Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

Kuumetta: Toivottavasti ei vielä tiistaina sitä tarkoittanut, koska silloin munasolu olisi vielä ollut liian pieni hedelmöitykseen.. Lääkäri sanoi, että loppuviikosta olisi ovulaatiolle paras aika.. Eli toivottavasti plussa mikä tuli todella selvästi torstaina olisi tarkoittanut ovulaatioo :) Mutta vaikka nyt taas luonnonmerkit ja kaikki muu sotii raskautumista vastaan, niin fiilis plussasta on mielettömän iso.. huoh.. :/
 
Kuumetta: Mä oon kans luullut, että ovis tapahtuu, jos testi niin näyttää! Kolmessa kierrossa oon muistaakseni testejä käyttänyt, nyt en oo aikoihin jaksanut. Mennään yleensä just niin, että noin joka toinen päivä vähintään seksiä oletetun oviksen aikaan.

Mä toivon jokaikisessa kierrossa, että nyt se tärppi tulee ja jokaikisessä kierrossa tuntuu siltä, mutta mulla on vaan tuo piinailu jää aina niin lyhyeksi, kun tiputtelu alkaa ja siitä sitten tiedän että menkat viikon päästä.. Ja kun ei tuo kiertokaan ole kovin pitkä.. No, nopeasti pääsee aina asennoitumaan uuden yrityksen alkamiseen :|
 
kuumetta: juu kyl se ukko nopeesti leppy ja ovis saatiin hyödynnettyä, - ehkä - koskaan kun en oo tikuttanut niin ei oo varmuutta siitä, mut oireitten mukaan aika oli ehkä oikea :D no toivotaan parasta.

Tässä kierrossa tosiaan oon yrittänyt olla ihan positiivisella mielellä koko ajan ja turhia murehtimatta, mutta kyllä mä luulen että viimestään 2 viikon päästä se stressaaminen alkaa taas, että odottaa miten käy :/
Mutta kyllä sen jo miehestäkin huomaa miten sekin alkaa turhautua tilanteeseen. Aikasemmin se oli sitä mieltä, että ei haittaa vaikkei tärppäis koko vuotena, mut nyt on jo toista mieltä.
On se niin herttasta kun iso mies puhuu koko ajan kuinka se haluaa tytön :heart: Tytöt on kuulemma paljon söpömpiä ja kiltimpiä ja pojat on vaan rasavillejä :D en tiiä kuinka pahasti se pettyy, jos poika tulee :saint: jos siis ikinä mitään tulee....

Mutta sitä toivon, että tää kierto ois normaalin mittanen, ettei taas tarvi hermot riekaleina laskee päiviä toista kuukautta :/
 
MAANANTAI 8.10.

Hempukka87..........kp 14/30-35........yk 12...........Esikoista
Haltia .....................kp 15/31-36......yk 11..........Esikoista
Miss Piggy...............kp 17/26-49......yk 9............Esikoista
kuumetta ...............kp 17/ 23-25.....yk 13.........1 yhteinen
Lapaniina................kp 19/28...........yk 12..........Esikoista
Inkku83..................kp 21/28-30......yk 11..........Esikoista
Dreamer88..............kp 23/26-86.......10kk...........Esikoista
Tinii.........................kp 24/ 28-39.....10kk........... Esikoista
Mouse....................kp 28/30-33......yk10...........Esikoista
ella80.....................kp 29/17-33........yk 12..........Toista
Vihainen Viiva.........kp 37/30...........yk 11..........Esikoista
JaneG.................... kp 88/27-88......yk 5............Esikoista
MissMaisa

++++ Plussan saaneet ++++

Hysteerinen

 
Ensimmäinen pinon päivitys tehty, toivottavasti ei keillään mennyt kp väärin =) Itsellä lisäsin kierron pituudeksi 28, tutkittuani kalenterista, että se se on viime aikoina ollut ja vähensin kp:n yhdellä, oon ilmeisesti ilmoittanut menkkojen alun viimeksi liian hätäisesti.

