut. Osoittautui ektooppiseksi raskaudeksi. Vasta siin ultrauksen aikana selvisi koko asia, en ollu tehny mitään testejä aiemmin.
Että jos se kipu yltyy, hartiaan alkaa pistää tai pyörryttää taikka vuoto runsastuu niin käy ihmeessä päivystyksessä.
Tääläkin nyt jatkuva kuvotus kokoajan, en ole tosin kertaakaan oksentanut...Meillä aika samat päivät. Täällä tänään 6+2
Meininki on aika ennallaan. Joka päivä koko ajan paha olo, mutta oksentanut en ole, kun oon syönyt koko ajan tasaisesti vaan jotain. En tiiä tosin veisikö se edes hetkeksi tän olon pois, jos oksentaisi Aika raskaalta tuntuu tämä nimittäin, kun ei ole hetkenkään taukoa tähän pahoinvointiin. Viimeksi onneksi mulla loppui tämä jo viikon 11 alkaessa. Toivottavasti nytkin. Nukkumaan oon onneksi pystynyt ihan hyvin Iltaisin palelee edelleen ja väsyttää aivan tuhottomasti. Plus itkettää kaikki
Hirmu nopeasti menee kyllä aika tuon taaperon kanssa. Ens viikolla jo varhaisultra ja sit nähdään, onko siellä joku. Tällä pahoinvoinnilla sais kyllä luvan olla..
Mitäs muille?
Toivon todella, että kaikki hyvin sielläTein nyt aamulla uuden testin niin tässä ylempi on eilisen aamupäivän ja alempi nyt tämän aamun.. Nyt viikkoja 4+5 suunnilleen niin eikö jo pitäisi olla tummat viivat ja kun tuntuu et tämän aamun oma oli haaleampi kuin eilisen.. Pelottaa vaan et onkohan nyt sitten kuitenkin menossa kesken..
VoimiaTäällä meni kesken, joten tipahdan marraskuisista pois.