Voi kun jo saataisiin kasvatettua tuota plussapinoa! Kävin Hysteerisen profiilista kurkkaamassa hänen viimeisimmät viestit ja hyvin näyttää raskaus sujuvan :heart:
 
Odottelen menkkoja alkavaksi. Nyt siis kp29/17-33. Testasin hätähousuna jo toissailtana negan ja tuntuu siltä, että menkat alkaa minä hetkenä hyvänsä. Ainahan sitä tietenkin toivoo loppuun asti että tuo tuntemus osoittautuisi vääräksi. Positiivinen asia on kuitenkin se, että mulla ei ole vielä tiputteluvuotoa, jota mulla on ollu joka kierrossa kp22-kp27 lähtien. En tiedä, mistä se sitten kertoo.

Miss Piggy: Uskon, että miehesi mahdollinen pettymys vauvan sukupuolesta haihtuu viimeistään silloin kun hän saa vauvan ensimmäistä kertaa syliinsä. Rakkauden suuruutta omaan lapseen
on niin vaikeata kuvata. Minä itse toivoin ekasta lapsesta poikaa ja sain sellaisen. Toisesta toivon tyttöä. En siksi, että pitäisin kilteistä tytöistä enemmän kuin villeistä pojista vaan siksi, että tytöt ovat aikuisena usein läheisempiä äitiensä kanssa kuin pojat.

Vihainen viiva: Mikä on tilanteesi? Joko olet testaillut?

Osa teistä pohti ovistikkujen viivojen tulkitsemista. Minä olen kanssa tuskaillut niiden kanssa. Saan lähes aina jonkinvahvuisen viivan, joka ei ole kuitenkaan koskaan yhtä paksu kontrolliviivan kanssa. Tein tässä kierrossa päätöksen, että jos vielä testailen ovista, aion hankkia digitaalisen testin, jossa ei tarvitse vertailla viivojen vahvuuksia.
 
KESKIVIIKKO 10.10.

Hempukka87..........kp 16/30-35........yk 12...........Esikoista
Haltia .....................kp 17/31-36......yk 11..........Esikoista
Miss Piggy...............kp 19/26-49......yk 9............Esikoista
kuumetta ...............kp 19/ 23-25.....yk 13.........1 yhteinen
Lapaniina................kp 21/28...........yk 12..........Esikoista
Inkku83..................kp 23/28-30......yk 11..........Esikoista
Dreamer88..............kp 25/26-86.......10kk...........Esikoista
Tinii.........................kp 26/ 28-39.....10kk........... Esikoista
Mouse....................kp 30/30-33......yk10...........Esikoista
ella80.....................kp 31/17-33........yk 12..........Toista
Vihainen Viiva.........kp 39/30...........yk 11..........Esikoista
JaneG.................... kp 90/27-88......yk 5............Esikoista
MissMaisa

++++ Plussan saaneet ++++

Hysteerinen
 
No niin. Kävin tänään siellä viimeisessä verikokeessa, mullahan kartoitetaan nyt tää kierto Väestöliitolla. Olin kovasti toivonut, että saataisiin lääkäriaika tulosten kuulemista varten mahdollisimman pian, mutta ei.. Progesteroni (?) kokeita tehdään vain kahden viikon välein ja ne oli juuri tehty eilen :( - siis täytyy odottaa kaksi viikkoa ja yksi päivä, että tämän päiväisten kokeiden tulos selviää. Ja lääkäriaikoja oli tosi huonosti, yksi olisi ollut sillä tulosten valmistumisviikolla kello 11 päivällä, mutta eihän me silloin päästä, kun ollaan töissä. Saatiin sitten aika 30.10. Silloinkin täytyy järjestellä, että päästään lähtemään töistä, mutta on sentään iltapäiväaika (aikainen). Olin jotenkin kuvitellut, että yksityisellä aikoja olisi iltaisinkin, ja aikaisin aamulla, mutta eipä taida olla. No, lapsen takia tehdään melkein mitä vain.

Mulla on menossa jo kp19, menkat saattavat alkaa jo sunnuntaina, jos kierto on sen 22 päivää, minkä on ollut pari kertaa. Viimeksi oli kyllä 24. Lauantaina mennään onneksi konserttiin, niin on muuta ajateltavaa. Ja sunnuntaina pitää tehdä pihahommia. Meillä on se muuttokin tulossa, ja töissä on kauhea kiire, niin ettei vauva-asiaa ole ehtinyt ihan hirveästi miettiä. Kaupassa oli kyllä tänään niin kauhean suloisia pikkulapsia, etten meinannut saada silmiäni irti ;) .

Tässä kuussa minusta kyllä pitkästä aikaa tuntuu, että voisin ollakin raskaana. Ei minulla oireita ole (no, väsyttää kyllä (töissä rankkaa) ja vatsaan sattui eilen vähän ja nuhaakin on hiukan, mutta noitapa oireita nyt on vähän joka kierrossa ;) .


Dreamer -88
Toivottavasti ovulaatiosi oli silloin loppuviikosta ja pääsitte hyödyntämään sen :) .

Lapaniina
Se hyvä puoli lyhyestä kierrosta tosiaan on, että pääsee nopeasti yrittämään uudelleen..

Miss Piggy
Hyvä, että ovis tuli hyödynnettyä :).
Hih, kiva, kun miehesi haaveilee tytöstä :) . Vaikka jos te sen pojan saatte, on mies siitäkin taatusti yhtä innoissaan :). Niitten kanssa voi tehdä kaikkia kivoja poikien juttuja!

ella80
Toivotaan parasta :)!
 
Täällä vaihtui yk 6. Kp 1:stä vietellään hirveissä krampeissa.

TORSTAI 11.10.

Hempukka87..........kp 17/30-35........yk 12...........Esikoista
Haltia .....................kp 18/31-36......yk 11..........Esikoista
Miss Piggy...............kp 20/26-49......yk 9............Esikoista
kuumetta ...............kp 20/ 23-25.....yk 13.........1 yhteinen
Lapaniina................kp 22/28...........yk 12..........Esikoista
Inkku83..................kp 24/28-30......yk 11..........Esikoista
Dreamer88..............kp 26/26-86.......10kk...........Esikoista
Tinii.........................kp 27/ 28-39.....10kk........... Esikoista
Mouse....................kp 31/30-33......yk10...........Esikoista
ella80.....................kp 32/17-33........yk 12..........Toista
Vihainen Viiva.........kp 40/30...........yk 11..........Esikoista
JaneG.................... kp 1/27-90......yk 6............Esikoista
MissMaisa

++++ Plussan saaneet ++++

Hysteerinen


:| osasinkohan tuon listan päivityksen nyt oikein...
 
Jane G :hug: lohtuhali!

Minä kehittelen edelleen raskausoireita; väsyttää ja rintojen nipukat ovat jo toista päivää arat (vain ilman liivejä). Tänään mittasin lämmön, kun allergiakohtauksen jälkeen on ollut vähän kuumeinen olo. Iltapäivällä lukema oli 37,01- ei siis kuumetta mutta normaalista koholla. Eikös raskaana ollessa lämpö nouse ;)?

No, maltillisesti koetan elellä :) . Onhan näitä "oireita" ollut ennenkin.

 
JaneG: :hug:

Kuumetta: Kuulostaa lupaavalta =)

Minä olen pitkästä aikaa saanut aloittaa piinaviikon, kun ei ole vielä tiputtelu alkanut. Olisko vihdoin 3. kierrossa Terot purreet.. Raskausoireita ei ole vaikka kuinka yrittäisi tunnustella :D
 
Täällä jo kärvistellään menkkaoireissa :( Vaikka ovistestien mukaan pitäisi alkaa vasta viikon päästä.. Mutta on pari päivää nippaillut mahasta ja rinnat on tuhottoman arat (mies eilen kosketti, niin sattui todella paljon).. Ei ole ollut tällaisia menkkaoireita vielä, eli ajan kanssa taitaavat pahentua.. Tänään lähden viikoksi maalle, luonnon rauhaan.. Lepäämään.. ja keräämään voimia menkkojen tuloon..
 
PERJANTAI 12.10.

JaneG.....................kp 2/27-90.........yk6..............Esikoista
Hempukka87..........kp 18/30-35........yk 12...........Esikoista
Haltia .....................kp 19/31-36......yk 11..........Esikoista
Miss Piggy...............kp 21/26-49......yk 9............Esikoista
kuumetta ...............kp 21/ 23-25.....yk 13.........1 yhteinen
Lapaniina................kp 23/28...........yk 12..........Esikoista
Inkku83..................kp 25/28-30......yk 11..........Esikoista
Dreamer88..............kp 27/26-86.......10kk...........Esikoista
Tinii.........................kp 28/ 28-39.....10kk........... Esikoista
Mouse....................kp 32/30-33......yk10...........Esikoista
ella80.....................kp 33/17-33........yk 12..........Toista
Vihainen Viiva.........kp 41/30...........yk 11..........Esikoista
MissMaisa

++++ Plussan saaneet ++++

Hysteerinen



 
Seuraavan viikon sisällä onkin monella mahdollisuus plussata. Toivottavasti saamme monta plussaa pinoamme kaunistamaan!

Täällä odotellaan edelleen menkkoja, menkkajuilintaa on ollut jo viikon. Taitaakin tulla pisin kierto tähän mennessä. Maanantaina testaan, jos ei ole menkkoja tullut.
 
joo empä nyt ala kehitteleen mitään oireita, mutta ompa kyllä oudot rinnat, sattuu niin pirusti välillä ku tarraa kiinni :whistle: ja sitten on ollut outoja vihlaisuja mahassa esim. aivastaessa... ota niistäkin nyt sit selvää :D
 
Ella80: Miten on? :)
Miss Piggy: Toivotaan, että ne olisi Niitä oireita :) :heart: Täällä on rintojen arkuus hävinnyt, oli vain tädin kiusaamista viikkoa etukäteen.. Mahaa vihloo tosin edelleen, mutta varmaan tätioire sekin :( Ainut mikä voisi millään viitata raskauteen on se, että eilen tuli Todella paha olo ja kauhea hikikohtaus, mutta luulen, että se johtui enemmän siitä, että pidin lämpötyynyä helpottamaan masukipuja.. Joten ei kovin realistisen toiveet täällä, mutta vahva fiilis edelleen läsnä..

*peukut pystyssä muille* :heart:
 
Ella80: Voih :( :hug:

MAANANTAI 15.10.

ella80.....................kp 1/17-33........yk 12..........Toista
JaneG.....................kp 5/27-90.........yk6..............Esikoista
Hempukka87..........kp 21/30-35........yk 12...........Esikoista
Haltia .....................kp 22/31-36......yk 11..........Esikoista
Miss Piggy...............kp 24/26-49......yk 9............Esikoista
kuumetta ...............kp 24/ 23-25.....yk 13.........1 yhteinen
Lapaniina................kp 27/28...........yk 12..........Esikoista
Inkku83..................kp 28/28-30......yk 11..........Esikoista
Dreamer88..............kp 30/26-86.......10kk...........Esikoista
Tinii.........................kp 31/ 28-39.....10kk........... Esikoista
Mouse....................kp 35/30-33......yk10...........Esikoista
Vihainen Viiva.........kp 44/30...........yk 11..........Esikoista
MissMaisa

++++ Plussan saaneet ++++

Hysteerinen
 
TIISTAI 16.10.

Lapaniina................kp1/28..............yk13............Esikoista
Tinii.........................kp2/28-39.........11kk............Esikoista
ella80.....................kp 2/17-33........yk 13..........Toista
JaneG.....................kp 6/27-90.........yk6..............Esikoista
Hempukka87..........kp 22/30-35........yk 12...........Esikoista
Haltia .....................kp 23/31-36......yk 11..........Esikoista
Miss Piggy...............kp 25/26-49......yk 9............Esikoista
kuumetta ...............kp 25/ 23-25.....yk 13.........1 yhteinen
Inkku83..................kp 29/28-30......yk 11..........Esikoista
Dreamer88..............kp 31/26-86.......10kk...........Esikoista
Mouse....................kp 36/30-33......yk10...........Esikoista
Vihainen Viiva.........kp 45/30...........yk 11..........Esikoista
MissMaisa

++++ Plussan saaneet ++++

Hysteerinen

 
Tinii :hug: Lapaniina :hug:

Meillä on muuten tuossa välissä päälle kahden viikon tauko, ettei kenelläkään ole menkkoja tiedossa.. Hassua..

Täällä kaikki oireet hävinneet, ei väsytä, ei ole rinnat arasta, masukipua ehei.. Eli tätiä odotellaan.. Tulisipa edes ajoissa, ärsyttää nämä hiton pitkät kierrot :( Mutta en ole vieläkään toivoa heittänyt.. Viimoisin raskausoire, joka on jäljellä, on tämä vahva fiilis :D

Mitenkäs VihainenViiva, Mouse, Inkku, kuumetta, miss piggy? :heart:
 

Yhteistyössä